Ειδήσεις

Μεγάλες οι προοπτικές ανάπτυξης της κρουαζιέρας, υποστήριξε ο Γ. Ανωμερίτης

Μήνα του Πειραιά χαρακτήρισε τον Μάιο ο πρόεδρος και CEO του ΟΛΠ ΟΛΠ +0,81% Γιώργος Ανωμερίτης αναφερόμενος στην πληθώρα εκδηλώσεων που είναι προγραμματισμένες να πραγματοποιηθούν στην πόλη αυτόν τον μήνα.

Ο πρόεδρος του ΟΛΠ ΟΛΠ +0,81% ανέφερε πως ο Πειραιάς είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι της Ευρώπης με 19 εκατ. επιβάτες και πως η κρουαζιέρα αποτελεί συνειδητή στρατηγική επιλογή για τη διοίκηση του.

Ο Γ. Ανωμερίτης τόνισε το αναβαθμισμένο ρόλο που θα διεκδικήσει τα επόμενα χρόνια ο Πειραιάς στο χώρο της κρουαζιέρας καθώς στις υποδομές φιλοξενίας 9 κρουαζιερόπλοιων που υπάρχουν σήμερα θα προστεθούν επιπλέον τρεις θέσεις ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς μεγάλης χωρητικότητας.

Η επέκταση των υποδομών εντάσσεται στην επένδυση για τη δημιουργία του τερματικού σταθμού κρουαζιερόπλοιων ύψους 97 εκατ. ευρώ η οποία χρηματοδοτείται κατά 95% από κοινοτικά κονδύλια.

Απαντώντας σε ερώτηση για τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα ο πρόεδρος του ΟΛΠ ΟΛΠ +0,81% σημείωσε πως απαιτείται να καθιερωθούν νέα λιμάνια υποδοχής για το οποίο απαιτείται να υπάρξει εθνική λιμενική πολιτική.

Ταυτόχρονα σημείωσε θα πρέπει να διευρυνθεί η σημερινή αγορά κρουαζιέρας στη χώρα μας. Στην κατεύθυνση αυτή σημείωσε έχει ολοκληρωθεί η σχετική μελέτη από τον ΟΛΠ ΟΛΠ +0,81% και η διεύρυνση της περιόδου κρουαζιέρας στην Ελλά δα θα προωθηθεί μέσω της Cruise Med.

Κυριάκος Αναστασιάδης: Να αναπτυχθεί δίκτυο λιμανιών υποδοχής κρουαζιερόπλοιων

O Επικεφαλής της Selestyal Cruises (όμιλος Louis) και μέλος της διοίκησης της διεθνούς ένωσης επιχειρήσεων κρουαζιέρας (CLIA) για την Ευρώπη Κυριάκος Αναστασιάδης, ανέφερε πως η Ελλάδα αποτελεί σήμερα το τρίτο δημοφιλέστερο προορισμό κρουαζιέρας στην Ευρώπη αλλά κατατάσσεται μόλις στην έβδομη θέση από πλευράς εισπράξεων. Σημείωσε ταυτόχρονα πως η κρουαζιέρα αποτελεί σήμερα τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο κλάδο του τουρισμού διεθνώς καταγράφοντας αύξηση 44% κατά την τελευταία επταετία.

Ανέφερε επίσης πως Μύκονος, Σαντορίνη και Κέρκυρα συμπεριλαμβάνονται αυτή τη στιγμή στους δημοφιλέστερους προορισμούς κρουαζιέρας της Ευρώπης.

Απαντώντας σε ερώτημα που έθεσε ο ίδιος για τους λόγους που ενώ η Ελλάδα διαθέτει τους περισσότερους τα περισσότερα σημεία που μπορούν να αποτελέσουν προορισμό θα κρουαζιέρας, εντούτοις δεν αξιοποιεί αυτό το πλεονέκτημα. Ανέφερε πω θα πρέπει να αναπτυχθεί ένα δίκτυο λιμανιών υποδοχής κρουαζιερόπλοιων. Υπό αυτό το πρίσμα εκτίμησε πως είναι απολύτως απαραίτητο το λεγόμενο berth allocation που αφορά εννιά σύστημα διαχείρισης των αφιξοαναχωρήσεων των κρουαζιερόπλοιων.

Αναφερόμενος στις τραγικές ελλείψεις που καταγράφονται σε επίπεδο υποδομών σε βασικούς ελληνικούς προορισμούς έκανε λόγο για τη Σαντορίνη όπου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες καταφθάνουν στο νησί 4000 επισκέπτες με κρουαζιερόπλοια αλλά υπάρχει μόνο ένα τελεφερίκ για να τους μεταφέρει από το λιμάνι προς την πόλη το οποίο έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 700 επιβατών ανά ώρα.

ΕΤΑΔ: Σχέδιο για τη δημιουργία μικρών μαρινών

Ο επικεφαλής της ΕΤΑΔ (Εταιρεία τουριστικών ακινήτων δημοσίου) Δημήτρης Δημητρίου από την πλευρά του έκανε λόγο για την ολοκλήρωση των διαδικασιών της πιστοποίησης των ιαματικών νερών της χώρας ώστε αυτές να προσφέρονται πλέον προς αξιοποίηση από ενδιαφερόμενους επενδυτές.

Αναφερόμενος στις επενδύσεις που υλοποιεί αυτή την περίοδο η εταιρεία έκανε λόγο για το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού όπου ολοκληρώνεται επένδυση ύψους 30 εκατ. ευρώ.

Τέλος σημείωσε ότι η ΕΤΑΔ επεξεργάζεται σχέδιο για τη δημιουργία μικρών μαρινών δυνατότητας φιλοξενίας 200 έως 500 σκαφών σε διάφορες περιοχές της χώρας.

euro2day.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου