«Οι στόχοι της στρατηγικής μας και της τουριστικής πολιτικής, είναι η συνεχής ανάπτυξη του ελληνικού Τουρισμού, με έμφαση στην ποιότητα, στις εναλλακτικές μορφές Τουρισμού και στην πολυθεματικότητα των τουριστικών μας προϊόντων», υπογράμμισε η κα Κουντουρά.
“Σχεδιάζουμε την εθνική στρατηγική σε επιχειρησιακό και επικοινωνιακό επίπεδο για την επόμενη πενταετία, οπότε το υπουργείο Τουρισμού θα έχει επιτελικό ρόλο στο σχεδιασμό, το συντονισμό και την παρακολούθηση της τουριστικής πολιτικής”.
Εξειδικεύοντας, η κα Κουντουρά τόνισε πως στρατηγικοί στόχοι παραμένουν η αναβάθμιση ποιότητας των τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η αναβάθμιση των υποδομών υποδοχής των τουριστικών περιοχών, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, μαρίνες κ.λπ., η άμεση αύξηση εσόδων ανά επισκέπτη, η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των τουριστικών επιχειρήσεων, η δημιουργία ελκτικού επενδυτικού περιβάλλοντος στο τομέα του τουρισμού, αλλά και η προβολή του ελληνικού τουρισμού και των εναλλακτικών μορφών του, όπως είναι ο πολιτιστικός τουρισμός, o θρησκευτικός τουρισμός, o ιατρικός, o θαλάσσιος, o συνεδριακός, o αθλητικός – Luxury, o γαστρονομικός και City break.
Επιδίωξη της νέας τουριστικής ηγεσίας, είναι η αγαστή συνεργασία με τις Περιφέρειες της χώρας.
Στο πλαίσιο αυτό η αναπληρώτρια υπουργός ανάφερε ότι οι Περιφέρειες έχουν πολύ μεγάλο μερίδιο στο σχεδιασμό της τουριστικής πολιτικής, κυρίως στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη νέων τουριστικών προορισμών, και για το λόγο αυτό περιμένει τις προτάσεις τους, στο συγκεκριμένο πεδίο.
Στο πλαίσιο αυτό, ανέφερε η κα Κουντουρά, θα πρέπει οι Περιφέρειες να καταγράψουν τα δυνατά και τα αδύνατά τους σημεία ως τουριστικοί προορισμοί, να καταγράψουν τις προτεραιότητές τους ως προς τη μελλοντική τουριστική ανάπτυξή τους, να υποβάλλουν αυτές τις προτάσεις στο Υπουργείο για ενσωμάτωση σε Γενικό Σχέδιο Εθνικής Τουριστικής Πολιτικής, και στον ΕΟΤ για τις αντίστοιχες προωθητικές ενέργειες προβολής και διαφήμισης.
Στο σκέλος των επενδύσεων η κα Κουντουρά σημείωσε “ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση για τουριστικές επενδύσεις στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι είναι μια χώρα που μπορεί να τις προσελκύσει”.
ΑΠΕ-ΜΠΕ