Τους οφειλέτες να προσέλθουν στον Δήμο Ρόδου και να ρυθμίσουν τα χρέη τους μέχρι και τις 2 Νοεμβρίου 2017, που είναι η καταληκτική ημερομηνία, κάλεσε χτες γι’ ακόμη μια φορά, ο αντιδήμαρχος Οικονομικών και πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ρόδου, κ. Σάββας Διακοσταματίου.
Σε συνέντευξη Τύπου ειδικότερα, τόνισε τα εξής: «Μέχρι στιγμής, υπάρχει ενδιαφέρον και ανταπόκριση από τον κόσμο. Το δικαίωμα να υπαχθεί κάποιος στην ρύθμιση των οφειλών είναι μέχρι και τις 2 Νοεμβρίου 2017. Παράλληλα, κάνουμε έναν ‘αγώνα δρόμου’ προκειμένου να βεβαιώσουμε τα χρέη που υπάγονται και μέσα στο τρέχον έτος. Ο νόμος λέει ότι ρυθμίζεις αυτά που είναι βεβαιωμένα και αυτά που θα βεβαιωθούν εντός δύο μηνών από την ψήφισή του. Γι αυτό κι εμείς ως υπηρεσία θέλουμε να βεβαιώσουμε τις οφειλές που είναι και μέσα στο έτος 2017 ώστε να δώσουμε στους συμπολίτες μας το δικαίωμα να έρθουν να κάνουν τις ρυθμίσεις τους. Επαναλαμβάνω όμως, ότι πρέπει να έρθουν. Ο ρυθμός ανταπόκρισης είναι ικανοποιητικός αλλά βρίσκεται σε εξέλιξη. Από αυτές τις ρυθμίσεις, ωφελούνται τόσο οι πολίτες όσο και ο ίδιος ο Δήμος Ρόδου». Τόνισε παράλληλα πως εάν παρέλθει η προθεσμία, θα βρεθούν και οι δύο πλευρές σε δύσκολη θέση.
Η Οικονομική Επιτροπή και η διανομή γάλακτος
Να σημειωθεί πως χτες το μεσημέρι συνεδρίασε η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Ρόδου.
Επιπλέον, από χτες ξεκίνησε και η διανομή του γάλακτος στους εργαζόμενους στην Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Ρόδου καθώς σημειώθηκε σχετική καθυστέρηση λόγω των ενστάσεων που είχαν κατατεθεί κατά του σχετικού διαγωνισμού. Όπως είπε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών και πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ρόδου, κ. Σάββας Διακοσταματίου, «είναι σημαντική αυτή η εξέλιξη διότι αυτό προβλέπεται από το νόμο –τόσο η διανομή γάλακτος όσο και η διάθεση μέσων ατομικής προστασίας (και η μετατροπή τους σε χρήμα)».
Κατά τα άλλα, οι αποφάσεις που ελήφθησαν αφορούσαν κατ’ αρχήν την επισκευή της Νέας Αγοράς με αφορμή τον σχετικό διαγωνισμό που βρίσκεται σε εξέλιξη. «Έχει έρθει η έγκριση του β’ πρακτικού του διαγωνισμού για το έργο Συντήρηση Νέας Αγοράς. Προκρίθηκε η εταιρεία Κάκνης Εμμανουήλ και Κοινούς Μιχ. Ο.Ε. με μέση έκπτωση 52,685%», όπως είπε.
Ακόμη, εγκρίθηκε το πρακτικό (οικονομικές προσφορές) και ανάδειξη προσωρινών μειοδοτών του ανοικτού διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την προμήθεια τροφίμων για τις Δομές του Δήμου Ρόδου και του Δημοτικού Οργανισμού Πρόνοιας ΔΟΠ. Το ποσόν υπερβαίνει τα 209.000 ευρώ+ΦΠΑ και μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου αναμένεται να αναδειχθεί ο ανάδοχος για να συνεχιστεί η παροχή τροφίμων στις δομές του Δήμου Ρόδου.
Επίσης, έγινε η κατάρτιση των όρων και η έγκριση της μελέτης για την διεξαγωγή πρόχειρου συνοπτικού διαγωνισμού για την «Προμήθεια ηλεκτρικών συσκευών Παιδικών Σταθμών Δ.Ε. Ρόδου, Δυτικής Ρόδου (Δ.Ε. Ιαλυσού, Πεταλούδων, Καμείρου, Αταβύρου και Ανατολικής Ρόδου (Δ.Ε. Καλλιθέας, Αφάντου, Αρχαγγέλου, Λίνδου, Νότιας Ρόδου).
Η Οικονομική Επιτροπή αποφάσισε επίσης, να επιβάλλεται ένα μικρό ποσό στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο νησί και εμφιαλώνουν είτε νερό είτε χυμούς, που εμπεριέχουν νερό (με 3% τοις χιλίοις ανά συσκευασία).
Τέλος, ο αντιδήμαρχος αναφέρθηκε στον διεθνή διαγωνισμό ύψους 498.000 ευρώ που προκηρύχθηκε από τον Δήμο Ρόδου με την Υπηρεσία Τροχαίου Υλικού για αγορά ανταλλακτικών για τα οχήματα που χρησιμοποιούνται από τις δομές του Δήμου. «Η πρόταση ήταν, αντί να ψάχνουμε για ανταλλακτικά, να γίνει καταγραφή των αναγκών των οχημάτων, μηχανημάτων κ.λπ. Μερικά πρέπει να αντικατασταθούν λόγω παλαιότητας. Εγκρίθηκε λοιπόν το πρακτικό για τις προσφορές των υποψηφίων που ενδιαφέρονται να αναλάβουν το έργο αυτό. Είναι σημαντικό να έχουμε κάτι σαν ‘παρακαταθήκη’ ώστε να υπάρχει το περιθώριο να κατασκευάζονται άμεσα οι βλάβες στα οχήματα» δήλωσε ο αντ/ρχος.