Την ικανοποίησή του για τις επιδόσεις της Υπηρεσίας Καθαριότητας καθ’ όλη την διάρκεια της τουριστικής περιόδου που θεωρήθηκε μεν εξαιρετική σε αφίξεις, αλλά προκάλεσε στην Ρόδο, 20% αύξηση στις ποσότητες των απορριμμάτων σε σχέση με το 2019, εξέφρασε σε δηλώσεις που έκανε χτες στους δημοσιογράφους, ο αντιδήμαρχος Επιχειρησιακής Λειτουργίας & Καθημερινότητας του πολίτη, κ. Νίκος Καραμαρίτης.
«Φέτος, είχαμε μια τουριστική σεζόν η οποία πήγε πάρα πολύ καλά κι έκανε ρεκόρ σε αφίξεις. Η Ρόδος υποδέχτηκε πάρα πολύ κόσμο -σχεδόν 3.000.000 αφίξεις, που μεταφράστηκε σε αύξηση της τάξης του 20% σε ποσότητες των απορριμμάτων, σε σχέση με το 2019. Διαχειριστήκαμε πάρα πολύ κόσμο και μπορώ να πω ότι τα καταφέραμε με μεγάλη επιτυχία. Πιστεύω ότι τα καταφέραμε καλά και κυρίως το προσωπικό της Διεύθυνσης Καθαριότητας, που έδωσε ‘μάχες’, έβαλε ‘πλάτη’ με λιγοστά μέσα. Η σύμβαση που είχαμε με τις εταιρείες ιδιωτών έχει λήξει και βρισκόμαστε σε αναμονή της νέας, μεγάλης σύμβασης που θα έχει αναβαθμισμένες υπηρεσίες, περισσότερα μέσα, οχήματα κ.λπ. Όταν γίνει αυτό, θα έχουμε μία νέα αρχή για την Ρόδο μας», ανέφερε ο κ. Καραμαρίτης.
Ο κ. Καραμαρίτης, απηύθυνε για πολλοστή φορά έκκληση προς τους πολίτες, να μην πετούν ογκώδη υλικά, έπιπλα, στρώματα κ.λπ. είτε φερτά υλικά και μπάζα σε ανοιχτούς χώρους όπως χωράφια και μάντρες διότι δημιουργούνται πολλά προβλήματα.
«Το λέω συνεχώς και το επαναλαμβάνω: όταν θέλει κάποιος να πετάξει ογκώδη υλικά, έπιπλα κ.λπ. πρέπει να τηλεφωνεί στο τηλέφωνο 22410-61057 και να κλείνει ένα ραντεβού για να έρθει ένα όχημα της υπηρεσίας μας να τα παραλάβει. Αυτό ισχύει και για τα κλαδέματα σε περιορισμένο βαθμό».
Έδειξε μάλιστα ένα ολόκληρο… ντοσιέ με πρόστιμα που έχουν επιβληθεί σε όσους δεν θέλουν να συνετιστούν και επιμένουν να πετούν ανεξέλεγκτα τα σκουπίδια, τα ογκώδη υλικά, τα έπιπλα, και τα φερτά υλικά, τα μπάζα, τα απορρίμματα κ.ά.
«Ειδικά σε μερικές δημοτικές ενότητες, η κατάσταση τείνει να γίνει ανεξέλεγκτη. Δημιουργούνται πολύ σοβαρά προβλήματα ενώ έχουμε δηλώσει επανειλημμένα στους πολίτες, τι πρέπει να κάνουν. Η Υπηρεσία μας, έχει βεβαιώσει καθ’ όλη την διάρκεια της σεζόν, πάνω από 200 πρόστιμα με ποσά από 200 έως 5.000 ευρώ (!). Λέμε στους πολίτες ότι ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ. Είναι πολύ απλό να κάνουν ένα τηλεφώνημα για ραντεβού», όπως είπε.
Επίσης ο αντιδήμαρχος Επιχειρησιακής Λειτουργίας & Καθημερινότητας του πολίτη, αναφέρθηκε στην τοποθέτηση 2.000 μεγάλων κάδων οι οποίοι αντικατέστησαν παλαιούς (που είχαν υποστεί φθορές), ενώ θα προμηθευτούν κι άλλους. Επιπλέον, οι μπλε κάδοι των απορριμμάτων έχουν τοποθετηθεί στην πόλη (το 2023 θα τοποθετηθούν και στην Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου) ενώ, τοποθετήθηκαν και ειδικά πράσινα καλαθάκια για να εναποθέτουν οι φιλόζωοι, που βγάζουν βόλτα τα κατοικίδιά τους, τα περιττώματα –ενώ διατίθενται ειδικά γάντια και σακουλάκια.
Το επόμενο έτος, θα τοποθετηθούν και άλλα καλάθια για δραστηριότητες όπως συγκέντρωση ρούχων, καθώς και ειδικοί κάδοι για να διευκολύνουν τα ΑΜΕΑ.
«Θα τοποθετήσουμε και υπόγειους κάδους από νίκελ με ασανσέρ που θα βυθίζονται και δεν θα προκαλούν προβλήματα στην καθαριότητα. Επιπλέον, περιμένουμε νέα οχήματα και απορριμματοφόρα. Βρισκόμαστε εν αναμονή της νέας σύμβασης που θα μας λύσει τα χέρια», κατέληξε ο κ. Καραμαρίτης.
https://www.dimokratiki.gr/11-11-2022/ayxithikan-fetos-sti-rodo-kata-20-ta-aporrimmata/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.