Οι ειδικές προσφορές και οι τιμές στα ταξίδια αποτελούν την κορυφαία «έμπνευση» των Βρετανών όταν αναζητούν τον προορισμό των διακοπών τους. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει έρευνα της διαφημιστικής πλατφόρμας Teads.
Σύμφωνα με την έρευνα:
Το 80% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι οι τιμές και οι προσφορές σε σχετικές ταξιδιωτικές διαφημίσεις τους ενέπνευσαν περισσότερο για την επιλογή του προορισμού
Το 65% ανέφερε ως πηγή έμπνευσης τις εικόνες που είδαν σε προωθητικές ενέργειες των προορισμών
Το 28% ανέδειξαν τα πολιτιστικά events ως την πηγή έμπνευσης του ταξιδιού τους.
Η έρευνα του Teads Travel Compass αποκάλυψε επίσης ότι το κόστος ήταν εξίσου σημαντικός παράγοντας για τις επιλογές διαμονής και πτήσης για τους ερωτηθέντες (αναφέρθηκε από το 60% και το 54% των ερωτηθέντων αντίστοιχα).
Σημειώνεται ότι το 20% των ερωτηθέντων επισκέφτηκαν ταξιδιωτικά πρακτορεία για την κράτηση, το 33% επέλεξε για την κράτηση πτήσεων και διαμονής τους ιστοτόπους των αεροπορικών εταιρειών, το 45% έκανε όλες τις ρυθμίσεις χρησιμοποιώντας ταξιδιωτικά aggregators και το 49% αγόρασε καταλύματα και μεταφορές ξεχωριστά χρησιμοποιώντας διαφορετικούς ιστότοπους.
Πότε γίνονται οι κρατήσεις
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το ένα τρίτο των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο αναζητούν τον προορισμό τους οπουδήποτε από λίγες ημέρες έως έναν μήνα πριν από την κράτηση.
Δύο στους 10 ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου, πάντως, διερευνούν τις επιλογές διακοπών τουλάχιστον έξι μήνες νωρίτερα από την ημερομηνία του ταξιδιού και τρεις στους 10 από έναν έως τρεις μήνες πριν από την αναχώρηση.
Τέλος, η έρευνα αποκάλυψε ότι οι διακοπές στην παραλία είναι η πιο δημοφιλής επιλογή διακοπών (51%) για τους Βρετανούς. Ακολουθούν: οι διακοπές στην πόλη (46%), η επίσκεψη στην οικογένεια και τους φίλους (34%), οι περιηγήσεις στα αξιοθέατα (34%) και οι αποδράσεις στην εξοχή/επαρχία (31%).
Πηγή: tornosnews.gr