Σε συνέχεια της επιτυχημένης ολοκλήρωσης του 7ου ετήσιου Σχολικού Διαγωνισμού Bravo School 2024, θα θέλαμε με χαρά να σας ανακοινώσουμε ότι το σχολείο μας το ΔΣ ΣΟΡΩΝΗΣ διακρίθηκε στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους, στον οποίο καταγράφονται οι προτάσεις των μαθητών για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου!
Σε διαδικτυακή εκδήλωση (https://www.youtube.com/watch?v=SzqhgHbpjqE) ανακοινώθηκαντην Τρίτη 11 Ιουνίου και ώρα 18:00 οι πρωτοβουλίες που διακρίθηκαν. Η Γ’ και Στ’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Σορωνής διακρίθηκε για το καινοτόμο πρόγραμμα δράσης που υλοποίησε κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2023-24: «Η Μεσαιωνική πόλη της Ρόδου: Ταξιδεύοντας στην εποχή των Ιπποτών» Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα για την Ενότητα «Φροντίζω το περιβάλλον» και την Υποθεματική «Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά».
Η καινοτόμα αυτή δράση ψηφίστηκε από την αρμόδια επιτροπή ως δεύτερη καλύτερη πρωτοβουλία μαθητών στον 11οΠαγκόσμιο στόχο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη «Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες».
Στο σύνολο 470 εκπαιδευτικών προτάσεων από 29.100 μαθητές το σχολείο μας ήταν ανάμεσα στα 41 σχολεία που διακρίθηκαν πανελλαδικά.
Τα παιδιά μέσα από τη δράση αυτή γνώρισαν την ιστορία του νησιού από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας, εστιάζοντας στην περίοδο της Ιπποτοκρατίας. Συνειδητοποίησαν με βιωματικό τρόπο ότι ζουν σε έναν τόπο, όπου όχι μόνο σώζονται μνημεία που «ζωντανεύουν» ποικίλες χρονικές περιόδους και φέρουν τη σφραγίδα της συμβίωσης λαών και πολιτισμών, αλλά τα μνημεία αυτά έχουν το προνόμιο να τα βιώνουν ως μέρος της σύγχρονης καθημερινότητας. Εξάλλου, συνέδεσαν τα κτήρια και τις εικόνες που αποτύπωσαν στον νου τους με γνώσεις για την ελληνική και ευρωπαϊκή ιστορία, ανέπτυξαν τις δεξιότητες συνεργασίας τους, την κριτική τους σκέψη και τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων μέσα από το παιχνίδι. Επιπλέον, είχαν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν όσα έμαθαν σε δημιουργικές δραστηριότητες, όπως η συγγραφή, η ζωγραφική, το θέατρο. Η πολυτροπική επαφή των μαθητών με τη μεσαιωνική πόλη τούς βοήθησε να εκτιμήσουν τη σημασία της διατήρησης των μνημείων αυτών, ώστε να ζουν ανάμεσά τους με σεβασμό.