Προς συζήτηση και λήψη απόφαση έρχεται την προσεχή Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2024 και ώρα 10:00 στην δημοτική επιτροπή του Δήμου Ρόδου η λήψη απόφασης για την σύναψη δημόσιας σύμβασης καθαριότητας με τίτλο «Υπηρεσίες αποκομιδής αστικών μη επικίνδυνων στερεών αποβλήτων και σάρωσης κοινοχρήστων οδών».
Πιο συγκεκριμένα τα μέλη της δημοτικής επιτροπής καλούνται να εγκρίνουν την μελέτη σκοπιμότητας, την μελέτη και την κατάρτιση όρων της διακήρυξης.
Η δημοτική αρχή του Αλέξανδρου Κολιάδη, που έχει επαναδιαπραγματευτεί τους όρους της συμφωνίας με την ένωση εταιρειών που έχει αναλάβει το έργο της αποκομιδής με μείωση του ετησίου κόστους κατά 4 εκατ. ευρώ, είχε προαναγγείλει την μη παράταση των εκτελεστικών συμβάσεων τον Αύγουστο του 2025 (λήγουν οι δύο πρώτες διετούς διάρκειας) και πλέον προγραμματίζει την προκήρυξη νέου διεθνούς διαγωνισμού.
Η σύμβαση-πλαίσιο έχει 4ετή διάρκεια και οι εκτελεστικές συμβάσεις από δύο έτη και ο Δήμος Ρόδου φέρεται να έχει την δυνατότητα να μην εκτελέσει την σύμβαση-πλαίσιο σε όλη την διάρκεια της.
Θυμίζουμε ότι σήμερα η ανάδοχος του έργου της αποκομιδής είναι η ένωση εταιριών «ENACT Α.Ε. – ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Ο.Ε.» για υπηρεσίες διάρκειας δύο ετών και συγκεκριμένα για την πρώτη εκτελεστική σύμβαση για το ποσό των 14.106.628,59 € με ΦΠΑ 24% και για την δεύτερη για το ποσό των 15.483.053,42 € με ΦΠΑ 24%.
Τα πλήρη στοιχεία των εταιρειών είναι:
Α) Ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία «ΕΝ.ΑCΤ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ – ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» και τον διακριτικό τίτλο «ΕΝΑCΤ Α.Ε.», που εδρεύει στα Ιωάννινα, επί της Λεωφόρου Σταύρου Νιάρχου (έναντι του Πανεπιστημίου) και
Β) «ΛΑΟΥΔΙΚΟΣ Χ. – ΑΣΠΡΑΚΗ Ι. Ο.Ε.», και τον διακριτικό τίτλο «ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Ο.Ε.» που εδρεύει στη Ρόδο, επί της οδού Μιχ. Πετρίδη.
Η πρώτη εταιρεία είχε υπερεργολάβους στο έργο και τις εταιρείες ΠΕΡΜΕ και Hellesi και ήδη έχει διακόψει την συνεργασία της με την πρώτη.
Η ένωση εταιρειών που έχει αναδειχθεί ανάδοχος της συμφωνίας-πλαίσιο με τίμημα «μαμούθ» ύψους 69 εκατ. ευρώ υπέβαλε αρχικώς προσφορές για τις δύο εκτελεστικές συμβάσεις του έργου που απορρίφθηκαν αρμοδίως καθώς το ύψος αυτών ήταν πέραν του προβλεπόμενου στον μειοδοτικό διαγωνισμό.