Αυξημένο μερίδιο είχε η Ελλάδα στη γερμανική τουριστική αγορά το 2014, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Reiseanalyse που διενεργήθηκε ανάμεσα σε Γερμανούς καταναλωτές άνω των 14 ετών, η οποία, μεταξύ άλλων παρουσιάζει τους Γερμανούς πιο αισιόδοξους φέτος για την οικονομική τους κατάσταση, με το 55% εξ αυτών να δηλώνει ότι έχει σίγουρα πλάνα για διακοπές.
Παράλληλα, έρευνα της GfK στη γερμανική αγορά, διακρίνει για φέτος ισχυρή ζήτηση για διακοπές all-inclusive.Σύμφωνα με την Reiseanalyse, οι ταξιδιωτικές δαπάνες των Γερμανών το 2015 θα διαμορφωθούν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, ενώ ένα 12% είπε ότι φέτος θα δαπανήσει περισσότερα.Για το 2014, το 77% των Γερμανών έκανε τουλάχιστον μία φορά διακοπές, με το σύνολο των ταξιδίων που καταγράφηκαν στη συγκεκριμένη αγορά να ανέρχονται στα 70 εκατ. και τα σύντομα ταξίδια 2 έως 4 ημερών σε 76 εκατ.
Η συνολική ταξιδιωτική δαπάνη για το 2014 εμφανίζεται αυξημένη κατά 5%, στα 67 δισ. ευρώ, ανεβάζοντας το μέσο κόστος διακοπών στο επίπεδο ρεκόρ των 958 ευρώ ανά άτομο. Η μέση διάρκεια διακοπών παρέμεινε σταθερή στις 12,5 διανυκτερεύσεις.
Ο αριθμός των ακριβώς πακέτων διακοπών, που υπερβαίνουν τις 3.000 ευρώ ανά άτομο, συνέχισαν την αυξητική τους πορεία, φτάνοντας τα 2,4 εκατ. ταξίδια. Η συνολική δαπάνη σε ταξιδιωτικά προϊόντα πολυτελείας έφτασε τα 9,5 δισ. ευρώ, καταλαμβάνοντας μερίδιο 14% επί του συνόλου της ταξιδιωτικής δαπάνης.
Η Ισπανία παρέμεινε ο πιο δημοφιλής προορισμός του εξωτερικού για τους Γερμανούς πέρυσι, με το μερίδιό της στο σύνολο ταξιδίων στο εξωτερικό να αυξάνεται σε 13,5%, έναντι 12,6% το 2013. Η Ιταλία και η Τουρκία είχαν αύξηση των μεριδίων τους, όμως η Αυστρία είχε υποχώρηση συγκριτικά με το 5,9% το 2013 ενώ και η Γαλλία αποδυναμώθηκε. Η Κροατία είχε αυξημένο μερίδιο στη γερμανική αγορά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.12% πάνω οι κρατήσεις all inΕπιπλέον, η ανεξάρτητη έρευνα της GfK εντοπίζει στη γερμανική αγορά φέτος μεγάλη ζήτηση για διακοπές all inclusive, ως αντίδραση του αδύναμου ευρώ, το οποίο πιέζει προς τα επάνω τις τιμές των πακέτων σε χώρες με δολάριο.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι τουρ οπερέιτορ αναφέρουν αύξηση 12% στις κρατήσεις διακοπών all inclusive σε σχέση με πέρυσι.Το 2014, οι Γερμανοί έκαναν 88,6 εκατ. ταξίδια με τουλάχιστον μια διανυκτέρευση, αναφέρουν τα ευρήματα της GfK.
Σημαντικά αυξημένος ήταν ο αριθμός των οικογενειακών ταξιδίων (+21%), των ταξιδίων των νεαρών σε ηλικία ατόμων από 14 έως 19 ετών (+19%), με τον κύριο όγκο ωστόσο των ταξιδίων αναψυχής να πραγματοποιούνται από ενήλικες άνω των 35 ετών. Παράλληλα, η γερμανική στατιστική υπηρεσία μεταδίδει ότι αριθμός ρεκόρ επιβατών, που έφτασε τα 81,6 εκατ., πέταξαν από τη Γερμανίας προς προορισμούς του εξωτερικού το 2014, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 3,4% σε σχέση με το 2013.Στη συντριπτική πλειονότητά τους, δηλαδή τα 60,9 εκατ., πέταξαν προς ευρωπαϊκούς προορισμούς, δηλαδή 3,7% περισσότεροι σε σχέση με το 2013.
Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί ήταν η Ισπανία με 12,1 εκατ. επιβάτες (+5,8% σε σχέση με το 2013) και η Τουρκία με 6,8 εκατ., και ακολούθησαν το Ην. Βασίλειο και οι ΗΠΑ στη λίστα με τους κορυφαίους προορισμούς του εξωτερικού για τη γερμανική αγορά.
tornosnews.gr