Ειδήσεις

Zinnel Fraport Greece: Καμπανάκι για τις υποδομές στα νησιά – Συνεχίζει τις επενδύσεις η εταιρεία με προτεραιότητα σε Μύκονο, Σαντορίνη, Κώ, Κέρκυρα

Από τη μία η επιτυχημένη πορεία του ελληνικού τουρισμού τα τελευταία χρόνια και από την άλλη οι πιέσεις στις υποδομές ειδικά στα νησιά. Σε αυτό ακριβώς το ζήτημα αναφέρθηκε από το βήμα του συνεδρίου Greece Talks στη Θεσσαλονίκη ο κ. Alexander Zinell, διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, η οποία έχει κάτω από την ομπρέλα της τη διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.

«Ο ελληνικός τουρισμός έχει επιδείξει τεράστια επιτυχία με επενδύσεις από όλη την τουριστική αλυσίδα τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο αυτό που συμβαίνει τώρα βλέπουμε ότι υπάρχει μία καθυστέρηση από πλευράς του Δημοσίου τομέα στις υποδομές ειδικά στα νησιά, όπου βλέπουμε να ασκούνται σημαντικές πιέσεις την περίοδο αιχμής. Πρέπει οι υποδομές να τεθούν στο επίκεντρο ώστε να συνεχιστεί η επιτυχημένη πορεία του κλάδου», ανέφερε ο κ. Zinnel.

«Είναι η ώρα να ενώσουμε δυνάμεις και να σταματήσει ο διαχωρισμός ανάμεσα σε δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις, γιατί αυτός θα είναι ένας τρόπος να πάμε παρακάτω και ο ελληνικός τουρισμός να συνεχίζει να μεγαλώνει με τους ρυθμούς που συμβαίνει τώρα. Πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, το δημόσιο και οι ιδιωτικές επενδύσεις, σε μία κοινή πορεία ενίσχυσης των επενδύσεων σε κάθε προορισμό. Αν ο ελληνικός τουρισμός θέλει να συνεχίσει να αναπτύξει θα πρέπει να δουλέψουν μαζί ιδιωτικός και δημόσιος τομέας, με έμφαση και τη βιωσιμότητα. Ένα απτό δείγμα για το πώς μπορούν να λειτουργήσουν οι υποδομές είναι αυτό που γίνεται στη Θεσσαλονίκη με το μετρό».

Σε ό,τι έχει να κάνει με τη Fraport Greece η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει στους αερολιμένες ανά την Ελλάδα, έχοντας αγγίξει επιβατική κίνηση στα 36 εκατομμύρια επιβάτες για το σύνολο του 2024 στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.

«Τα νούμερα αυτά τα είχαμε εκτιμήσεις για το 2033, άρα είναι δεδομένη ότι απαιτούνται εκ νέου, νέες επενδύσεις για επεκτάσεις αεροδρομίων εκεί όπου βλέπουμε μεγαλύτερη αύξηση της κίνησης». Η εταιρεία επενδύει σταθερά στις υποδομές των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, διαθέτοντας ετησίως ποσά που αγγίζουν τα 50 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση και βελτίωση των εγκαταστάσεών τους.

Επιπρόσθετα, για την αναμόρφωση και ανακατασκευή των διαδρόμων, στο πλαίσιο ενίσχυσης του επιπέδου ασφαλείας, έχουν δεσμευθεί κονδύλια ύψους 146 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, η Fraport Greece σχεδιάζει πρόσθετες επενδύσεις ύψους 200 εκατ. ευρώ, με στόχο την αύξηση της φέρουσας ικανότητας στα αεροδρόμια της Κω «Ιπποκράτης», της Κέρκυρας «Ιωάννης Καποδίστριας», της Μυκόνου και της Σαντορίνης. Τα αεροδρόμια αυτά πλησιάζουν τα όρια δυναμικότητάς τους λόγω της σημαντικής ανόδου της επιβατικής κίνησης, γεγονός που καθιστά απαραίτητη την περαιτέρω ενίσχυση των υποδομών τους. Εκεί ήδη, η ανάκαμψη μετά την πανδημία ήταν πολύ σημαντική, ενώ όπως ανέφερε ο κ. Zinnel, «εξετάζουμε και άλλες περιπτώσεις αεροδρομίων για περαιτέρω επενδύσεις όπως π.χ. σε Ζάκυνθο, ενώ επιδιώκουμε σταθερά και τη βελτίωση της εμπειρίας».

Πηγή; newmoney.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου