Σε περίοδο προετοιμασίας βρίσκεται η ΔΕΣ ΡΟΔΑ ενόψει της νέας τουριστικής σεζόν ενώ την ίδια ώρα, εκφράζονται επιφυλάξεις για το αν θα προλάβουν να γίνουν προσλήψεις εποχιακού προσωπικού, λόγω της προθεσμίας ενόψει της διεξαγωγής εκλογών τον προσεχή Μάιο που δεν επιτρέπει στους ΟΤΑ να προχωρούν σε τέτοιες διαδικασίες.
Αυτό δήλωσε χτες, στην «δ» ο πρόεδρος της επιχείρησης κ. Δημήτρης Παρασκευάς, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για την έκβαση των διαδικασιών.
«Ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία για τις προσλήψεις εποχιακού προσωπικού. Από την περασμένη Δευτέρα έχει λήξει η προθεσμία κατάθεσης των αιτήσεων και αυτή την περίοδο, ασχολούμεθα με την διαδικασία έκδοσης των αποτελεσμάτων για να προχωρήσουμε. Είναι η πρώτη σύμβαση που θα κάνει η ΔΕΣ ΡΟΔΑ για το 2019 ενώ –καλώς εχόντων των πραγμάτων- θα ακολουθήσει και δεύτερη σύμβαση. Εμείς αποστείλαμε το έγγραφο για τις συμβάσεις και ευελπιστούμε να προλάβουμε την προθεσμία και να γίνουν οι προσλήψεις έγκαιρα –ειδάλλως θα έχουμε σοβαρό πρόβλημα. Η πρώτη σύμβαση αφορά 20 άτομα -16 οδηγούς, 2 μηχανικούς και 2 εκδότες εισιτηρίων. Η δεύτερη σύμβαση που θα ακολουθήσει θα αφορά την κάλυψη των αναγκών για την θερινή περίοδο, με 30 άτομα με αντίστοιχες ειδικότητες. Είναι θέμα του υπουργείου Εσωτερικών και του ΑΣΕΠ και ίσως λόγω εκλογών, να μας εγκρίνουν τα αιτήματα, έγκαιρα» όπως είπε.
Από εκεί και πέρα, είναι σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Στις 18 Μαρτίου 2019 λήγει η προθεσμία για τις καταθέσεις των προσφορών των ενδιαφερομένων: «Εκτιμώ πως θα υπάρξει ενδιαφέρον αφού τρεις εταιρείες έχουν ζητήσει τα τεύχη δημοπράτησης. Εάν όλα πάνε καλά, τον Απρίλιο θα μπορέσει να τεθεί σε εφαρμογή» όπως ανέφερε ο κ. Παρασκευάς.
Πρόβλημα με την
ανανέωση του στόλου
Μεγάλο ‘αγκάθι’ παραμένει για την ΔΕΣ ΡΟΔΑ η ανανέωση του στόλου. «Κατά την θητεία αυτής της δημοτικής αρχής, αγοράσαμε 2 ‘φυσούνες’ (από την προηγούμενη δημοτική αρχή τα οποία παραλάβαμε τον Οκτώβριο του 2014), ακόμη 2 λεωφορεία τα οποία δρομολογήθηκαν στην πόλη της Ρόδου (2015), 2 ακόμη μεταχειρισμένα λεωφορεία (2017) και 2 ακόμη μεταχειρισμένα λεωφορεία, τριαξονικά (2018). Συνολικά, παραλάβαμε 9 λεωφορεία. Ωστόσο, αναζητούμε να αγοράσουμε καινούργια λεωφορεία που δυστυχώς απαιτεί μια άλλη διαδικασία και πρέπει να βρεθεί χρηματοδότης που θα προβεί σε αγορά. Δυστυχώς, ο στόλος είναι πεπαλαιωμένος και δεν επαρκεί. Τα οχήματα παρουσιάζουν συνεχώς βλάβες και απαιτείται αγορά καινούργιων λεωφορείων. Με τα μεταχειρισμένα μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες αλλά προσωρινά. Διότι όσο καλά και να είναι διατηρημένα, πάντα παρουσιάζουν προβλήματα. Ο στόλος παραμένει γηρασμένος. Η ΔΕΣ ΡΟΔΑ χρειάζεται τουλάχιστον 10 καινούργια λεωφορεία για να μπορούμε να πούμε ότι έγινε ανανέωση» υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΡΟΔΑ.
Τέλος, όσον αφορά τα στέγαστρα η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί και απομένει η τοποθέτηση λίγων ακόμη μέσα στο αεροδρόμιο και στην πόλη της Ρόδου μέχρι το τέλος του Μαρτίου.
«Η ΔΕΣ ΡΟΔΑ έχει καταθέσει πρόταση για την αγορά στεγάστρων αστικής συγκοινωνίας στο πρόγραμμα ‘Φιλόδημος’. Περιμένουμε να δούμε πότε θα εγκριθεί και όταν γίνει η αγορά, θα τοποθετήσουμε στέγαστρα σε μερικά χωριά και σε κάποια ακόμη σημεία της πόλης της Ρόδου» είπε ο κ. Παρασκευάς.
https://www.dimokratiki.gr/14-03-2019/i-roda-proetoimazetai-gia-tin-nea-sezon/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.