Ξεκίνησαν χθες οι χειμερινές εκπτώσεις με τους εμπόρους και τους καταστηματάρχες να κρατούν μικρό καλάθι!
Οι προσδοκίες των επιχειρηματιών της Ρόδου είναι ισχνές, καθώς ακόμη και την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς η εμπορική κίνηση ήταν εξαιρετικά υποτονική. Άλλωστε η εκπτωτική περίοδος διαρκεί μέχρι και το τέλος Φεβρουαρίου και συνεπώς ο καταναλωτής έχει άφθονο χρόνο στη διάθεσή του για να κάνει έρευνα αγοράς και να επιλέξει ό,τι του ταιριάζει.
«Δεν έχουμε ιδιαίτερες προσδοκίες από τις χειμερινές εκπτώσεις. Αναμένουμε τα περσινά αποτελέσματα στην καλύτερη των περιπτώσεων. Αν κρίνουμε δε από την εορταστική περίοδο, δεν μπορούμε να περιμένουμε και πολλά πράγματα. Υπήρξε μεγαλύτερη κίνηση της αγοράς το πενθήμερο από 24 έως 29 Δεκεμβρίου, μετά όμως η πτώση ήταν απότομη. Μόλις τώρα αρχίσαμε τον μαραθώνιο των εκπτώσεων…
Τα αποτελέσματα θα τα δούμε στο τέλος. Έχουμε αρκετό δρόμο μπροστά μας», δήλωσε ο γενικός γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου, κ. Κώστας Σπανός.
Στο μεταξύ, το ηλεκτρονικό εμπόριο οξύνει τον ήδη έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί στην τοπική αγορά. Υπολογίζεται ότι τουλάχιστον το 10% των αγορών στη Ρόδο, πραγματοποιείται μέσω του διαδικτύου! Σε ολοένα πιο δύσκολη θέση βρίσκεται η μικρή επιχείρηση, καθώς οι αλυσίδες και το ηλεκτρονικό εμπόριο της στερούν το «οξυγόνο».
«Το μεγαλύτερο μερίδιο καρπώνονται οι αλυσίδες που διευρύνουν συνεχώς το πελατολόγιό τους, ενώ πλέον ένας νέος ανταγωνιστής έχει κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία του.
Αναφέρομαι στο διαδίκτυο και στα ηλεκτρονικά καταστήματα, μέσω των οποίων οι ντόπιοι καταναλωτές προμηθεύονται όλο και πιο συχνά τα καταναλωτικά αγαθά που επιθυμούν. Από τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας, υπολογίζουμε ότι το 10% των αγορών γίνεται μέσω του διαδικτύου. Πρόκειται για ένα φαινόμενο που μας προβληματίζει και που παρακολουθούμε στενά», είπε ο κ. Σπανός.
Μπορεί οι συνθήκες να είναι δύσκολες για τις μικρές επιχειρήσεις, δεν υπάρχουν όμως ευτυχώς τα λουκέτα που υπήρχαν πριν χρόνια, ιδιαίτερα στο ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης. Όπως φαίνεται, οι τοπικές εμπορικές επιχειρήσεις καταφέρνουν να επιβιώνουν και να παρατείνουν την παραμονή τους στην αγορά, προσδοκώντας πάντα καλύτερα αποτελέσματα.
«Δεν θα έλεγα ότι υπάρχουν λουκέτα στην αγορά, τουλάχιστον όχι όπως συνέβαινε στα πρώτα χρόνια της κρίσης. Έχει σταθεροποιηθεί πλέον η κατάσταση.
Στο κέντρο της πόλης δεν υπάρχει σχεδόν κανένα άδειο εμπορικό κατάστημα. Ενδεχομένως εκτός πόλης, στις γειτονιές και στα χωριά να είναι περισσότεροι οι άδειοι εμπορικοί χώροι. Αυτό όμως οφείλεται όμως σε μία σειρά από λόγους και όχι αποκλειστικά στον ανταγωνισμό και στην οικονομική κρίση», σημείωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΣΡ, Κώστας Σπανός.
https://www.dimokratiki.gr/14-01-2020/den-echoyn-idiaiteres-prosdokies-oi-emporoi-apo-tis-ekptoseis/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.