Διαβάζω, πως ενώ μέχρι σήμερα, μοναδικό κριτήριο ένταξης στα σχολικά τμήματα, ήταν η αλφαβητική σειρά και απαγορευόταν η μετακίνηση μαθητή σε άλλο τμήμα, τώρα, εισάγονται ποιοτικά κριτήρια, όπως διαχωρισμός τμημάτων ανάλογα με τις μαθησιακές επιδόσεις «με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των μαθητών/τριών.», σύμφωνα με το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, Σκέφτομαι το πόσο ανόητο είναι να πιστεύεις πως έτσι βοηθάς τον μαθητή , το σχολείο. Η αλληλεπίδραση, η επικοινωνία , το ταλέντο, η πολυμορφία είναι αυτά που ορίζουν το σχολείο. Δεν υπάρχει καλύτερο μάθημα ζωής για τα παιδιά, όπου στις τάξεις τους υπάρχουν μαθητές διαφορετικών επιδόσεων. Αναπτύσσεται η αλληλεγγύη μεταξύ τους, η ενσυναισθηση, ο υγιής ανταγωνισμός. Δεν σκέφτηκαν πως ένας τέτοιος διαχωρισμός θα παίξει σημαντικό ρόλο στην ψυχολογία του παιδιού που αυτομάτως θα αισθανθεί «μέτριο» «ανάξιο» «looser» ή αναλόγως θα εντάξει τον εαυτό του στην ομάδα των «αρίστων» του σχολείου;
Σοβαρά τώρα;
Από:
news room
Σχετικά
- Σοβαρά τώρα; Εχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις η αγόρευση της εισαγγελέως του Μεικτού Ορκωτού Κακουργιοδικείου…
- Συζητήθηκαν πολύ σοβαρά θέματα στη συνεδρίαση της ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου Με μεγάλη συμμετοχή των δημάρχων των νησιών μας, του περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου…
- «Υπάρχουν σοβαρά προβλήματα στα δημόσια κτήρια και στα σχολεία» Στα θέματα που προωθούνται στην Δημοτική Ενότητα Πεταλούδων, αναφέρθηκε διεξοδικά σε συνέντευξη…
- Ν. Σαντορινιός: Χωρίς ολοήμερα τμήματα πολλά σχολεία της Δωδ/σου και με σοβαρά εκπαιδευτικά κενά Κατάθεση Ερώτησης Με πρωτοβουλία του βουλευτή Δωδεκανήσου Νεκτάριου Σαντορινιού και του Νίκου…