Στο Facebook θα προβάλλει τον ελληνικό τουριστικό προορισμό ο ΕOT έναντι του ποσού των 140.000 ευρώ.
Η διαφημιστική ενέργεια θα περιλαμβάνει την εμφάνιση του προωθητικού υλικού που θα αναρτάται από τον ΕΟΤ στην ιστοσελίδα www.visitgreece.gr (φωτογραφίες, βίντεο, links, εκδηλώσεις, status) με τη μορφή διαφημίσεων (page post ads) στη ροή ενημερώσεων (newsfeed) των προσωπικών σελίδων χρηστών του Facebook στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου, ΗΠΑ, Γερμανία, Ολλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Γαλλία.
Τα κοινά-στόχος στις παραπάνω χώρες θα επιλέγονται πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με δημογραφικά και lifestyle κριτήρια. Μέσω της υλοποίησης της ανωτέρω διαφημιστικής ενέργειας, ο ΕΟΤ έχει ως στόχο την προβολή της Ελλάδας ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού τόσο καθ’ όλη τη διάρκεια της θερινής περιόδου όσο και την περίοδο του φθινοπώρου κατά την οποία τα κοινά-στόχος ερευνούν, αναζητούν πληροφορίες και σχεδιάζουν το ταξίδι τους.
Το Facebook αποτελεί το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο με πάνω από 1,1 δισεκατομμύρια χρήστες σε μηνιαία βάση και κατά μέσο όρο 700 εκατομμύρια χρήστες σε καθημερινή. Ο χρόνος που καταναλώνει ένας χρήστης στο Facebook είναι μεγαλύτερος από οποιοδήποτε άλλο ψηφιακό μέσο και αντιστοιχεί στο 18% του συνολικού χρόνου που ξοδεύει ο χρήστης online από τον υπολογιστή του και πάνω από 25% του χρόνου σε mobile συσκευές.