Οι selfies έχουν φέρει επανάσταση την εμπειρία των διακοπών, εμπνέοντας μια ολόκληρη γενιά υποψήφιων ταξιδιωτών να βγουν έξω και να δουν τον κόσμο.
Ενώ υπάρχει αρνητική κριτική στον αυξανόμενο εθισμό στις selfies, ο αντίκτυπος αυτού του φαινομένου είναι ασταμάτητος, σύμφωνα με την έκθεση Future Foundation.
Οι λόγοι που οι selfies έχουν αλλάξει την ταξιδιωτική βιομηχανία
Tα social media προγραμματίζουν πλέον τους προορισμούς διακοπών
Ένας ταξιδιώτης κοιτάζει το smartphone του. Χαμογελάει στο φακό και βγάζει φωτογραφία, ανεβάζοντας τη σε δευτερόλεπτα στα social media.
Αυτή η νέα εμμονή έχει δώσει στους ανθρώπους νέο λόγο για να ταξιδέψουν. Αλλά έχει επίσης εμπνεύσει τους λάτρεις των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.
- Το 70% των ταξιδιωτών ενημερώνουν το προφίλ τους κατά τη διάρκεια των διακοπών.
- Το 50% κάνει check in σε τοποθεσίες στο Facebook.
Στην πραγματικότητα, αρκετοί άνθρωποι έχουν παραδεχτεί ότι επιλέγουν προορισμούς που θα προκαλέσουν το διαδικτυακό ενδιαφέρον με selfies και likes.
Τα ταξιδιωτικά γραφεία χρησιμοποιούν τις selfies για την ανάπτυξη των στρατηγικών τους μάρκετινγκ
Οι ταξιδιωτικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων χρηστών κοινωνικών μέσων.
Αμερικανικές εταιρείες -όπως η Expedia να έχει την κυριαρχία- δαπανούν δισεκατομμύρια ετησίως για ψηφιακή διαφήμιση. Με στόχο να επηρεάσουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών.
Οι selfies έχουν προσφέρει στις εταιρείες την ευκαιρία να αναπτύξουν συναισθηματικές συνδέσεις με τους καταναλωτές.
Οι εταιρείες επηρεάζονται από τις κριτικές των πελατών τους
Από την αρχή της τρέλας των selfies, οι διαφημιστικές πρακτικές εξελίσσονται συνεχώς.
Περιεχόμενα που δημιουργούνται από το χρήστη αντιπροσωπεύουν μεγάλο μέρος των δεδομένων στη διαμόρφωση των τάσεων μάρκετινγκ στο διαδίκτυο.
Οι selfies φωτογραφίες που αναρτώνται στο Instagram οδηγούν στον δρόμο της ταξιδιωτικής εμπειρίας.
Οι εταιρείες μπορούν να απευθύνονται άμεσα τους καταναλωτές
Οι selfies επιτρέπουν στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να δημιουργήσουν εξατομικευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ.
Όσο ενοχλητικές κι αν είναι αυτές οι πρακτικές, οι καταναλωτές εξακολουθούν να επωφελούνται στο τέλος, έχοντας μεταμορφώσει τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων.
Οι επικίνδυνες συνέπειες, στην λήψη της τέλειας selfie
Σύμφωνα με έρευνα από το Ινστιτούτο Ιατρικών Επιστημών της Ινδίας, 259 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους λόγω selfie σε ολόκληρο τον κόσμο από τον Οκτώβριο του 2011 έως τον Νοέμβριο του 2017.
Η Ινδία πήρε την κορυφαία θέση όπου συνέβησαν οι περισσότεροι θάνατοι. Και ακολουθούν οι ΗΠΑ και το Πακιστάν.
Στην Ινδία, τα περισσότερα από τα θύματα ήταν άνδρες και κάτω των 30 ετών.
Η Ιρλανδία εξετάζει ήδη την προσθήκη “καθισμάτων selfie” σε τουριστικά hotspots, για την ασφάλεια στην λήψη selfie.