Σήμερα το πρωί αφού ενημερώθηκα ότι το μοναδικό κινητό συνεργείο του ΕΟΔΥ στη Ρόδο βρισκόταν στα Μαριτσά με ώρες λειτουργίας 9.00 με 12.30 έφτασα έξω από την κοινότητα που ήταν στημένο, στις 11.50.
Μπροστά μου ηταν περίπου 20 άτομα και όλοι περιμέναμε υπομονετικά να εξυπηρετηθούμε από τα τρία άτομα του συνεργείου, 2 άντρες και 1 γυναίκα. Απο τις 12.16 περίπου άρχισε να ακούγεται η φήμη ότι δεν θα εξυπηρετηθούμε γιατί δε θα προλάβουμε. Λέγαμε όλοι μεταξύ μας ότι οι παρεβρισκόμενοι θα κάνουμε το rapid test και δεν θα πάρουν καινούργιους πολίτες που θα έρχονταν καθυστερημένοι…
Η πραγματικότητα όμως μας προσγείωσε ανώμαλα όλους. 12.30 ακριβώς το συνεργείο μάζεψε τον εξοπλισμό και επιβιβάστηκε στα δυο αυτοκίνητα που είχαν μαζί τους. Αγανακτισμένοι φωνάζαμε ότι δεν είναι δυνατό να μας εγκαταλείψουν και να φύγουν και αυτοί σαν να μην υπήρχε κανείς δίπλα τους απλά μας περιφρονούσαν. Ζήτησα τα ονόματά τους και το όνομα του προϊσταμένου τους για να διαμαρτυρηθώ και ειρωνεύομεμενος μου απάντησε ο ένας «κύριος» μήπως χρειάζομαι να μου δώσει και κάτι ακόμα. Επανέλαβα ότι χρειάζομαι τα ονόματά τους και μου είπε να πάρω το 1135 και να κάνω ό,τι θέλω.
Η οργή του κόσμου μεγάλωνε από τη συμπεριφορά του εν λόγω «κυρίου» που ποτέ δεν είπε το όνομά του και σηκώθηκαν και έφυγαν, χωρίς μια εξήγηση και χωρίς καμία συμπόνια. Πήρα το 1135 και ο υπάλληλος που απάντησε μου συνέστησε να στείλω email στην υπηρεσία, γιατί δεν είναι σε θέση να γνωρίζει τα ονόματα των συνεργείων σε ολη την Ελλάδα, αν και αναγνώρισε ότι η αδικία που ένιωθα ήταν δικαιολογημένη.
Αυτό που προσπάθησα να εξηγήσω είναι ότι σε καμία υπηρεσία δε λειτουργεί το σύστημα έτσι. Αν είσαι μέσα στο ταχυδρομείο πριν από την ώρα που κλείνουν οι πόρτες θα εξυπηρετηθείς, το ίδιο στις τράπεζες, το ίδιο και στην Εφορία. Το να φεύγουν οι υπάλληλοι ακριβώς την ώρα που λήγει η βάρδια δε συμβαίνει ποτέ και να μένουν οι πολίτες ξεκρέμαστοι.
Σε μια Ρόδο που καθημερινά καταγράφει δεκάδες κρούσματα κορωνοϊού, που οι εργοδότες και το κράτος απαιτούν την προσκόμηση αρνητικού rapid test απο εργαζόμενους που ρισκάρουν την υγεία τους δουλεύοντας με κόσμο, η στάση του συγκεκριμένου κινητού συνεργείου αντίκειται στα δικαιώματα των πολιτών.
Περιμένω ενημέρωση για τη σύσταση του κινητού συνεργείου στα Μαριτσά Ρόδου, σήμερα 11/7/2021 και επιθυμώ τη σοβαρότατη επίπληξη απο πλευράς υπηρεσίας.
Εχω βρεθεί σε ανάλογα συνεργεία στην Αθήνα που σε 4 λεπτά εξυπηρετούν περίπου 20 πολίτες και αυτοί εδώ είχαν διενεργήσει 4 τέστ στα 15 λεπτά.
Η Ρόδος έχει ανάγκη απο περισσότερα κινητά συνεργεία σε στρατηγικά σημεία του νησιού για να κινούμαστε όλοι σίγουροι ότι δε μεταφέρουμε τον ιο σε οικογένεια και συναδέλφους.
Παρασκευή Ξένου