Μεγάλη η ζήτηση για τα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου
Εξαιρετική ήταν η παρουσία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στη διεθνή έκθεση Τουρισμού “BIT 2018” στο Μιλάνο (11-13 Φεβρουαρίου). Τα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου «μονοπώλησαν» το ενδιαφέρον του Ιταλικού κοινού και των επαγγελματιών του τουρισμού, καθώς το περίπτερο της ΠΝΑΙ δέχθηκε πλήθος επισκεπτών.
Για άλλη μία φορά το Νότιο Αιγαίο ξεχώρισε ανάμεσα στον ανταγωνισμό, κάνοντας ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία του και αξιώνοντας ένα σημαντικό μερίδιο από την ιταλική τουριστική αγορά. Με τη συμμετοχή 17 διαφορετικών προορισμών μέσω της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στην “BIT” και συγκεκριμένα της Ρόδου, της Κω, της Αστυπάλαιας, της Μύκονου, της Πάρου, τη Νάξου, της Άνδρου, της Τήνου, της Αμοργού, της Αντίπαρου, της Φολέγανδρου, της Καρπάθου, της Ίου, τη Μήλου, της Κέας, της Κύθνου και της Σερίφου, αναδείχθηκε η ευρεία γκάμα τουριστικών προϊόντων που προσφέρουν αλλά και οι ασύγκριτες ομορφιές που διαθέτουν.
Σταθερά προσανατολισμένη στην εξωστρέφεια και με το βλέμμα στραμμένο στις διεθνείς αγορές, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, που εκπροσωπήθηκε στη “BIT” από τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τουρισμού, Αθλητισμού, Πολιτισμού και δια βίου Μάθησης, κ. Δημήτρη Πασχαλίδη, φέρνει πάντα τα νησιά στο προσκήνιο και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του τουρισμού και την ενίσχυση της τοπικής και κατ’ επέκταση της εθνικής οικονομίας.
«Η συμμετοχή μας στις μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις συμπληρώνει ένα ολοκληρωμένο-καινοτόμο πλέγμα στοχευμένων δράσεων προβολής στο πλαίσιο του τριετούς στρατηγικού σχεδιασμού που βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη κι έχει φέρει σημαντικά αποτελέσματα αναδεικνύοντας την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου πρωταθλήτρια του ελληνικού τουρισμού. Στο Μιλάνο, το Νότιο Αιγαίο μονοπώλησε το ενδιαφέρον των χιλιάδων επισκεπτών και των επιχειρηματιών και τα νησιά μας, είχαν τη δυνατότητα να προβάλλουν το τουριστικό τους προϊόν, να συνάψουν νέες συμφωνίες και να διεκδικήσουν το μερίδιο που τους αναλογεί από την αγορά της Ιταλίας. Συνεχίζουμε δυναμικά και στοχευμένα να ενισχύουμε τη θέση των νησιών μας στις τουριστικές αγορές και την εδραίωση του brand Aegean Islands», δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης τουρισμού, αθλητισμού και πολιτισμού, κα Μαριέτα Παπαβασιλείου.