Ρεπορτάζ

Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο δεν θέλει να μετατραπεί σε Α.Ε.

Διαφωνεί κάθετα με την πρόταση του βουλευτή Ευβοίας της Ν.Δ. κ. Σίμου Κεδίκογλου, να μετατραπεί σε Ανώνυμη Εταιρεία το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου, ο πρόεδρός του, κ. Μιχάλης Χριστοδούλου.
Ο κ. Κεδίκολγου, με την  ιδιότητά του, ως Τομεάρχη Ναυτιλίας της Ν.Δ. σε επαφές που είχε πρόσφατα στην Ρόδο, εξέφρασε την άποψη ότι εάν η Ρόδος ακολουθούσε το μοντέλο του ΟΛΠ θα μπορούσε να λειτουργήσει καλύτερα σε όλα τα επίπεδα.
«Εμείς ως διοίκηση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου, έχουμε εκφράσει την θέση ότι δεν μπορεί να γίνει Ανώνυμη Εταιρεία. Αυτό αποτελεί και θέση της ΠΕΔ από πέρσι. Αυτό το κλίμα για την μετατροπή των λιμενικών ταμείων σε Α.Ε. σύμφωνα με το μοντέλο του ΟΛΠ στον Πειραιά και του ΟΛΘ στην Θεσσαλονίκη, καλλιεργείται από ορισμένους κύκλους. Εμείς είμαστε εντελώς αντίθετοι σε αυτό. Ο κ. Κεδίκογλου μπορεί να έχει τις δικές του προτάσεις, τους προβληματισμούς, που εκφράζει η παράταξή του. Εμάς δεν μας αφορά αυτή η πρόταση. Δεν μπορεί ένα Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και μάλιστα σε μια περιοχή, που έχει τόσα νησιά στην δικαιοδοσία του, να μετατραπεί σε Α.Ε. τόσο εύκολα. Άλλωστε εκτελούμε και κοινωνικό έργο. Τα έσοδα που έχει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου προέρχονται κυρίως από την Ρόδο και οι πόροι διατίθενται στα υπόλοιπα νησιά που έχουν ανάγκες. Εμείς έχουμε εκφράσει την θέση ότι δεν θέλουμε την μετατροπή σε Α.Ε.», τόνισε ο κ. Χριστοδούλου.
Σημειώνεται ότι η πρόταση είχε πέσει στο τραπέζι από τον ίδιο τον δήμαρχο Ρόδου κ. Φώτη Χατζηδιάκο άμα τη αναλήψει των καθηκόντων του, ενώ το θέμα είχε τεθεί επανειλημμένα και από προηγούμενες δημοτικές αρχές.
Πολλοί δήμαρχοι από τα νησιά δεν ήταν αντίθετοι σε ενδεχόμενη μετατροπή του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου σε Α.Ε. αν και εκφράζονταν πάντα επιφυλάξεις για την λειτουργία και χρηματοδότησή του.
Πληροφορίες πάντως της «δημοκρατικής» αναφέρουν ότι η αλλαγή λειτουργίας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου σε Α.Ε. (όπως το μοντέλο του ΟΛΠ Α.Ε.) ήταν στα ‘σκαριά’ εδώ και χρόνια και μάλιστα υπάρχει πρόσφορο έδαφος για κάτι τέτοιο, που θα σήμαινε την βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών στα λιμάνια δικαιοδοσίας του και στις λιμενικές εγκαταστάσεις, όπως: εξυπηρέτηση πλοίων, ακτοπλοϊα, ΣΕΜΠΟ (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων), Car Terminal (Σταθμοί Διακίνησης Αυτοκινήτων), Κρουαζιερόπλοια, Conventional Cargo (Σταθμός Διακίνησης Συμβατικού Φορτίου), αξιοποίηση χώρων κ.ά.
Ερώτημα παραμένει ακόμη το γεγονός ότι η Ρόδος δεν έχει βελτιώσει τις εγκαταστάσεις και τις προσφερόμενες υπηρεσίες για την προσέλκυση μεγάλων εταιρειών Κρουαζιέρας, με αποτέλεσμα την κατακόρυφη πτώση σε προσεγγίσεις τα τελευταία χρόνια.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου