Ειδήσεις

“Καλή σχολική χρονιά στις μαθήτριες, τους μαθητές και εκπαιδευτικούς”

Σήμερα χτύπησε για πρώτη φορά και πάλι το κουδούνι και χιλιάδες φωνές μαθητών γέμισαν τις αυλές των σχολείων! Φωνές χαρούμενες, ενθουσιασμένες, μαθητές διψασμένοι για μάθηση, δάσκαλοι έτοιμοι να προσφέρουν, γονείς στηρίγματα σε κάθε βήμα.

Είναι όμως μια σχολική χρονιά δύσκολη, αφού για πρώτη φορά ανοίγουν τα σχολεία με μεγάλες ελλείψεις σε δασκάλους και καθηγητές. Η κρίση έφτασε και στην παιδεία.

«Δεν πρέπει όμως, ούτε να το δεχτούμε, ούτε να το αφήσουμε να μας καταβάλει» τόνισε ο κ. Στέργος Παρδαλός, αντιδήμαρχος Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Νεολαίας και Αθλητισμού. «Ως Δημοτική Αρχή προσπαθούμε, με τα πενιχρά μέσα που διαθέτουμε, να στηρίξουμε τη κάθε σχολική μονάδα και τους Συλλόγους εκπαιδευτών και Γονέων και Κηδεμόνων του νησιού μας. Και η συμβολή μας είναι τόσο μέσω έργων αυτεπιστασίας με την υποστήριξη των Τεχνικών Υπηρεσιών, όσο και με καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις σε συνεργασία με την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τους Σχολικούς Συμβούλους, το Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων και λοιπών εκπαιδευτικών δομών»

Και εφέτος μέσω της Διεύθυνσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Ρόδου θα συνεχιστούν οι δράσεις «Προσομοίωση Δημοτικού Συμβουλίου», «Ρατσισμός και Βία … μια βαλίτσα δυο σχολεία», εκπαίδευση σε θέματα Ρομποτικής, «Πράσινη αυλή». Θα πραγματοποιηθούν ημερίδες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών και θα εμπλουτιστούν και ενισχυθούν οι συνεργασίες με όλους τους φορείς που εμπλέκονται με την παιδεία.

Ο κ. Στέργος Παρδαλός εύχεται στις μαθήτριες και στους μαθητές δημιουργική και αποτελεσματική χρονιά, στους καθηγητές να σταθούν μαχητές, όπως πάντα, και στους γονείς υπομονή και καλή δύναμη.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου