Ελάχιστα 24ωρα απομένουν για τη διεξαγωγή του 3ου Διεθνούς Μαραθωνίου Δρόμου Ρόδου (Κυριακή 17 Απριλίου 2016) και όλα είναι σχεδόν έτοιμα για την κορυφαία αθλητική εκδήλωση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Την Παρασκευή 15 Απριλίου 2016 έως και το Σάββατο 16 Απριλίου 2016 οι εγγεγραμμένοι αθλητές θα παραλάβουν τον εξοπλισμό τους για τους αγώνες από το BEST WESTERN Plaza Hotel – Αίθουσα ‘ΘΑΛΕΙΑ’.
Συγκεκριμένα, θα παραλάβουν: τσάντα, μπλουζάκι, νούμερο αγώνα, αυτοκόλλητο στίκερ και πληροφοριακό υλικό της διαδρομής από το: BEST WESTERN Plaza Hotel – Αίθουσα ‘ΘΑΛΕΙΑ’ (Ιερού Λόχου7, Ρόδος) ημέρες και ώρες:
-Παρασκευή 15 Απριλίου 2016, 15:00-20:00 για τα 5.000μ. και 1.000μ.
-Σάββατο 16 Απριλίου 2016, 10:00 -16:00 για το Μαραθώνιο, 10.000, 5.000μ. και 1.000μ.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ
Άλλες οδηγίες για τους συμμετέχοντες αθλητές:
– Όλοι οι εγγεγραμμένοι αθλητές του Μαραθωνίου δρόμου 42,195χιλ. θα συγκεντρωθούν μπροστά από το άγαλμα του Αλ. Διάκου στο Μανδράκι απέναντι από τα Δικαστήρια στις 7:30 το πρωί. Η ώρα έναρξης του Μαραθωνίου ορίζεται στις 8:00π.μ.
– Όλοι οι εγγεγραμμένοι αθλητές του αγώνα δρόμου 10χιλ. θα συγκεντρωθούν μπροστά απο το άγαλμα του Αλ. Διάκου στο Μανδράκι απέναντι από τα Δικαστήρια στις 10:30 το πρωί. Η ώρα έναρξης του αγώνα 10χιλ. ορίζεται στις 11:00 π.μ.
– Όλοι οι εγγεγραμμένοι αθλητές του αγώνα δρόμου 5χιλ. θα συγκεντρωθούν μπροστά απο το άγαλμα του Αλ. Διάκου στο Μανδράκι απέναντι από τα Δικαστήρια στις 10:30 το πρωί. Η ώρα έναρξης του αγώνα 5χιλ. ορίζεται στις 11:00 π.μ.
-Κατά την διάρκεια ολόκληρης της διαδρομής θα υπάρχουν 14 σταθμοί ανεφοδιασμού των αθλητών.
Κάθε 2,5 χιλ νερά και κάθε 5χιλ. ισοτονικά ποτά και μπανάνες.
-Ασθενοφόρα και γιατροί θα ακολουθούν καθ΄όλη την διάρκεια της διαδρομής.
-Οι αθλητές παρακαλούνται να κινούνται πάντα στην δεξιά πλευρά του δρόμου, σύμφωνα με το ρεύμα κυκλοφορίας, εκτός από το σημείο Κάτω Πέτρες που μπαίνουν αντίθετα.
-Οι αθλητές θα πρέπει να τοποθετήσουν τα ενδύματα και τα προσωπικά τους αντικείμενα σε πλαστικές σακούλες.
-ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στις σακούλες θα πρέπει να κολληθεί το ειδικό στίκερ που θα παραλάβουν οι αθλητές μαζί με τον υπόλοιπο εξοπλισμό τους και περίπου μισή ώρα πριν από την εκκίνηση, οι αθλητές θα πρέπει να τις παραδώσουν στους διοργανωτές κοντά στο σημείο εκκίνησης σε ειδικό χώρο παραλαβών κάτω από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου..
Η επιστροφή τους μετά τον τερματισμό θα γίνει από το ίδιο σημείο.
-ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι σακούλες δεν πρέπει να περιέχουν αντικείμενα αξίας, λεφτά ή φάρμακα.
Μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων οι αθλητές μπορούν να εκτυπώσουν δίπλωμα συμμετοχής με τον επίσημο τους χρόνο από την ιστοσελίδα του αγώνα.
-Το Pasta Party των αθλητών θα γίνει το Σάββατο 16 Απριλίου στις 20:30 στο ξενοδοχείο Mitsis Grand hotel, Ακτή Μιαούλη και Παπανικολάου, Ρόδος.
-Το Ραδιόφωνο Λυχνάρι – Radio Lihnari είναι Χορηγός Επικοινωνίας του Roads to Rhodes Marathon με καθημερινή ενημέρωση για τη διοργάνωση από 6 έως 17 Απριλίου, στις 09:30 το πρωί.
-Συνδιοργανωτές της όλης εκδήλωσης είναι, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δωδεκανήσου, η «ΜΚΟ» Μαραθώνιος Ρόδου και στηρίζουν, ο Δήμος Ρόδου, ο ΔΟΠΑΡ και η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου.