Μια ακόμη μεγάλη παρέμβαση για την βελτίωση και ασφάλεια του οδικού δικτύου. Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την εκτέλεση του έργου
Μια ακόμη οδική παρέμβαση κλίμακας, που στόχο έχει την αναβάθμιση του οδικού δικτύου του νησιού της Ρόδου και την ενίσχυση της ασφάλειας για τους χρήστες του, δρομολογείται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Χατζημάρκος υπέγραψε την απόφαση διενέργειας από την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου, ανοιχτού διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου του έργου «Συντήρηση Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Δυτικού Άξονα Νήσου Ρόδου (2018)», συνολικού προϋπολογισμού 900.000,00 ευρώ.
Η τεχνική μελέτη του έργου αφορά σε εργασίες συντήρησης που έχουν διαπιστωθεί στα κάτωθι τμήματα του επαρχιακού οδικού δικτύου: στο κεντρικό επαρχιακό δίκτυο από τον Κόμβο της Αστυνομίας στην Ιαλυσό έως την Μονόλιθο. Επίσης, από το επαρχιακό οδικό δίκτυο Έμπωνα – Απόλλωνα – Σάλακο – Καλαβάρδα και Έμπωνα – Άγιο Ισίδωρο .
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 12 Μαρτίου 2019 και ώρα 11:00 π.μ., με την αποσφράγιση των ηλεκτρονικών προσφορών στα γραφεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου της Περιφέρειας, Πλατεία Ελευθερίας, στη Ρόδο.
Ο ηλεκτρονικός φάκελος προσφοράς των διαγωνιζομένων θα υποβληθεί μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ).
Καταληκτική ημερομηνία για την ηλεκτρονική υποβολή των προσφορών είναι η Δευτέρα, 4 Μαρτίου 2019 και ώρα 11:00πμ.
Φορέας κατασκευής του έργου είναι η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου. Η προθεσμία εκτέλεσης είναι 12 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο.
Το έργο χρηματοδοτείται από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων Ν. Δωδεκανήσου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Περιλαμβάνεται στον συνολικό προγραμματισμό της Περιφέρειας για παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο των νησιών, με σκοπό την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, τομέα όπου η Περιφερειακή Αρχή Νοτίου Αιγαίου, δίνει ιδιαίτερη έμφαση, την καλύτερη ποιότητα ζωής των κατοίκων και τη διάχυση της τουριστικής κίνησης, με συνεχή διάθεση μεγάλου μέρους των διαθέσιμων πόρων, ταυτόχρονα με την διαρκή αναζήτηση νέων χρηματοδοτικών πηγών.