Ειδήσεις

Επεκτάσεις σχεδιάζει ο Thomas Cook-Και η Ελλάδα στον σχεδιασμό

Την επέκταση της αλυσίδας του in-house ξενοδοχείων και resorts σχεδιάζει ο Thomas Cook με τουλάχιστον 14 νέα ξενοδοχεία που πρόκειται να ανοίξει μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Ανάμεσά τους θα περιλαμβάνεται ένα τρίτο Ocean Beach Club από τη Sunwing στην Κύπρο που θα προστεθεί στα resorts στα Gran Canaria και στην Κρήτη, καθώς και δύο ακόμη Casa Cook στην Κω και στη Μαγιόρκα. Τα νέα ξενοδοχεία Casa Cook θα αξιοποιήσουν την επιτυχία του αντίστοιχου ξενοδοχείου στη Ρόδο, που άνοιξε φέτος. Το σχέδιο επέκτασης περιλαμβάνει επίσης το πρώτο ξενοδοχείο Thomas Cook -με δικό του brand- στην Ιταλία, το Sentido Acacia Marina στη Σικελία, καθώς και το πρώτο ξενοδοχείο στις Μαλδίβες, το Smartline Eriyadu που θα ανοίξουν εντός της προσεχούς διετίας. Ο Cook σχεδιάζει ακόμη να δημιουργήσει περισσότερα δωμάτια στα ξενοδοχεία με το δικό του brand, ειδικά στα Sunwing Family Resorts και στα Sunprime Ηotels, που απευθύνονται μόνο σε ενηλίκους. Η προσθήκη δωματίων θα εξυπηρετήσει το σκοπό του να αυξήσει τις πωλήσεις του στις αγορές της Ευρώπης. Μέσα στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξει επίσης άλλα εννέα ξενοδοχεία με δικό του brand, σε χώρες όπως το Πράσινο Ακρωτήριο, η Βουλγαρία, η Τουρκία η Κροατία, η Ισπανία και η Κύπρος. Το χαρτοφυλάκιο του Thomas Cook με δικό του brand για το καλοκαίρι του 2017 θα περιλαμβάνει συνολικά περίπου 190 ξενοδοχεία και θα υπάρχει καλύτερη κατανομή διαθεσιμότητας σε όλες τις κύριες αγορές για αυτή την περίοδο. Στα αρχικά ξενοδοχεία των οποίων οι πωλήσεις θα διευρυνθούν εντός του ομίλου, περιλαμβάνονται το Ocean Beach Club στα Gran Canaria, τα Sunwing Family Resorts στα Gran Canaria και στη Μαγιόρκα, καθώς και τα Sunprime Hotels στην Τουρκία και στη Μαγιόρκα. Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Peter Fankhauser, δήλωσε σχετικά: «Το να προσφέρουμε στον κόσμο την απόλυτη καλύτερη εμπειρία διακοπών και να τους μετατρέψουμε σε πιστούς πελάτες είναι το κλειδί της στρατηγικής μας για κερδοφόρα ανάπτυξη. Επενδύουμε σε μεγάλο βαθμό στην παροχή καλύτερων υπηρεσιών στην κατηγορία και τα ξενοδοχεία με το δικό μας brand μάς δίνουν την ευκαιρία να έχουμε ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο της εμπειρίας του πελάτη. Τα οφέλη είναι σαφή στις βαθμολογίες ικανοποίησης που επιτυγχάνουν και η πρόσφατη επιτυχία της Casa Cook δείχνει επίσης το θετικό αντίκτυπο που έχουμε με τους πελάτες όταν επιχειρούμε νέα πράγματα. Πιστεύω ότι θα αγαπήσουν τη συναρπαστική και επεκτεινόμενη γκάμα των ξενοδοχείων Thomas Cook».

money-tourism.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου