Καλές είναι οι προοπτικές της τουριστικής σεζόν σε περίπτωση που δεν «εκτροχιαστούν» τα πράγματα στο μέτωπο της πανδημίας, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου, κ. Χρήστο Μιχαλάκη, ο οποίος δήλωσε ότι οι ρυθμοί θυμίζουν έντονα το 2019!
Το γεγονός ότι η Ρόδος και όλος ο νομός Δωδεκανήσου περιλαμβάνονται στις περιοχές αυξημένου κινδύνου (βαθύ κόκκινο) του Ευρωπαϊκού Κέντρου Παρακολούθησης Νόσων-ECDC δεν φαίνεται να επηρεάζει τη ζήτηση (τουλάχιστον προς το παρόν), αφού η Ρόδος φιγουράρει σταθερά στις τρεις κορυφαίες ταξιδιωτικές επιλογές σε όλες σχεδόν τις τουριστικές αγορές.
«H τουριστική σεζόν εξελίσσεται καλύτερα απ’ ό,τι υπολογίζαμε. Σήμερα που μιλάμε, ο προορισμός έχει φιλοξενήσει τουλάχιστον 615.000 επισκέπτες περισσότερους, απ’ όσους είχαμε δεχθεί συνολικά το 2020. Το σύνολο των τουριστών κατά τη διάρκεια του Αυγούστου πλησιάζει στο 85% του αριθμού των επισκεπτών τον Αύγουστο του 2019. Αντίστοιχα, τον Ιούλιο δεχθήκαμε το 70% των επισκεπτών που είχαμε δεχθεί τον ίδιο μήνα του 2019.
Την προηγούμενη εβδομάδα σημειώθηκε η κορύφωση της τουριστικής σεζόν. Από εδώ κι έπειτα ίσως υπάρξει μία κάποια μικρή κάμψη, πρόκειται όμως για σύνηθες φαινόμενο. Κάθε χρόνο προς τα τέλη Αυγούστου σημειώνεται πτώση της κίνησης, μέχρι να αρχίζουν να ανεβαίνουν και πάλι οι ρυθμοί στις αρχές Σεπτεμβρίου. Αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι σε πολλές χώρες της Ευρώπης ξεκινά η σχολική χρονιά στο τέλος Αυγούστου», ανέφερε ο κ. Μιχαλάκης, σημειώνοντας ότι οι πιθανότητες να δεχθεί το νησί της Ρόδου έως και 1,2 εκατ. τουρίστες τη φετινή σεζόν (τους διπλάσιους από το 2020 και το 50% από αυτούς που φιλοξένησε το 2019) είναι πολλές. Απαιτείται όμως μεγάλη προσοχή και τήρηση των μέτρων κατά της διασποράς του κορωνοϊού SARS-COV-2.
Αναλυτικότερα ο πρόεδρος των τουριστικών γραφείων, δήλωσε τα εξής: «Πιστεύω πώς είναι εφικτός ο στόχος του 1,2 εκατ. επισκεπτών, ήτοι 50% των αλλοδαπών τουριστών που δέχθηκε η Ρόδος τη σεζόν του 2019. Ή αν προτιμάτε είναι εφικτό να διπλασιάσουμε τον αριθμό επισκεπτών του 2020. Υπάρχει ζήτηση για τη Ρόδο η οποία βρίσκεται σταθερά στους πρώτους προορισμούς σε κάθε αγορά. Αποδείχθηκε μέσα σε αυτή την κρίση ότι το brand της Ρόδου είναι ισχυρό στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά. Τουρίστες από 34 διαφορετικές χώρες έχει δεχθεί ήδη το νησί φέτος. Οι γερμανόφωνες χώρες και οι ανατολικές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στον προορισμό, ενώ παραδοσιακές αγορές, όπως αυτή της Μ. Βρετανίας, κινείται ακόμη σε πιο ήπιους ρυθμούς. Βέβαια, έχει κατακτήσει την τρίτη θέση πλέον στη γενική κατάταξη των τουριστικών αφίξεων.
Εάν δεν επιδεινωθεί η κατάσταση, όσον αφορά στην πανδημία, πράγμα που προϋποθέτει ότι όλοι μας θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, θα τηρούμε τα μέτρα προστασίας και τα υγειονομικά πρωτόκολλα, όπως αποδείξαμε πέρυσι ότι μπορούμε να κάνουμε με μεγάλη επιτυχία, τότε πιστεύω πώς η σεζόν θα διαρκέσει μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου».
Τέλος, ο κ. Μιχαλάκης τόνισε ότι αποδείχθηκε αποτελεσματική η καμπάνια προβολής και διαφήμισης της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου στις τουριστικές αγορές, ενώ συνέβαλε και η συνέργεια των τοπικών φορέων για την βελτίωση της εικόνας του προορισμού.
https://www.dimokratiki.gr/14-08-2021/xr-michalakis-oi-rythmoi-afixeon-toyriston-thymizoyn-entona-to-2019/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.