Τοπικές Ειδήσεις

Ουρές καταναλωτών στα γραφεία της ΔΕΗ

Ουρές δεκάδων καταναλωτών σχηματίστηκαν χθες στο κατάστημα της ΔΕΗ στην Παλιά Πόλη, το οποίο άνοιξε έπειτα από το πολυήμερο «λουκέτο» λόγω της καραντίνας. Οι πελάτες έσπευσαν να πληρώσουν τους λογαριασμούς ή να προβούν σε διακανονισμό των οφειλών τους, με αποτέλεσμα να σημειωθεί συνωστισμός στο προαύλιο του καταστήματος. Αρκετοί ήταν μάλιστα εκείνοι οι οποίοι προσήλθαν πολύ νωρίς το πρωί, πριν καν ανοίξει η υπηρεσία ώστε να εξυπηρετηθούν το ταχύτερο δυνατόν.
Όπως δηλώνουν στελέχη της ΔΕΗ στη «δ», η αυξημένη προσέλευση ήταν αναμενόμενη και πάρθηκαν όλα τα απαιτούμενα μέτρα, προκειμένου να εξυπηρετηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο οι καταναλωτές. Τόσο το ταμείο όσο και το τμήμα εξυπηρέτησης ενισχυόταν με τον απαιτούμενο αριθμό εργαζόμενων κάθε φορά, προκειμένου να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.
Στο ταμείο εισέρχονταν μέχρι τέσσερα άτομα τη φορά, στο πλαίσιο των μέτρων ασφαλείας που ισχύουν λόγω του κορωνοϊού, ενώ οι υπόλοιποι πελάτες περίμεναν στο προαύλιο. Μέχρι τις δύο χθες το μεσημέρι είχε εξυπηρετηθεί ο μεγαλύτερος όγκος πελατών, ενώ το κατάστημα λειτούργησε και πέραν της παρέλευσης του ωραρίου για να εξυπηρετηθούν όλοι οι καταναλωτές. Όπως έγινε γνωστό, καθ΄ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, το κατάστημα θα λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο καθώς αναμένεται να συνεχισθεί η αυξημένη προσέλευση των καταναλωτών και τις επόμενες ημέρες.
Στελέχη της ΔΕΗ ενημέρωναν πάντως τους πελάτες ότι υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης όχι μόνο διαδικτυακά αλλά και τηλεφωνικά. Συγκεκριμένα στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 που λειτουργεί από 7:00-21:00 δίνεται η δυνατότητα για πληρωμές από το τηλέφωνο καθημερινά 09:00-17:00 με τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφεται στον λογαριασμό και τον αριθμό της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, χωρίς πρόσθετους κωδικούς. Επίσης μέσω της ιστοσελίδας www.dei.gr όλοι οι πελάτες μπορούν να εξοφλούν τις οφειλές τους από την άνεση του σπιτιού τους.
Βέβαια αρκετοί καταναλωτές και κυρίως οι ηλικιωμένοι δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία οπότε στην περίπτωσή τους είναι αναπόφευκτη η φυσική παρουσία στο κατάστημα. Άλλοι έχουν περίπλοκα αιτήματα (διακανονισμούς οφειλών κλπ) τα οποία δεν είναι πάντα εύκολο να διευθετηθούν δια τηλεφώνου ή μέσω του διαδικτύου.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • MIXALIS    12.05.2020 14:08

    ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ 11770!!ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΟΥΦΟΥΣ!!ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ 2 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ!ΜΟΥ ΧΡΕΩΣΑΝΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ!!ΕΥΓΕ!!ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ!!

Σχολιασμός άρθρου