Την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου επέλεξε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ) για να παρουσιάσει τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας του σήματος «Boutique Hotel», εξέλιξη που σηματοδοτεί την έναρξη της δυναμικής φάσης εξωστρέφειας του εν λόγω προγράμματός του.
Με κύριο μήνυμα «Love to host you» το ΞΕΕ παρουσίασε και τον νέο λογότυπο του Προγράμματος, το αρχίγραμμα Β, το οποίο σχηματίζει μία καρδιά.
Μέχρι τώρα το σήμα Boutique Hotel, το οποίο είναι η επίσημη σφραγίδα πιστοποίησης μικρών ξενοδοχείων απαράμιλλης αισθητικής και καινοτόμων υπηρεσιών και η κορυφαία κοινότητα μικρών διακεκριμένων ξενοδοχείων στην Ελλάδα έχουν λάβει ήδη περισσότερες από 200 επιχειρήσεις.
Υπενθυμίζεται ότι το Boutique Hotel είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει διαδικασία πιστοποίησης και προσφέρει προνόμια στα μέλη του, όπως δυνατότητα αναβάθμισης κατηγορίας αστεριών, προοπτικές ανάπτυξης μέσω επαγγελματικών επαφών (B2b forum), οργανωμένης συμμετοχής σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, συμμετοχή σε διαφημιστικές καμπάνιες, προβολή στη διαδικτυακή πύλη και τα social media του προγράμματος, συμμετοχή σε εξειδικευμένα workshops κ.ά.
Με βάση την επικοινωνιακή στρατηγική του ΞΕΕ, που στηρίζεται στην έννοια της «δημιουργίας κοινότητας μελών Boutique Hotels» που λειτουργεί ως μία μεγάλη οικογένεια η οποία αλληλεπιδρά, μοιράζεται εμπειρία, επικοινωνεί, ενημερώνεται και εκπαιδεύεται o κ. Μάριος Λινάκης, επικεφαλής της Sputnik Design Team | Linakis Digital εμπνεύστηκε και δημιούργησε τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας. Στην παρουσίαση του εστίασε στο γεγονός ότι στην Ελλάδα η φιλοξενία είναι παράδοση, μία πράξη προσφοράς, ζωγραφισμένη στην ψυχή των ανθρώπων, στο ζεστό τους χαμόγελο, και στο αυθεντικό καλωσόρισμα που αποτέλεσε και την πηγή έμπνευσης του νέου σήματος. Τόνισε δε, ότι «όταν ερωτεύεσαι ο δεσμός είναι βαθύς και δυνατός».
Τα στελέχη του προγράμματος η Χριστίνα Τετράδη, Αντιπρόεδρος του ΞΕΕ, η Αιμιλία Βλάμη, Επιστημονική Υπεύθυνη του Προγράμματος και η Μαρία Τζάννου, Σύμβουλος Marketing του Προγράμματος, έδωσαν το στίγμα της επόμενης μέρας και του άμεσου προγραμματισμού σημειώνοντας ότι η προσεχής μεγάλη εκδήλωση θα είναι το B2B Forum που επανέρχεται με νέο concept, μετά τα χρόνια του covid-19.
Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του ΞΕΕ, Αλέξανδρος Βασιλικός «η σημαντική αύξηση των Μελών του Προγράμματος, επιβεβαιώνει την στρατηγική και το όραμα του Επιμελητηρίου, να στηρίξει και να αναδείξει τις επιχειρήσεις που προσφέρουν αναβαθμισμένες και ποιοτικές υπηρεσίες σε μία αγορά που αναζητά το διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν. Τα ελληνικά ξενοδοχεία απαντούν πλέον με αξιώσεις απέναντι στα διεθνώς καταξιωμένα brands και σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ θα προβούμε άμεσα σε οργανωμένες και στοχευμένες ενέργειες προώθησης της κοινότητας των μελών μας στις διεθνείς τουριστικές αγορές».
Στόχος του προγράμματος είναι να φτάσει έως και τα 400 πιστοποιημένα ξενοδοχεία, ενώ όπως σημείωσε και ο κ. Βασιλικός το ΞΕΕ θα αναλάβει πρωτοβουλίες και θα προβεί σε ενέργειες προκειμένου να χαρακτηρίζονται ως Boutique Hotels, μόνο όσα διαθέτουν τη σχετική πιστοποίηση.
Τι είναι το σήμα «Boutique hotel»
To σήμα «Boutique hotel» είναι μια πρωτοβουλία του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, με απώτερο στόχο την ποιοτική αναβάθμιση του ξενοδοχειακού προϊόντος και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού.
Η πιστοποίηση κάθε ξενοδοχείου στηρίζεται σε ένα αξιόπιστο σύστημα κριτηρίων, το οποίο εγγυάται στους επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία διαμονής. Στόχος είναι η δημιουργία ενός νέου Προτύπου μικρών ξενοδοχείων με διακριτή προσωπικότητα & ξεκάθαρη διαφοροποίηση ως προς την αισθητική, τις παροχές και τις προσφερόμενες υπηρεσίες τους.
Κάθε ενταγμένο ξενοδοχείο στο σήμα «Boutique hotel» είναι, εξ ορισμού, διαφοροποιημένο, παράλληλα όμως όλα αυτά τα ξενοδοχεία μοιράζονται κοινούς παρανομαστές, όπως:
Το μικρό μέγεθος
Η ιδιαίτερη αισθητική
Οι μοναδικές παροχές & υπηρεσίες τους