Με το επιχείρημα ότι το γυμνό όχι μόνο δεν κάνει πλέον αίσθηση αλλά είναι και ντεμοντέ, το Playboy σταματά να δημοσιεύει φωτογραφίες γυμνών γυναικών στο περιοδικό, στο πλαίσιο της μεταστροφής που κάνει εδώ και ένα χρόνο και ήταν εμφανής στην online έκδοση του.
Στόχος της απόφασης του περιοδικού, σύμφωνα με την αμερικανική εφημερίδα New York Times, που αποκάλυψε πρώτη την κοσμογονική αλλαγή, είναι να δημιουργήσει ένα νέο αναγνωστικό κοινό, το οποίο μειωνόταν δραματικά επί δεκαετίες.
Ο επανασχεδιασμός του Playboy στοχεύει και στον φρεσκάρισμα του, προκειμένου να γίνει πιο σύγχρονο. Θα φιλοξενείται η φωτογράφιση της playmate του μήνα, αλλά δεν θα είναι γυμνή.
Ο άνθρωπος που γέμισε τον κόσμο «κουνελάκια», δεν είναι άλλος από τον δημιουργό του περιοδικού Χιου Χέφνερ, ο οποίος είχε πείσει την Μέριλιν Μονρόε να ποζάρει για το εξώφυλλο του πρώτου Playboy, το 1953.
Το 2015, έμφαση θα δοθεί στην ερευνητική δημοσιογραφία, στις συνεντεύξεις, θα υπάρχει στήλη για το σεξ, αλλά θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στο περιεχόμενο και στην ποιότητα του. Οι επικεφαλής του ομίλου δηλώνουν στους Times πώς το περιεχόμενο είναι αυτό που μετράει όταν μια γενιά ανδρών έχει ελεύθερη πρόσβαση σε πορνογραφικές ιστοσελίδες.
Ο CEO του ομίλου Playboy Enterprises, Σκοτ Φλέιντερς, δήλωσε στο NBC: «Δεν είναι προκλητικό να βλέπεις γυμνό. Στην πραγματικότητα, περιορίζει το κοινό μας»
Το περιοδικό πρωτοεκδόθηκε το 1953 με μία ιδιαίτερα σέξυ φωτογραφία της Μέριλιν Μονρό στο εξώφυλλο. Ηταν το πρώτο που έσπασε το ταμπού της δημοσίευσης γυμνών φωτογραφιών, υπολογίζει επίσης ότι αφαιρώντας τις από τις σελίδες του θα πάρει άδεια δημοσίευσης, τουλάχιστον μέρους της ύλης του, στα μεγάλα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook, το Twitter και το Instagram.
ΑΠΕ-ΜΠΕ