Η πλατφόρμα επιχειρεί να προσεγγίσει τους ιδιοκτήτες και υπόσχεται χαμηλότερες προμήθειες
Μαίνεται ο πόλεμος των ξενοδόχων αλλά και των ανταγωνιστικών μέσων ηλεκτρονικών κρατήσεων στον τουρισμό με την Airbnb.
Στην προσπάθειά της να εντάξει περισσότερα ξενοδοχεία στο «χαρτοφυλάκιό» της, αλλά και να μπει «σφήνα» στις άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικών κρατήσεων, η Airbnb επιχειρεί από την περασμένη άνοιξη να προσεγγίσει κυρίως τους ιδιοκτήτες των boutique ξενοδοχείων και των καταλυμάτων bed & breakfast.
Στόχος της είναι να τους απομακρύνει από τις οnline ταξιδιωτικές πλατφόρμες της Expedia και της Booking.com. Συγκεκριμένα, η Airbnb αναφέρει ότι για τις συγκεκριμένες κατηγορίες ξενοδοχείων τα τέλη που πληρώνουν είναι πολύ υψηλότερα από αυτά που η δική της πλατφόρμα προσφέρει.
Παράλληλα, η Airbnb, προκειμένου να ενισχύσει την επιχειρηματολογία της αυτή, δημοσίευσε έρευνα σύμφωνα με την οποία οι μικροί ιδιοκτήτες ξενοδοχείων είναι δυσαρεστημένοι με αυτές τις ιστοσελίδες.
«Οι ιδιοκτήτες των boutique hotels πιστεύουν σε μεγάλο βαθμό ότι οι χρεώσεις των ιστοσελίδων κρατήσεων είναι υπερβολικά υψηλές» αναφέρει η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία David Binder Research.
Και προσθέτει: «Επιπλέον, οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ότι σε αυτές τις πλατφόρμες χρεώνονται συνήθως υψηλότερα από τα μεγάλα ξενοδοχεία».
Υπενθυμίζεται ότι η Airbnb διαθέτει σήμερα περίπου 4,5 εκατ. καταλύματα προς ενοικίαση σε περισσότερες από 81.000 πόλεις, ενώ στα άμεσα σχέδιά της είναι να… δελεάσει τα ξενοδοχεία προκειμένου να ενταχθούν στην πλατφόρμα της με χαμηλότερη προμήθεια.