Τοπικές Ειδήσεις

Υψηλό στη Ρόδο το επίπεδο παροχής τουριστικών υπηρεσιών

Πραγματοποιήθηκε χθες με επιτυχία η 6η ημερίδα ποιότητας του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου στο ξενοδοχείο “Sentido Apollo Blue” με εξαιρετικούς ομιλητές από τουριστικούς οργανισμούς και φορείς από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, κ. Γιώργος Ματσίγκος δήλωσε ότι αυτή η μεγάλη αποδοχή και αναγνώριση της ημερίδας καταδεικνύει την έμφαση που πρέπει να δοθεί στην ποιότητα σε όλες τις εκφάνσεις της τουριστικής δραστηριότητας. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, η ποιότητα πρέπει να αποτελέσει όχημα για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του προορισμού. Πρωτεύοντα ρόλο σε αυτή τη διαδικασία παίζουν η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού, η καλλιέργεια δεξιοτήτων, ο σχεδιασμός και προσφορά μοντέρνων προϊόντων και υπηρεσιών, η συνεργασία με τους τουρ οπερέιτορς και η συνεργασία γενικότερα όλων των εμπλεκόμενων στην τουριστική αλυσίδα.


Όπως προκύπτει και από τα στοιχεία που παρουσίασαν εκπρόσωποι των τουριστικών οργανισμών και των tour operators, η Ρόδος σκοράρει ψηλά σε ό,τι αφορά την ποιότητα και τις υπηρεσίες που παρέχουν τα ξενοδοχεία (κυρίως τα πεντάστερα).
Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος της Thomas Cook Αυστρίας, κ. Ιωάννης Αφουκατούδης, δήλωσε ότι το NPS Score (μετράει τον βαθμό εμπιστοσύνης/ικανοποίησης των καταναλωτών σε ένα προϊόν/εταιρεία,) των ξενοδοχείων της Ρόδου είναι υψηλότερο από ανταγωνιστικούς προορισμούς (βλ Ηράκλειο και Κέρκυρα). Συγκεκριμένα έφθασε στο 48,1 από 42,4 πέρυσι, ενώ ακολουθούν το Ηράκλειο με 46,4 και η Κέρκυρα με 34,5.
Και στην TUI η βαθμολογία των ξενοδοχείων της Ρόδου είναι υψηλή. Όπως είπε η επικεφαλής της TUI Hellas, Brabra Kirchner η συνολική βαθμολογία των ξενοδοχείων της Ρόδου είναι 8,54/10. Τα παράπονα που εκφράζονται από πελάτες έχουν να κάνουν κυρίως με τις κακές συνδέσεις wifi και την έλλειψη «οικολογικής πολιτικής», η έλλειψη επιλογών ψυχαγωγίας. Θετικά αξιολογούνται το επίπεδο εξυπηρέτησης από το προσωπικό, οι υπηρεσίες για παιδιά. Γενικότερα, το ξενοδοχειακό περιβάλλον βαθμολογείται με 8,18 από τους πελάτες της TUI. Βέβαια, σύμφωνα με την κα Kirchner όσο καλή και αν είναι η βαθμολογία των ξενοδοχείων πρέπει συνεχώς να βελτιώνονται οι υπηρεσίες και οι υποδομές λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού.
Ενδιαφέρουσα ήταν η έρευνα που παρουσίασε ο επιστημονικός διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, κ. Άρης Ίκκος, σύμφωνα με την οποία οι βασικές αγορές που ανταγωνίζονται την Ελλάδα, είναι η Ισπανία, η Ιταλία, η Πορτογαλία, η Γαλλία, η Γερμανία (οι Γερμανοί συνηθίζουν να κάνουν διακοπές στη χώρα τους), το Μαρόκο, η Τουρκία (με μόλις 4%), η Κροατία, οι ΗΠΑ, η Μάλτα και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η Ρόδος δέχεται ανταγωνισμό κυρίως από την Ισπανία και άλλους ελληνικούς προορισμούς και λιγότερο από την Τουρκία.
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της ημερίδας βραβεύθηκαν οι κ.κ. Βασίλης Μηναΐδης, Γεώργιος Γεωργάς, Τσαμπίκος Μοσχάτος, και Νικόλαος Σκουμιός για την πολυετή προσφορά τους στον Τουρισμό της Ρόδου.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου