«Οι αφίξεις τουριστών στη Ρόδο μέχρι και τον Οκτώβριο θα κρίνουν το αποτέλεσμα της φετινής σεζόν. Αν η κίνηση εξελιχθεί καλά τότε θα είναι δυνατό να καλυφθεί μεγάλο μέρος των απωλειών που υπήρξαν από τον περασμένο Μάιο μέχρι τον Ιούλιο».
Αυτό τόνισε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξη τύπου χθες, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μαριέττα Παπαβασιλείου.
«Τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεση μας δείχνουν πως ο Μάιος έκλεισε με μείωση σε ποσοστό 3,5% στις αφίξεις, ο Ιούνιος με 6,5% και ο Ιούλιος με 4,5%. Αν σκεφθούμε τι έγινε με την αγορά της Ρωσίας θα καταλάβουμε πως δεν είχαμε τόσο μεγάλες απώλειες. Ο Αύγουστος εξελίσσεται πολύ καλά. Πιστεύουμε πως η κατάσταση θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο», δήλωσε η κ. Παπαβασιλείου.
Η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού τόνισε πως με τις δράσεις προβολής που υλοποιούνται στην παρούσα φάση στόχος είναι να έρθουν περισσότεροι τουρίστες στα Δωδεκάνησα και στις Κυκλάδες.
«Οι επισκέπτες στο δίμηνο Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου θα έχουν περισσότερες επιλογές για τη διαμονή τους σε Δωδεκάνησα και Κυκλάδες Αυτό δεν συμβαίνει την περίοδο αιχμής», δήλωσε η κ. Παπαβασιλείου.
Όπως δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού καλά εξελίσσονται και οι αφίξεις Ελλήνων τουριστών.
«Μπορεί να φανεί περίεργο αλλά στη Ρόδο οι αφίξεις Ελλήνων τουριστών παρουσιάζουν αύξηση σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ελλάδα. Το Μάιο είχαμε αύξηση στις αφίξεις των ημεδαπών σε ποσοστό 3,5%. Τον Ιούνιο οι αφίξεις των Ελλήνων ήταν αυξημένες κατά 6,5% και τον Ιούλιο κατά 3,70%. Αυτό συμβαίνει γιατί έγινε σωστή διαφήμιση. Βοήθησαν και οι πτήσεις της αεροπορικής εταιρείας Rynair», εξήγησε η κ. Παπαβασιλείου και πρόσθεσε πως είναι τώρα περισσότερες οι πτήσεις της συγκεκριμένης εταιρείας, που συνδέουν τη Ρόδο με την Αθήνα.
Σε ερώτηση αν γίνονται προσφορές και από τους ξενοδόχους για την προσέλκυση Ελλήνων τουριστών στη Ρόδο, η κ. Παπαβασιλείου δήλωσε:
«Προσφορές γίνονται τόσο στους ξένους όσο και τους Έλληνες τουρίστες όχι μόνο από τους ξενοδόχους αλλά και από τις αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες. Η Ρόδος ήταν για τους περισσότερους δεύτερη και τρίτη επιλογή. Φέτος είναι στην πρώτη θέση για πολλούς».
Η αντιπεριφερειάρχης τουρισμού αναφέρθηκε και στις αφίξεις τουριστών από την γειτονική χώρα Τουρκία.
«Καταφέραμε να αυξήσουμε τις αεροπορικές πτήσεις που συνδέουν τη Ρόδο με την Κωνσταντινούπολη. Μας ενημέρωσαν πως υπάρχει ζήτηση για τα νησιά από τη γειτονική χώρα. Δημιουργήθηκε ένα θέμα με τις θεωρήσεις εισόδου. Επικοινωνήσαμε με τις αρμόδιες αρχές και τώρα δίνεται προτεραιότητα σε ανθρώπους που θέλουν να ταξιδέψουν σε Μύκονο και Ρόδο. Πιστεύω πως θα έχουμε αύξηση των αφίξεων», δήλωσε η κ. Παπαβασιλείου και πρόσθεσε πως στην αύξηση των αφίξεων συμβάλλει και η πολύ καλή διαφήμιση που έχει γίνει από την αεροπορική εταιρεία Bora Jet για τα νησιά.
«Μεγάλη προσπάθεια έγινε για να αυξηθούν και οι αφίξεις των τουριστών που έρχονται στα νησιά ακτοπλοϊκώς από τη γειτονική χώρα. Είναι πολλοί και οι ευρωπαίοι που συνδυάζουν διακοπές στη Ρόδο και σε πόλεις της Τουρκίας», είπε η κ. Παπαβασιλείου.
Σε ερώτηση σχετικά με την επίσκεψη στη Ρόδο κλιμακίου στελεχών από το δίκτυο CNN, η κ. Παπαβασιλείου δήλωσε:
«Το κλιμάκιο στελεχών του CNN θα βρίσκεται στη Ρόδο στις 19 με 20 Αυγούστου. Είναι μια από τις συμμαχίες που προσπαθούμε να κάνουμε. Για την συμμετοχή μας στην τουριστική έκθεση του Λονδίνου θα συνεργαστούμε με το BBC. Έχουν γίνει ήδη οι σχετικές ενέργειες».
Η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού τόνισε πως με τις συμμαχίες που γίνονται τώρα θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε να εδραιωθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε όλες τις παραδοσιακές τουριστικές αγορές.
Ξεκίνησε η καμπάνια «Happening Now in South Aegean #greeksummer»
Την έναρξη της καμπάνιας “Happening Now in South Aegean #greeksummer”, που αποσκοπεί στην ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής και απευθύνεται σε κυρίες αγορές εισερχόμενου τουρισμού, όπως Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, καθώς και την ελληνική αγορά, .ανακοίνωσε επισήμως χθες σε συνέντευξη Τύπου η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μαριέτα Παπαβασιλείου.
Στοχεύοντας στην αναθέρμανση του τουριστικού ρεύματος και την επέκταση των κρατήσεων από τέλη Αυγούστου και μετά, στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με την Marketing Greece, εφαρμόζει και εξειδικεύει την Εθνική Καμπάνια, “Happening Now in Dodecanese #greeksummer” και “Happening Now in Cyclades #greeksummer” με κύριες και πιο σημαντικές αγορές στόχους τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Αγγλία.
Η καμπάνια που ξεκίνησε την 1η Αυγούστου 2015 και θα διαρκέσει για 4 εβδομάδες, μιλάει, μέσα από χαρακτηριστικές εικόνες που παρουσιάζουν το τουριστικό στοιχείο του Νοτίου Αιγαίου, για τις στιγμές που μπορεί να ζήσει το κοινό, τις μοναδικές εκείνες στιγμές που προσφέρουν τα νησιά μας, το ελληνικό καλοκαίρι και η Ελλάδα εν γένει. Η καμπάνια Happening Now In Cyclades : #GreekSummer και Happening Now In Dodecanese : #GreekSummer υπόσχεται ότι οι διακοπές στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου πραγματοποιούν το όνειρο κάθε επισκέπτη.
Η Καμπάνια “Happening Now in Greece #greeksummer”, πάνω στην οποία και εξειδικεύθηκε η καμπάνια για το Νότιο Αιγαίο, αποτελεί την καλοκαιρινή καμπάνια της Ελλάδας και ήταν πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με την υποστήριξη του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece. Στόχος της καμπάνιας είναι η αναθέρμανση του ενδιαφέροντος για διακοπές στην Ελλάδα, υπενθυμίζοντας ότι το μοναδικό ελληνικό καλοκαίρι «συμβαίνει τώρα» ενώ αποσκοπεί στην ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής και απευθύνεται σε κυρίες αγορές εισερχόμενου τουρισμού, όπως Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες, καθώς και την ελληνική αγορά.
Με την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου πλάνου ψηφιακής επικοινωνίας το οποίο περιλαμβάνει προώθηση της καμπάνιας μέσω του discovergreece homepage, (http://www.discovergreece.com/el) , όπου θα αποτελέσει το Top Story για τέσσερεις εβδομάδες, προώθηση μέσω social media εφαρμογών, digital banners, διαφημιστικών ταινιών και digital campaign προσκαλεί τους επισκέπτες, να διαδώσουν μέσα από τα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης την καμπάνια και να μοιραστούν τις στιγμές και τις εμπειρίες τους από το ελληνικό καλοκαίρι.
Στις δηλώσεις της προς τους δημοσιογράφους η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, με βάση την απήχηση της καμπάνιας κατά τις πρώτες ημέρες από την έναρξή της, καθώς και τα μηνύματα από τις ξένες αγορές, εξέφρασε την πεποίθησή της ότι οι μήνες που ακολουθούν θα καλύψουν τις απώλειες του τριμήνου Μαΐου – Ιουλίου για τα νησιά του Αιγαίου.
Σημείωσε δε ότι το Νότιο Αιγαίο είναι η πρώτη περιφέρεια για την οποία εξειδικεύεται η καμπάνια “Happening Now in Greece #greeksummer”, με το κόστος της εξειδίκευσης να καλύπτεται από τον ΕΟΤ.