Tο έκτο ξενοδοχειακό brand του ταξιδιωτικού οργανισμού Thomas Cook πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες του την 1η Μαϊου στο νησί των Ιπποτών, τη Ρόδο.
Οι εκπρόσωποι του ταξιδιωτικού οργανισμού Thomas Cook παρουσίασαν στην Ελλάδα, σε παγκόσμια πρώτη το νέο ξενοδοχειακό προϊόν, το οποίο απευθύνεται σε μια αγορά 3,8 εκατ. Ευρωπαίων ταξιδιωτών.
Πιο αναλυτικά, ο Thomas Cook λειτουργεί 49 ξενοδοχεία μέσω franchise στην Ελλάδα, από τα 189 που διαχειρίζεται παγκοσμίως. Σύμφωνα με τον διευθυντή Μάρκετινγκ του Thomas Cook Group κ. Ρέμο Μασάλα, το δεύτερο ξενοδοχείο του συγκεκριμένου brand αναμένεται να λειτουργήσει στη Μαγιόρκα της Ισπανίας, ενώ προγραμματίζεται η δημιουργία περισσότερων ξενοδοχείων το 2017. Αναφερόμενος δε στις προσδοκίες για τη φετινή χρονιά, εκτίμησε ότι στο τέλος της σεζόν η Ελλάδα, ο δεύτερος πιο σημαντικός προορισμός για τον Thomas Cook, θα παρουσιάσει καλά αποτελέσματα και υποστήριξε ότι το προσφυγικό δεν επιφέρει αρνητικό αντίκτυπο στις κρατήσεις. Διαπίστωσε επίσης αξιοσημείωτη μετατόπιση της ζήτησης από την Τουρκία σε προορισμούς της Ελλάδας και της Ισπανίας.
Πρόκειται για το καινοτόμο 90 δωματίων θέρετρο στα Κολύμπια, ένα boutique ξενοδοχείο που φέρνει μια αστική αίσθηση και ένα μποέμ πνεύμα στην παραλία. Το “Casa Cook” Ρόδου(www.casacook.com) δημιουργήθηκε από τον οργανισμό Thomas Cook Group plc, σε συνεργασία με μια ομάδα συμβούλων από την κατηγορία premium lifestyle, τον Michael Schickinger των Lambs & Lions, σε στενή συνεργασία με τη διακοσμήτρια εσωτερικών χώρωνAnnabell Kutucu και την αρχιτέκτονα Βάνα Pernari. Τα Κολύμπια βρίσκονται στην ανατολική ακτή της Ρόδου, περίπου 30 χλμ. από το αεροδρόμιο. Η παραλία βρίσκεται σε απόσταση περίπου 700 μ, ενώ η παραλία Τσαμπίκα – μια από τις ομορφότερες του νησιού – βρίσκεται σε απόσταση έξι χλμ. με το αυτοκίνητο.
Το ξενοδοχείο είναι μόνο για ενήλικες και οι τιμές των δωματίων, συμπεριλαμβανομένου του πρωινού, ξεκινούν από 100 ευρώ τη βραδιά. Και οι πέντε κατηγορίες δωματίων διαθέτουν πρόσβαση στην πισίνα από την ιδιωτική βεράντα. Στο εσωτερικό, τα δωμάτια είναι εξοπλισμένα με ανωτέρας ποιότητας στρώματα, κλιματισμό, μίνι μπαρ και δωρεάν Wi-Fi. Ορισμένα μάλιστα διαθέτουν εσωτερικό τζακούζι – συμπεριλαμβανομένων και των δύο bungalow suites με τις ιδιωτικές πισίνες. Με εμπνευσμένο ντιζάιν σε όλους τους χώρους, χώρους lounge και ποδήλατα, γυμναστήριο και δυνατότητα για υπαίθρια γιόγκα, η κουζίνα λειτουργεί από το πρωί έως το βράδυ, με smoothies και φρέσκα μεσογειακά πιάτα για κατανάλωση σε κοινόχρηστα τραπέζια.
“Το λανσάρισμα του Casa Cook αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην ανάπτυξη του ξενοδοχειακού μας χαρτοφυλακίου, το οποίο ανέρχεται σήμερα σε έξι brands για διαφορετικές κατηγορίες πελατών. Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με μια ομάδα συμβούλων από τον τομέα του lifestyle, και είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε ένα μοναδικά διαφορετικό brand – όχι μόνο εντός του δικού μας Ομίλου, αλλά και στην αγορά της φιλοξενίας γενικότερα. Θέλαμε για το Casa Cook να αξιοποιήσουμε τις τρέχουσες τάσεις στον αστικό πολιτισμό -εστιάζοντας στη δεξιοτεχνία, το εκλεκτικό σχεδιασμό και την ευημερία- και να το φέρουμε στην παραλία με ένα μποέμ στυλ. Ολα σε μια τιμή που είναι δελεαστικά προσιτή”, σημείωσε ο κ. Μασάλα.
Ο Thomas Cook Group plc είναι ένας από τους κορυφαίους στον κόσμο ομίλους σε ταξίδια αναψυχής με πωλήσεις ύψους 9,6 δισ. ευρώ και πάνω από 20 εκατ. πελάτες το έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2015. Υποστηρίζεται από 21.813 εργαζόμενους και λειτουργεί σε 15 αγορές. Μάλιστα την 1η Μαΐου ο Thomas Cook κλείνει 175 χρόνια λειτουργίας ως ο πρώτος τουριστικός οργανισμός της βιομηχανίας, που ξεκίνησε τη διεθνή ταξιδιωτική εταιρεία το 1841.
http://mononews.gr/