Στο «πείραμα» στη Pόδο με τους Ολλανδούς τουρίστες, αναφέρεται ο Πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Ρόδου Μανώλης Μαρκόπουλος, με ανάρτησή του στο facebook, τονίζοντας το όφελος από την προβολή του νησιού σε όλα τα Ευρωπαϊκά -και όχι μόνον ΜΜΕ-, αλλά και απευθυνόνος στους “καχύποπτους, και τους “εκ του ασφαλούς εισοδήματος” – προβληματισμένους”.
Αναλυτικά αναφέρει ο κ.Μ. Μαρκόπουλος:
“Με αφορμή το πιλοτικό πρόγραμμα των Ολλανδών, και μέσω του Reuters
στέλνουμε σε όλο τον πλανήτη εικόνες μιας καλοκαιρινής Ρόδου, μήνυμα επανεκκίνησης και ελκυστικότητας του Νησιού μας.
Στην πιο δύσκολη στιγμή του Ροδιακού Τουρισμού, παλεύουμε για το καλύτερο απέναντι στην Πανδημία, απέναντι σε ανταγωνιστές, απέναντι στον κακό μας εαυτό.
Αλήθεια, μπορεί κάποιος να υπολογίσει το media coverage value όταν εδώ και 3 εβδομάδες τα διεθνή ΜΜΕ μας προβάλουν με θετικό τρόπο ξανά και ξανά ;;
Υ.Γ Με τους καχύποπτους, τους συνωμοσιολόγους και τους “εκ του ασφαλούς εισοδήματος” – προβληματισμένους, δεν έχουμε δικαίωμα να χρονοτριβούμε ! Οφείλουμε να συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά, για τους Συναδέλφους που μας εμπιστεύτηκαν, για τα παιδιά μας, για την Εθνική Οικονομία, ακόμα και για τους παραπάνω (!!!) και ας μην το καταλάβουν ποτέ …
Μανώλης Μαρκόπουλος”