Διαβάζω, πως ενώ μέχρι σήμερα, μοναδικό κριτήριο ένταξης στα σχολικά τμήματα, ήταν η αλφαβητική σειρά και απαγορευόταν η μετακίνηση μαθητή σε άλλο τμήμα, τώρα, εισάγονται ποιοτικά κριτήρια, όπως διαχωρισμός τμημάτων ανάλογα με τις μαθησιακές επιδόσεις «με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των μαθητών/τριών.», σύμφωνα με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, Σκέφτομαι το πόσο ανόητο είναι να πιστεύεις πως έτσι βοηθάς τον μαθητή , το σχολείο. Η αλληλεπίδραση, η επικοινωνία , το ταλέντο, η πολυμορφία είναι αυτά που ορίζουν το σχολείο. Δεν υπάρχει καλύτερο μάθημα ζωής για τα παιδιά, όπου στις τάξεις τους υπάρχουν μαθητές διαφορετικών επιδόσεων. Αναπτύσσεται η αλληλεγγύη μεταξύ τους, η ενσυναισθηση, ο υγιής ανταγωνισμός. Δεν σκέφτηκαν πως ένας τέτοιος διαχωρισμός θα παίξει σημαντικό ρόλο στην ψυχολογία του παιδιού που αυτομάτως θα αισθανθεί «μέτριο» «ανάξιο» «looser» ή αναλόγως θα εντάξει τον εαυτό του στην ομάδα των «αρίστων» του σχολείου;
https://www.dimokratiki.gr/11-07-2021/sovara-tora-4/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.