Η Ελλάδα φαίνεται να κυριαρχεί στις επιλογές των Ινδών για ταξίδια και διακοπές, σύμφωνα με τα ευρήματα έκθεσης της εταιρίας τουριστικών πληροφοριών Mabrian, η οποία παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού του Λονδίνου.
Η έκθεση “India Market Insights: Outbound & Inbound”, η οποία παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια πάνελ αφιερωμένου στην έντονη αύξηση της ινδικής, ταξιδιωτικής αγοράς στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιωτικής και Τουριστικής Ανθεκτικότητας, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της World Travel Market 2024, επισημαίνει ότι μέχρι το 2030, η εξερχόμενη, ινδική, ταξιδιωτική αγορά θα μπορούσε να φτάσει τα 100 εκατομμύρια διεθνή ταξίδια.
Η παρούσα μελέτη παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση της ταξιδιωτικής και τουριστικής αγοράς της πέμπτης μεγαλύτερης οικονομίας στον κόσμο, της Ινδίας. Με πληθυσμό 1,4 δισεκατομμύρια κατοίκους και μια αυξανόμενη μεσαία τάξη, που προβλέπεται να αντιπροσωπεύει το 60% της δημογραφικής πυραμίδας έως το 2047, η αυξανόμενη καταναλωτική βάση της Ινδίας πρόκειται να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της συμβολής των ταξιδιών και του τουρισμού στο ΑΕΠ της χώρας. Επί του παρόντος, με ποσοστό 6,5%, ο τομέας αυτός αναμένεται να αναπτυχθεί ταχύτερα από τη συνολική οικονομία.
Το εντυπωσιακό δυναμικό της ταξιδιωτικής αγοράς της Ινδίας επισημαίνει ο διευθυντής μάρκετινγκ και επικοινωνίας της Mabrian, κ. Carlos Cendra, λέγοντας πως “μέχρι το 2030, η εξερχόμενη αγορά θα μπορούσε να φτάσει τα 100 εκατομμύρια διεθνή ταξίδια, νούμερο συγκρίσιμο με το σύνολο των ετήσιων επισκεπτών της Γαλλίας, εφόσον μόνο το 2% των ταξιδιωτικών σχεδίων των Ινδών περιλαμβάνουν ξένους προορισμούς.
“Ψήφο εμπιστοσύνης” φαίνεται να δίνουν οι Ινδοί ταξιδιώτες στην Ευρώπη, η οποία εδραιώνεται ως προτιμώμενη, ταξιδιωτική επιλογή, πέρα από τους παραδοσιακά αγαπημένους τους προορισμούς στη Νοτιοανατολική Ασία. Υψηλή είναι η ζήτηση για την Ελλάδα η οποία διαμορφώνεται σε διψήφιο ποσοστό 18,3%. Ακολουθούν η Αυστρία με αύξηση γύρω στο 10% (9,8% για την ακρίβεια), η Γερμανία με αύξηση 7,3%, η Ισπανία με 3,8% και η Ιταλία με 2,7%. Η Ελλάδα και η Αυστρία παρουσίασαν την υψηλότερη αύξηση στις αφίξεις Ινδών τους τελευταίους 12 μήνες.
Από την άλλη, μείωση της ζήτησης κατέγραψαν οι αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και η Γαλλία, παραμένοντας, ωστόσο. κορυφαίες επιλογές, ενώ η Ιταλία και η Γερμανία παρουσίασαν ρυθμούς αύξησης 2,7% και 7,3% αντίστοιχα.
Η Ελλάδα κερδίζει στο κλίμα και την ασφάλεια
Η έκθεση ανέλυσε τις αντιλήψεις των Ινδών ταξιδιωτών σε βασικούς τομείς, με την Ελλάδα να συγκεντρώνει υψηλή βαθμολογία στην αντίληψη που έχουν οι Ινδοί για το κλίμα και την ασφάλεια.
Ειδικά για το κλίμα συγκεντρώνει βαθμολογία 92,2, εβρισκόμενη στη δεύτερη θέση μετά τη Γερμανία, η οποία συγκέντρωσε βαθμολογία 94,7. Επίσης, καλή βαθμολογία 81,1 συγκέντρωσε στον τομέα της ασφάλεια, γεγονός που δείχνει ότι η Ελλάδα θεωρείται ασφαλής προορισμός για τους Ινδούς ταξιδιώτες.
Ωστόσο, σε καλή κλίμακα κυμαίνεται η βαθμολογία (76,3) που αφορά στη συνολική ικανοποίηση, ενώ στον τομέα της ικανοποίησης προϊόντος, η χώρα μας συγκεντρώνει τη χαμηλότερα βαθμολογία από όλους τους προορισμούς που εξετάζονται -μόλις 47,2.
Πηγή: money-tourism.gr