Ενα σταθερό και αδιάβλητο εξεταστικό σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, που θα εξυπηρετεί την κοινωνία και θα ενισχύει την κριτική σκέψη των μαθητών και όχι την παπαγαλία, ζητούν οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στα δημόσια σχολεία.
Χθες κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής για τις αλλαγές στο λύκειο και στο εξεταστικό σύστημα παραβρέθηκαν οι εκπρόσωποι όλων των ενώσεων των εκπαιδευτικών, οι οποίοι κατέθεσαν τις θέσεις και τις προτάσεις τους στο πλαίσιο του διαλόγου για τις μεταρρυθμίσεις που προγραμματίζει το υπουργείο Παιδείας, οι οποίες θα εφαρμοστούν έπειτα από τρία χρόνια.
Οι καθηγητές δήλωσαν ότι συμφωνούν με την πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής να εξετάζονται 4 μαθήματα για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, αλλά κατά τα λοιπά υπογράμμισαν ότι η πρόταση είναι γενικόλογη και ως εκ τούτου δεν μπορούν να τοποθετηθούν και οι ίδιοι με σαφήνεια, ενώ όλοι επιφυλάχθηκαν να στείλουν σχετικά υπομνήματα ώστε να βοηθήσουν το υπουργείο να καταλήξει στην οριστική απόφασή του.
Τα επιμέρους ζητήματα
Οι εκπαιδευτικοί αναφέρθηκαν και σε επιμέρους ζητήματα, όπως για παράδειγμα οι καθηγητές των καλλιτεχνικών μαθημάτων, οι οποίοι υποστήριξαν ότι η διδασκαλία των Καλλιτεχνικών έχει υποβαθμιστεί και έχει μπει στο περιθώριο της σχολικής ζωής. Από την πλευρά τους όλες οι ενώσεις των καθηγητών ξένων γλωσσών (Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Ιταλικής, Ισπανικής κ.ά.) ζήτησαν την αύξηση των ωρών διδασκαλίας των ξένων γλωσσών στη Β’ και τη Γ’ Λυκείου.
ΕΘΝΟΣ