Σε ένα ψηφιακό κόσμο όπου οι καταναλωτές αναμένουν άμεση ικανοποίηση, οι ταξιδιώτες επιλέγουν εμπορικά σήματα που προσφέρουν εμπειρία κράτησης χωρίς προβλήματα. Στις ΗΠΑ το 52% των ταξιδιωτών ηλικίας 18-34 ετών που χρησιμοποιούν ΟΤΑ για να κάνουν κράτηση ταξιδιών λένε ότι το κάνουν επειδή είναι βολικά. Ωστόσο, παρά τις νέες απαιτήσεις για ηλεκτρονικές υπηρεσίες, οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να επιστρέφουν σta εμπορικά σήματα για τον παλιό, καλό λόγο: την ποιότητα. Στη Γαλλία, η ποιότητα της διαμονής είναι ο κορυφαίος παράγοντας για τους ταξιδιώτες να παραμένουν πιστοί σε ένα εμπορικό σήμα (94%). Και οι κοινωνικές διασυνδέσεις αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την επιλογή αυτών των σημάτων: το 67% των νέων ταξιδιωτών λένε ότι οι συστάσεις από την οικογένεια και τους φίλους είναι σημαντικές γι’αυτούς στην επιλογή των διακοπών τους.
Αν και αυτές οι τάσεις ισχύουν σε όλες τις εξεταζόμενες αγορές, υπάρχουν και ορισμένες γεωγραφικές “αποχρώσεις” στις ταξιδιωτικές συνήθειες. Ενώ οι νέοι ταξιδιώτες π.χ. στην Ινδονησία είναι πιο πιθανό να νιώθουν πιστοί σε μια ταξιδιωτική μάρκα που είναι τεχνολογικά ανεπτυγμένη (44%), το αντίστοιχο είναι λιγότερο σημαντική προτεραιότητα για τους Γερμανούς συνομηλίκους τους (15%). Οι ταξιδιώτες στην Ινδία είναι πιο πιθανό από τους Δυτικοευρωπαίους ομολόγους τους να αλλάξουν μάρκα στην οποία ήταν πιστοί στο παρελθόν. Η πλειοψηφία (57%) των νέων Βραζιλιάνων ταξιδιωτών αναμένει να δαπανήσει περισσότερα για ταξίδια τον επόμενο χρόνο, με το 25% των Γάλλων συνομιλητών τους να αναμένεται να κάνουν το ίδιο. Ανεξάρτητα από το που διαμένουν ωστόσο, οι ταξιδιώτες ελκύονται περισσότερο από εμπορικά σήματα που προσφέρουν αγορά ταξιδιών χωρίς προβλήματα, ασυναγώνιστη ποιότητα και προσεγμένη επικοινωνία.