Υλοποιήθηκε την Παρασκευή 14-02-25 στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου μια πρωτότυπη διαθεματική δειγματική διδασκαλία, ανάμεσα στα αρχαία ελληνικά και τα μαθηματικά. Ο διευθυντής του σχολείου, κος Βενέτης Θωμίδης χαιρέτησε τη δράση και εξήγησε ότι λαμβάνει χώρα στο πλαίσιο του σκοπού λειτουργίας των Πειραματικών σχολείων, να συμβάλουν στον βέλτιστο εκπαιδευτικό σχεδιασμό και την πιλοτική εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών.
Στη συνέχεια χαιρέτησαν και ευχαρίστησαν τους εκπαιδευτικούς που τη σχεδίασαν αλλά και τους παρευρισκομένους, οι Σύμβουλοι εκπαίδευσης, Μουλά Ευαγγελία και Κουλέτση Ειρήνη. Η διαθεματική διδασκαλία του Ευκλείδειου θεωρήματος περί πρώτων αριθμών στην αρχαία, πρωτότυπη διατύπωσή του σχεδιάστηκε από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, Σοφία Ρούσου, ΠΕ02 και Αργύρη Γαμβρέλη, ΠΕ03, με προσδοκώμενα αποτελέσματα, τόσο τη γλωσσική προσπέλαση όσο και τη μαθηματική επίγνωση. Απώτερο σκοπός του εγχειρήματος ήταν η κατάδειξη της σημασίας της κατανόησης της γλώσσας για την κατάκτηση γνώσεων σε όλες τις επιστήμες και δη στις θετικές, η σύνδεση της αρχαίας με τη νέα ελληνική, αλλά και η απόδειξη μια θεμελιώδους μαθηματικής σύλληψη με έναν εύληπτο και παιγνιώδη τρόπο. Οι εκπαιδευτικοί υιοθέτησαν στοιχεία διαφοροποιημένης προσέγγισης και οι μαθητές ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό.
Πάνω από εξήντα (60) εκπαιδευτικοί από τα γυμνάσια της Ρόδου παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την εναλλακτική αυτή διδακτική πρόταση, ενώ στο τέλος ανταλλάχθηκε γόνιμος προβληματισμός.