Ξεχάστε το «ψήσιμο» στην παραλία και τις κοκκινίλες που πονάνε. Τώρα υπάρχει το «έξυπνο» μπικίνι που ειδοποιεί κάθε γυναίκα που κάνει ηλιοθεραπεία πότε να βάλει αντιηλιακό.
Η γαλλική εταιρεία Spinali Design παρουσίασε το «διασυνδεμένο μπικίνι» (bikini connecte), το οποίο διαθέτει ένα μικροσκοπικό ενσωματωμένο αισθητήρα υπεριώδους ακτινοβολίας. Όταν η δυνητικά επικίνδυνη ακτινοβολία του ήλιου ξεπεράσει ένα όριο, το μπικίνι στέλνει μήνυμα προειδοποίησης στο κινητό τηλέφωνο (όπου έχει εγκατασταθεί η σχετική εφαρμογή) είτε της ίδιας της γυναίκας, είτε του συντρόφου της, ώστε να της βάλει αντηλιακό ή να μετακινηθούν στη σκιά.
Η εταιρεία Spinali Design, που εδρεύει στη Μιλούζ της ανατολικής Γαλλίας, δημιουργήθηκε από τη Μαρί Σπιναλί, σύμφωνα με την Daily Mail και την Telegraph.
Ο αισθητήρας εφαρμόζεται εκτός από το μπικίνι και σε ολόσωμο μαγιό λαμβάνει υπόψη τον τύπο του δέρματος κάθε γυναίκας (δηλαδή πόσο ευαίσθητο είναι στον ήλιο) και ανάλογα την προειδοποιεί με μεγαλύτερη ή μικρότερη καθυστέρηση. Ο αισθητήρας μπορεί να αφαιρεθεί από το μαγιό, ενώ είναι πλήρως αδιάβροχος.
Η εταιρεία διαθέτει και μια «έξυπνη» πετσέτα παραλίας με ανάλογες ικανότητες, ενώ ετοιμάζει κι ένα «έξυπνο» παιδικό μαγιό, που θα προειδοποιεί τους γονείς ότι το παιδί τους «ψήνεται» στον ήλιο.
Η εταιρεία έχει θέσει ως προτεραιότητα για την προώθηση των προϊόντων της τις χώρες εκείνες που έχουν μεγάλη ηλιοφάνεια και προσελκύουν πολλούς τουρίστες και η Ελλάδα προφανώς είναι ανάμεσα στις υποψήφιες αγορές.
Τα νέα μαγιό ανήκουν στην ολοένα πιο δημοφιλή τάση τα ρούχα να γίνονται «έξυπνα» και να ενημερώνουν όσους τα φοράνε, για διάφορα πράγματα, κυρίως για την υγεία τους.
ΑΠΕ-ΜΠΕ