- Τελικά αποκαλύφθηκε η προφανής απάτη
Την άμεση αντίδραση της διοίκησης γνωστής ξενοδοχειακής εταιρείας, που λειτουργεί φημισμένες μονάδες, στην ευρύτερη περιοχή του Φαληρακίου, προκάλεσε η διαπίστωση ότι έτερη ξενοδοχειακή επιχείρηση, μικρότερης δυναμικότητας, πωλούσε υπηρεσίες, με τη χρήση φωτογραφιών από τις εγκαταστάσεις της!!
Η πρώτη ενημέρωσε σχετικά το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, το Τμήμα Τουριστικής Ανάπτυξης – Επιθεωρήσεων και Ελέγχου της Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού Αιγαίου του Υπουργείου Τουρισμού, την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου και τον «Συνήγορο του Καταναλωτή», με εξώδικη διαμαρτυρία της.
Η ξενοδοχειακή εταιρεία λειτουργεί στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της από το έτος 1988, ξενοδοχείο μεγάλης δυναμικότητας επί παραθαλασσίου ακινήτου στην περιοχή του Φαληρακίου.
Από το πρώτο έτος λειτουργίας της άνω ξενοδοχειακής μονάδας, η εταιρεία χρησιμοποιεί κατά τρόπο ουσιαστικό, πραγματικό, διαρκή, σταθερό, αδιατάρακτο και σύμφωνα προς τα χρηστά συναλλακτικά ήθη στις συναλλαγές της, που αφορούν το εν λόγω ξενοδοχείο της, τον εγκεκριμένο δια σχετικής αποφάσεως της Διεύθυνσης Τουρισμού Δωδεκανήσου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού διακριτικό της τίτλο.
Μεταξύ άλλων διαφημίζεται με τον διακριτικό τίτλο σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού, διαδίκτυο, έντυπα μέσα ενημέρωσης) και έχει ως εκ τούτου αναπτύξει ευρύτατο δίκτυο πωλήσεων ανά τη διεθνή αγορά. Έχει μάλιστα κατοχυρώσει domain name, διαμορφώνοντας σύγχρονη και αναλυτική ιστοσελίδα, δια της οποίας το ξενοδοχείο της διαφημίζει τις υψηλού επιπέδου παροχές και υπηρεσίες που προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό της παγκόσμιας αγοράς.
Προκειμένου να οργανώσει το δίκτυο πωλήσεών της, τη φήμη και την πελατεία της, η εταιρεία, από συστάσεώς της, έχει επενδύσει πολύ σημαντικά κεφάλαια σε ακίνητη περιουσία, σε ανοικοδόμηση και συντήρηση κτηρίων, σε πολυπληθές ανθρώπινο δυναμικό και στην εκπαίδευση αυτού, σε παγκόσμια διαφήμιση, σε οργάνωση, του marketing της, της εμπορικής της στρατηγικής αλλά πάνω από όλα σε κοπιώδη εργασία.
Με μεγάλη της έκπληξη, εκ τυχαίου γεγονότος, έλαβε γνώση ότι επ’ ονόματι άλλου ξενοδοχείου, στο Φαληράκι χρησιμοποιούνται μέσω διαδικτυακών τουριστικών πρακτορείων, παραπλανώντας το καταναλωτικό κοινό, τόσον ο διακριτικός της τίτλος όσο και φωτογραφίες της ιδιοκτησίας της εταιρείας, παραστήνοντας ψευδώς ότι η επιχείρηση αυτή ταυτίζεται με εκείνη της ξενοδοχειακής εταιρείας.
Αυτό το πληροφορήθηκε όταν προς μεγάλη της έκπληξη εμφανίσθηκαν στην υπηρεσία υποδοχής του ξενοδοχείου αλλοδαποί, διατεινόμενοι ότι έχουν κάνει κράτηση δια της ιστοσελίδας www.easytobook.com, με την οποία ουδεμία έννομη σχέση διατηρεί.
Δύο αλλοδαποί επέδειξαν μάλιστα και σχετικό «voucher» με το διακριτικό τίτλο του ξενοδοχείου, όμως με αριθμό τηλεφώνου που δεν αντιστοιχούσε σε τηλέφωνο ιδιοκτησίας της εταιρείας, αλλά σε αριθμό που φαίνεται ως καταχωρημένος επ’ ονόματι του άλλου ξενοδοχείου.
Αμεσα, προκειμένου να διαλευκανθεί το περίεργο περιστατικό, επικοινώνησαν καλώντας τον παραπάνω τηλεφωνικό αριθμό, με κάποιον εκπρόσωπο της άλλης ξενοδοχειακής επιχείρησης, που έσπευσε στην υπηρεσία υποδοχής του ξενοδοχείου της ξενοδοχειακής εταιρείας και παρέλαβε τους συγκεκριμένους πελάτες.
Μετά απο έρευνα διαπίστωσαν ότι μέσω διαδικτυακού τουριστικού πρακτορείου και ειδικότερα μέσω των εταιρειών που διαχειρίζονται τις ιστοσελίδες wvvw.easytobook.com και www.hotelscombined.com, η έτερη ξενοδοχειακή επιχείρηση πωλούσε δωμάτια με τη χρήση του ξένου διακριτικού τίτλου και φωτογραφιών του ξενοδοχείου της ξενοδοχειακής εταιρείας.