«Κομφούζιο» παρατηρείται πλέον καθημερινά στους δρόμους της πόλης, καθώς με την έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν εκατοντάδες οχήματα, ΙΧ, λεωφορεία, φορτηγά ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, δίκυκλα «μποτιλιάρονται» στο ιστορικό κέντρο της πόλεως Ρόδου, αναζητώντας θέση στάθμευσης. Το πρόβλημα θα οξυνθεί ακόμη περισσότερο στην αιχμή του καλοκαιριού και οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές ζητούν από τη δημοτική αρχή να αναλάβει πρωτοβουλία για να αντιμετωπιστούν επιμέρους ζητήματα που αποτελούν σημείο τριβής, όπως πχ ο αριθμός των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων έξω από τα γραφεία τους, η απαγόρευση στάθμευσης στο κέντρο μεταξύ 6-10 π.μ. που οι οδηγοί Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης εκτιμούν ότι θα συμβάλει θετικά ή οι παραβάσεις των ηλεκτρικών πατινιών, όπως επισημαίνουν οι οδηγοί ΤΑΧΙ.
Συνάντηση στο δημαρχιακό μέγαρο
Την περασμένη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον δήμαρχο Ρόδου Αλέξανδρο Κολιάδη παρουσία του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Βασίλη Βαγιανάκη και του Νίκου Τσούλλου, αντιδημάρχου Επιχειρηματικότητας. «Σε ένα θερμό και φιλικό κλίμα μιλήσαμε για τα κακώς κείμενα που πρέπει να λάβουν επιτέλους τέλος. Συμφωνήσαμε ότι οι προτεινόμενες λύσεις μέσα από μια καλή συνεργασία θα φέρουν τα ποθητά αποτελέσματα στον δικό μας και σε όλους τους κλάδους. Το μεγάλο πρόβλημα παραμένει το ζήτημα της στάθμευσης. Τα πρόστιμα και η δίκαιη αντιμετώπιση αυτών, διάφοροι τρόποι που θα ενισχύσουν τον εμπορικό τομέα, την ασφάλεια των επισκεπτών στους καινούριους χώρους υποδοχής (στάθμευσης) στις παραλίες, καθώς και στα διάφορα αξιοθέατα. Επίσης ζητήσαμε αριθμό θέσεων στάθμευσης έξω από τα γραφεία μας και περιμένουμε απάντηση. Η δημοτική αρχή όπως φάνηκε είναι γνώστης των πολλών προβλημάτων που ταλανίζουν το νησί και ευελπιστεί ότι σύντομα θα δώσει λύσεις. Φυσικά χρειάζεται και η συνεργασία όλων των φορέων, σωματείων, συλλογών» τονίζει στη «δ» ο πρόεδρος των Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων Στέργος Γιαννάς.
«Δυσκολευτήκαμε φέτος να βρούμε προσωπικό, αλλά κάπως το καλύψαμε. Οι κρατήσεις είναι σε χαμηλό επίπεδο σχετικά με το 2023 κι ένας λόγος είναι και η έλευση καινούριων εταιριών χαμηλού κόστους. Στο τέλος βεβαίως διαμορφώνεται πολύ υψηλό και ο νοών νοείτο» αναφέρει ο κ. Γιαννάς, που κάνοντας μια πρώτη αποτίμηση για τον Απρίλιο, υποστηρίζει ότι κινήθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα, αν και υπήρξε αύξηση αφίξεων.
Απαγόρευση της στάθμευσης προκειμένου να αποτραπεί η είσοδος οχημάτων στο ιστορικό κέντρο μεταξύ 06.00-10.00 π.μ. για να διευκολυνθεί και η προμήθεια των επιχειρήσεων, προτείνει ο πρόεδρος του Συνδέσμου ιδιοκτητών φορτηγών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης «Κολοσσός», Κώστας Στυλιανού, ζητώντας να ληφθούν άμεσα μέτρα, καθώς όχι μόνο με φορτηγό, αλλά ούτε με δίκυκλο δε μπορεί κανείς να κατέβει στο κέντρο.
Έλεγχο της κυκλοφορίας των πατινιών ζητούν οι Ταξιτζήδες
«Έχουμε επανειλημμένως ζητήσει από τη νέα δημοτική αρχή να δούμε το έντονο πρόβλημα που παρατηρείται με το κυκλοφοριακό, αλλά και με χρήστες του οδικού δικτύου που μας δημιουργούν προβλήματα, όπως είναι η κυκλοφορία των ηλεκτρικών πατινιών που έχουν πολλαπλασιαστεί στη Ρόδο. Τι κανόνες ισχύουν, αν ελέγχονται, γιατί εμείς παρατηρούμε τους χρήστες να παραβιάζουν -ενδεχομένως από άγνοια- συστηματικά τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Κυκλοφορούν σε όλες τις περιοχές (Φαληράκι, Ιαλυσός, Κολύμπια) στο εθνικό δίκτυο, πολλές φορές με οδηγούς μικρά παιδιά, είτε με δύο επιβάτες και χωρίς κράνη» δηλώνει από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών ΤΑΧΙ Ρόδου, Θεοδόσης Καστανίδης.
Οι κανόνες για τα e-scooters
Το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, μετά τη ραγδαία αύξηση της κυκλοφορίας των ΕΠΗΟ (Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα) στην Ελλάδα, τροποποίησε πρόσφατα το Άρθρο 20 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, θεσπίζοντας κανόνες για τους χρήστες και αυτών των οχημάτων. Ανεξάρτητα πόσο ισχυρό είναι ένα ηλεκτρικό πατίνι, ο χρήστης πρέπει να συμμορφώνεται με το συγκεκριμένο όριο. Οι χρήστες ηλεκτρικών πατινιών και λοιπόν ΕΠΗΟ, δεν επιτρέπεται να κινούνται σε οδούς που έχουν όριο ταχύτητας πάνω από 50 χλμ./ώρα. Κάτι που σημαίνει πως τα ηλεκτρικά πατίνια απαγορεύεται να κινούνται στις μεγάλες λεωφόρους, σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας και φυσικά στην εθνική οδό. Η χρήση κράνους είναι υποχρεωτική από τον νόμο στα ΕΠΗΟ που ανήκουν στην κατηγορία με ικανότητα κίνησης (με ταχύτητα από 7 km/h μέχρι 25 km/h) που υποχρεούνται να κυκλοφορούν σε ποδηλατόδρομους, όταν υπάρχουν, ενώ απαγορεύεται να μεταφέρουν επιπλέον επιβάτες στα οχήματά τους καθώς η χρήση τους είναι αυστηρά προσωπική.
https://www.dimokratiki.gr/14-05-2024/metra-gia-to-kykloforiako-emfragma-stin-poli-tis-rodou-zitoun-i-epangelmaties-aftokinitistes/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.
Όταν επιτρέπεται στη Πλατεία Κύπρου, με φορτηγά η φορτοεκφόρτωσης εμπορευμάτων από της 7-11 το πρωί,και 5-7 το απόγευμα νομίμως παρακαλώ , τότε τι να λέμε εμείς οι καταστηματάρχες του κέντρου??? Αλήθεια οι “φωστήρες ” αυτής της απόφασης, γιατί δεν το κάνουν οι νταλίκες να ξεφορτώνουν 24ωρες το 24 ωρο! Λίγη κατανόηση δεν βλάπτει!!!