Xωρίς εκπλήξεις «κλείνει» τον διαβόητο ανασχηματισμό της δημοτικής μηχανής, μετά και την παραίτηση του αντιδημάρχου επί των οικονομικών κ. Γ. Περδίκη, ο δήμαρχος Ρόδου κ. Φώτης Χατζηδιάκος.
Ο Δήμαρχος Ρόδου, με μεγάλη καθυστέρηση, ανακοίνωσε συγκεκριμένα χθες το μεσημέρι σε συνεδρίαση της δημοτικής πλειοψηφίας, που συνεκλήθη για να εξετάσει τα θέματα της χθεσινοβραδυνής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου, ότι θα αναθέσει τα καθήκοντα της αντιδημαρχίας οικονομικών στον κ. Διακοσταματίου, ο οποίος θα διατηρήσει και τα καθήκοντα των Διοικητικών Υπηρεσιών, Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, Ανθρώπινου Δυναμικού και Εξυπηρέτησης του Πολίτη, που του έχουν ανατεθεί από την αρχή της θητείας της δημοτικής αρχής.
Προκειμένου να “αποσυμφορηθεί” εξάλλου ο κ. Διακοσταματίου, που είχε θέσει βέτο για την διατήρηση των καθηκόντων του στην αντιδημαρχία Διοικητικών, ο δήμαρχος, ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην πρόσληψη Γενικού Γραμματέα στον Δήμο Ρόδου και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, για την συγκεκριμένη θέση προαλείφεται ο πρώην υποδιοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου κ. Ευγένιος Κορναρόπουλος.
Από εκεί και πέρα, με δεδομένη την αδυναμία ελέγχου και παρεμβάσεων σε θέματα καθημερινότητας ο δήμαρχος ανακοίνωσε στην πλειοψηφία ότι θα αναθέσει καθήκοντα αντιδημάρχου για τον συντονισμό των δημοτικών υπηρεσιών και την αντιμετώπιση των προβλημάτων στα χωριά τον κ. Αγαπητό Πάλλα.
Σημειώνεται ότι ο κ. Πάλλας, που ασκεί σήμερα καθήκοντα εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου Αγροτικής Οδοποιίας, συνεπικουρώντας τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Λειτουργίας του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας, είχε εκφράσει τις αντιρρήσεις του στον δήμαρχο για την ανάληψη της συγκεκριμένης αντιδημαρχίας, διότι θεωρεί ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να εποπτεύει μόνος του το σύνολο των χωριών του νησιού, αντιπροτείνοντας μάλιστα την δημιουργία δύο ή τριών αντιδημαρχιών με τα συγκεκριμένα καθήκοντα.
Υφίσταται ωστόσο περιορισμός του αριθμού των αντιδημαρχιών στον Δήμο Ρόδου σε 11 με αποτέλεσμα το αίτημα του να μην μπορεί να ικανοποιηθεί ενώ περαιτέρω κανείς εκ των υπολοίπων αντιδημάρχων δεν φέρεται να ήταν πρόθυμος να επιφορτιστεί με πρόσθετα καθήκοντα.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο δήμαρχος, αποφάσισε να αναθέσει καθήκοντα ελέγχου της λειτουργίας της “Διαύγειας” στον αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Επικοινωνίας και ΜΜΕ κ. Τ. Χατζηιωάννου.
Ο κ. Χατζηδιάκος, επρόκειτο μάλιστα να ανακοινώσει το νέο σχήμα της διοίκησης του Δήμου Ρόδου, στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου και σήμερα πρόκειται να το αναρτήσει στην “Διαύγεια”.
Σημειώνεται ότι χθες επρόκειτο να παρουσιάσει έναν απολογισμό του έργου του στον Δήμο Ρόδου ο κ. Ιωάννης Περδίκης.
Από εκεί και πέρα τα καθήκοντα των λοιπών μελών της πλειοψηφίας έχουν ως εξής:
-Κωνσταντίνου Αθηνόδωρος Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Υποδομών-Συγκοινωνιών-Οδοποιίας και Κτιριακών Έργων
-Παλαιολόγου Μιχαήλ Αντιδήμαρχος Καθαριότητας,Περιβάλλοντος και Πρασίνου, Τροχαίου Υλικού και Μηχανημάτων
-Κακούλης Γιώργος Αντιδήμαρχος Πολεοδομικού Σχεδιασμού, Αστικής Ανάπλασης, Πολεοδομικών Εφαρμογών και Μεσαιωνικής Πόλης και Μνημείων.
-Χριστοδούλου Μιχαήλ Πρόεδρος Δ.Σ. Λιμενικού Ταμείου Δωδεκανήσου
-Ζωάννου Άννα Αντιδήμαρχος Προστασίας και Προγαγωγής Υγείας, Κοινωνικής Πολιτικής, Ισότητας δύο φύλων και τρίτης ηλικίας
-Πετράκης Σωτήρης εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Εθελοντισμού και υποστήριξης ΑΜΕΑ, συνεπικουρώντας την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής
-Πόκκιας Γεώργιος Αντιδήμαρχος Ανάπτυξης Πρωτογενούς Τομέα και Επιχειρηματικότητας-Υποστήριξης Επενδύσεων και Απασχόλησης
-Καλαθενός Σάββας εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Αθλητισμού, Γηπέδων και εν γένει αθλητικών εγκαταστάσεων συνεπικουρώντας τον Αντιδήμαρχο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Νεολαίας και Εθελοντισμού
-Παρδαλός Στέργος Αντιδήμαρχος Παιδείας, Δία Βίου Μάθησης, Νεολαίας και Αθλητισμού
-Χατζηιώαννου Ελευθέριος Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Επικοινωνίας και ΜΜΕ
-Ψυλλάκης Βασίλειος εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για την εύρυθμη λειτουργία εφαρμογή και εκετέλεση των κανονιστικών διατάξεων Μεσαιωνικής Πόλης και Μνημείων
-Κυριαζής Στέφανος εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Πρασίνου, Δημοτικών Πάρκων-Αλσυλλίων και Εμφάνισης της Πόλης, συνεπικουρώντας τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας.
-Μουτάφης Δήμος εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Τμήματος Αξιοποίησης-Διαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας και Κτηματολογίου
-Καρατζιάς Δημήτριος εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος εύρυθμης λειτουργίας Λαικών Αγορών πλην χορήγησης θέσεων και αδειών, αντιμετώπισης εκτάκτων ζητημάτων, συνεπικουρώντας τον Αντιδήμαρχο Πρωτογενούς Τομέα και τον Αντιδημάρχο Καθαριότητας
– Κρεμαστινού -Ροδίτη Φλώρα Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πρόνοιας και Προσχολικής Αγωγής
-Κορωναίος Ιωάννης εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Α)Εποπτείας Αποκεντρωμένων Διοικητικών Μονόδων, Β) Κοινωφελούς Εργασίας και των Προγραμμάτων της Υπηρεσίας Επιμελητών Κοινωνικής Αρωγής, γ) Παρακολούθησης αποφάσεων Δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων.
-Σταυρής Μιχαήλ εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Α)των θεμάτων Τροχαίου Υλικού και Μηχανημάτων ,Β) των θεμάτων Διεύθυνσης Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, συνεπικουρώντας τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας Περιβάλλοντος και Πρασίνου και τον Αντιδήμαρχο Διοικητικών υπηρεσιών ,Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών,Ανθρώπινου Δυναμικού και Εξυπηρέτησης του πολίτη.
-Χατζηλαζάρου Μαρία Αντιδήμαρχος Τουρισμού Διεθνούς προβολής και Αποδήμων Ροδίων.
-Σαρικάς Γιώργος εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Συγκοινωνιών και Μεταφορών συνεπικουρώντας τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων.
-Παρασκευάς Δημήτριος Πρόεδρος Δ.Σ. ΡΟΔΑ
-Κούρτης Ιωάννης εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος συνεπικουρώντας τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας
-Τσίκκης Δημήτριος Πρόεδρος Δ.Σ. ΔΕΥΑΡ
-Ξεπαπαδάκη-Παπαδημητρίου Βασιλική εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος α) Προγραμματισμού και Οργάνωσης, Ευρωπαικών Προγραμμάτων, β) Διασύνδεσης του Δήμου με τα Α.Ε.Ι.
-Μανωλάκης Αλέξανδρος Εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος λειτουργίας υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων
-Τρέχας Κωνσταντίνος εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Ροδίων της διασποράς, συνεπικουρώντας την Αντιδήμαρχο Τουρισμού.
Η απόφαση του Δημάρχου
Θέµα : Ορισµός και ανάθεση αρµοδιοτήτων Αντιδηµάρχων
Α Π Ο Φ Α Σ Η Α Ρ. 1758
Ο ∆ήµαρχος Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του Νόµου 3463/2006 (ΦΕΚ Α’/114/8-6-2006) «Κύρωση Κώδικα ∆ήµων και Κοινοτήτων» και κυρίως του άρθρου 88. 2. Τις διατάξεις του Νόµου 3852/2010 (ΦΕΚ Α’/87/7-6-2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωµένης ∆ιοίκησης-Πρόγραµµα Καλλικράτης» και κυρίως : – των άρθρων 58 και 59, – της παρ. 1i του άρθρου 58 όπως προστέθηκε µε την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν.3979/2011 . – της παρ. 1 του άρθρου 92 όπως αντικαταστάθηκε µε την παρ. 3 ε’ του άρθρου 3 του Ν.4051/2012 (ΦΕΚ Α’/40/29-2-2012), – της παρ. 5 του άρθρου 92 όπως αντικαταστάθηκε µε τη παρ. 1 του άρθρου 10 του Ν.4018/2011 (ΦΕΚ Α’/215/30-9-2011) και κατόπιν αντικταστάθηκε µε το άρθρο 3 της Πράξης Νοµοθετικού Περιεχοµένου (ΦΕΚ Α’/256/31-12-2012). – του άρθρου 93 όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 3 του Ν.4051/2012 (ΦΕΚ Α’/40/29-2-2012) και από τα άρθρα 3 και 6 του Ν.4071/11-4-2012 (ΦΕΚ Α’/85/11-4-2012) 3. Τις διατάξεις του Νόµου 4051/2012 (ΦΕΚ Α’/40/29-2-2012) «Ρυθµίσεις συνταξιοδοτικού περιεχοµένου και άλλες επείγουσες ρυθµίσεις εφαρµογής του Μνηµονίου Συνεννόησης του ν. 4046/2012» και κυρίως του άρθρου 3. 4. Τις διατάξεις του Νόµου 4071/11-4-2012 (ΦΕΚ Α’/85/11-4-2012) «Ρυθµίσεις για την τοπική ανάπτυξη, την αυτοδιοίκηση και την αποκεντρωµένη διοίκηση» και κυρίως των άρθρων 3 και 6. 5. Τις διατάξεις Οργανισµού Εσωτερικής Υπηρεσίας του ∆ήµου Ρόδου (ΦΕΚ 3159/τ.Β/2011). 6. Την υπ. αρ. 3042/15-9-2014 απόφαση ∆ηµάρχου, περί ορισµού και ανάθεση αρµοδιοτήτων Αντιδηµάρχων. 7. Την υπ. αρ. 3043/15-9-2014 απόφαση ∆ηµάρχου, περί ορισµού και ανάθεση αρµοδιοτήτων Εντεταλµένων ∆ηµοτικών Συµβούλων, µε δικαίωµα υπογραφής. 8. Την υπ. αρ. 1068/16-4-2015 απόφαση ∆ηµάρχου περί ορισµού και ανάθεση αρµοδιοτήτων Εντεταλµένων ∆ηµοτικών Συµβούλων, µε δικαίωµα υπογραφής. 9. Την. υπ. αρ. 1772/4-6-2015 απόφαση ∆ηµάρχου, περί ορισµού και ανάθεση πρόσθετων αρµοδιοτήτων Αντιδηµάρχου. 10. Την υπ. αρ. 1322/15-5-2015 απόφαση ∆ηµάρχου, περί ορισµού και ανάθεση πρόσθετων αρµοδιοτήτων Αντιδηµάρχου. 2 11. Τις υπ. αρ. 593/20-9-2013 και 216/23-3-2016 αποφάσεις του ∆ηµοτικού Συµβουλίου του ∆ήµου Ρόδου για την παράλληλη µε την Ελληνική Αστυνοµία άσκηση από το ∆ήµο Ρόδου της αρµοδιότητας των εδαφίων 2, 3, 4, 5, 6, 10 και 25 της παρ. 1 του άρθρου 1 του Ν.3731/2008 και τις ισχύουσες αποφάσεις απόφαση ∆ηµάρχου, περί ορισµού υπευθύνων για την άσκηση των αρµοδιοτήτων αυτών. 12. Τη µε αρ. πρωτ. ΕΠ/22/26-5-2016 παραίτηση του Αντιδηµάρχου κ. Ιωάννη Περδίκη και τη µε αρ. πρωτ. ΕΠ/22/2-6-2016 επιστολή του ∆ηµάρχου Ρόδου, περί αποδοχής της παραίτησης. 13. Την ανάγκη για εύρυθµη λειτουργία των υπηρεσιών του ∆ήµου.
Α π ο φ α σ ί ζ ο υ µ ε
Τροποποιούµε τις παραπάνω αποφάσεις ∆ηµάρχου περί ορισµού και ανάθεσης καθηκόντων αντιδηµάρχων και εντεταλµένων δηµοτικών συµβούλων σε ότι αφορά στον Αντιδήµαρχο κ. Περδίκη Ιωάννη του οποίου η παραίτηση γίνεται αποδεκτή και στους Αντιδηµάρχους κ.κ. ∆ιακοσταµατίου Σάββα, Πόκκια Γεώργιο, Παλαιολόγου Μιχαήλ, Κακούλη Γεώργιο, Ζωάννου Άννα, Χατζηιωάννου Ελευθέριο και Εντεταλµένου ∆ηµοτικού Συµβούλου κ. Πάλλα Αγαπητό, των οποίων οι αρµοδιότητες που ασκούσανε έως σήµερα ανακαλούνται και επανακαθορίζονται ως ακολούθως:
Ορίζουµε Αντιδηµάρχους του ∆ήµου Ρόδου, έως την ολοκλήρωση της τρέχουσας θητείας των δυόµισι ετών βάσει των παραπάνω αποφάσεων σύµφωνα µε την παρ. 5 του άρθρου 59 του ν.3852/2010, τους κάτωθι ∆ηµοτικούς Συµβούλους και τους µεταβιβάζουµε την άσκηση των παρακάτω καθ’ ύλην αρµοδιοτήτων µας:
1) ∆ιακοσταµατίου Σάββας του Μιχαήλ (Αντιδήµαρχος Οικονοµικών, Προσόδων και Προµηθειών, Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών και Εξυπηρέτησης Πολίτη) σε θέµατα:
Α) ∆ιεύθυνσης Οικονοµικών Υπηρεσιών, περιλαµβανοµένης και της αρµοδιότητας υπογραφής των : – χρηµατικών ενταλµάτων πληρωµής, – συµβάσεων παραχώρησης απλής χρήσης Αιγιαλού και Παραλίας, όσον αφορά στις ξενοδοχειακές και λοιπές επιχειρήσεις (προτιµησιακό δικαίωµα για τοποθέτηση οµπρελών και µέσων αναψυχής), – των συµβάσεων παραχώρησης µε αντάλλαγµα του δικαιώµατος απλής χρήσης αιγιαλού, παραλίας, για την άσκηση δραστηριοτήτων που εξυπηρετούν τους λουόµενους ή την αναψυχή του κοινού (όπως εκµίσθωση θαλάσσιων µέσων αναψυχής, σετ οµπρελών µε ξαπλώστρες ή καθίσµατα µε ή χωρίς τραπεζάκι, λειτουργία τροχήλατου − αυτοκινούµενου ή µη − αναψυκτηρίου, κλπ) προς κάθε τρίτο δικαιούχο µε διαγωνιστική ή µη διαδικασία, πλην θεµάτων του τµήµατος Αξιοποίησης-∆ιαχείρισης Ακίνητης Περιουσίας και Κτηµατολογίου, που ασκείται ήδη µε προγενέστερη απόφαση µας από Εντεταλµένο ∆ηµοτικό Σύµβουλο.
Β) Την εποπτεία της παράλληλης µε την Ελληνική Αστυνοµία αρµοδιότητα της πρώην ∆ηµοτικής Αστυνοµίας, αναφορικά µε την ελεγχόµενη στάθµευση και την εξέταση σχετικών αντιρρήσεων/ενστάσεων/αιτήσεων θεραπείας ύστερα από επανέλεγχο του εκδόντος τη βεβαίωση παράβασης οργάνου και µε την προϋπόθεση ότι δεν έχει διαβιβαστεί στην αρµόδια υπηρεσία για την οικονοµική βεβαίωση της.
Γ) ∆ιεύθυνσης Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών.
∆) ∆ιεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών
Ε) Αναπληρώνει τον ∆ήµαρχο σε περίπτωση απουσίας ή κωλύµατος.
ΣΤ) Πρόεδρος της Οικονοµικής Επιτροπής. 3
2) Πόκκιας Γεώργιος του Φιλήµονα (Αντιδήµαρχος Ανάπτυξης Πρωτογενούς Τοµέα και Επιχειρηµατικότητας – Υποστήριξης Επενδύσεων και Απασχόλησης) σε θέµατα:
Α) ∆ιεύθυνσης Πρωτογενούς Τοµέα, των θεµάτων της µέριµνας αδέσποτων ζώων (περισυλλογή, δηµιουργία και λειτουργία καταφυγίων κυνοκοµείων, κ.λπ.) σε συνεργασία µε τις αρµόδιες υπηρεσίες και φιλοζωικές οργανώσεις, καθώς και της λειτουργίας του υφιστάµενου Κυνοκοµείου.
Β) ∆ιεύθυνσης Εµπορίου, Ενέργειας και Βιοµηχανίας
Γ) Την εποπτεία της παράλληλης µε την Ελληνική Αστυνοµία αρµοδιότητα της πρώην ∆ηµοτικής Αστυνοµίας, αναφορικά µε την εφαρµογή κανονιστικών διατάξεων χρήσης και λειτουργίας των δηµοτικών και κοινοτικών αγορών, των εµποροπανηγύρεων, των ζωοπανηγύρεων, των χριστουγεννιάτικων αγορών και γενικά των υπαίθριων δραστηριοτήτων που αφορούν στο υπαίθριο εµπόριο και στις λαϊκές αγορές, στο πλανόδιο εµπόριο και στην υπαίθρια διαφήµιση, καθώς και ειδικότερων προδιαγραφών κατασκευής και προϋποθέσεων τοποθέτησης διαφηµιστικών πλαισίων λειτουργίας και περιπτέρων και την εξέταση σχετικών αντιρρήσεων/ενστάσεων/αιτήσεων θεραπείας ύστερα από επανέλεγχο του εκδόντος τη βεβαίωση παράβασης οργάνου και µε την προϋπόθεση ότι δεν έχει διαβιβαστεί στην αρµόδια υπηρεσία για την οικονοµική βεβαίωση της.
∆) Αναπληρώνει τον ∆ήµαρχο σε περίπτωση ταυτόχρονης απουσίας ή κωλύµατος του ∆ηµάρχου και του παραπάνω αναπληρωτή δηµάρχου. Ο Αντιδήµαρχος συνεπικουρείται ήδη µε προγενέστερη απόφαση µας από Εντεταλµένο ∆ηµοτικό Σύµβουλο σε θέµατα Λειτουργίας υπαίθριων εµπορικών δραστηριοτήτων, εν γένει διαφηµίσεων και περιπτέρων καθώς και Εύρυθµης Λειτουργίας Λαϊκών Αγορών πλην χορήγησης θέσεων και αδειών.
3) Παλαιολόγου Μιχαήλ του Χρήστου (Αντιδήµαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου, Τροχαίου Υλικού και Μηχανηµάτων) σε θέµατα :
Α) ∆ιεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και ολοκληρωµένης διαχείρισης απορριµµάτων.
Β ∆ιεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πρασίνου.
Γ) ∆ιεύθυνσης Τροχαίου Υλικού και Μηχανηµάτων.
∆) Την εποπτεία της παράλληλης µε την Ελληνική Αστυνοµία αρµοδιότητα της πρώην ∆ηµοτικής Αστυνοµίας, αναφορικά µε την εφαρµογή του ισχύοντος κανονισµού Καθαριότητας του ∆ήµου Ρόδου και την εξέταση σχετικών αντιρρήσεων/ενστάσεων/αιτήσεων θεραπείας ύστερα από επανέλεγχο του εκδόντος τη βεβαίωση παράβασης οργάνου και µε την προϋπόθεση ότι δεν έχει διαβιβαστεί στην αρµόδια υπηρεσία για την οικονοµική βεβαίωση της. Ο Αντιδήµαρχος συνεπικουρείται ήδη µε προγενέστερη απόφαση µας από Εντεταλµένους ∆ηµοτικούς Συµβούλους σε θέµατα Πρασίνου, ∆ηµοτικών Πάρκων – Αλσυλλίων και Εµφάνισης της Πόλης, Τροχαίου υλικού και Μηχανηµάτων.
4) Κακούλης Γεώργιος του Μιχαήλ (Αντιδήµαρχος Πολεοδοµικού Σχεδιασµού, Πολεοδοµικών Εφαρµογών, Κοινόχρηστων Χώρων και Μεσαιωνικής Πόλης και Μνηµείων) σε θέµατα:
Α) ∆ιεύθυνσης Πολεοδοµικού Σχεδιασµού.
Β) ∆ιεύθυνσης Πολεοδοµικών Εφαρµογών.
Γ) ∆ιεύθυνσης Μεσαιωνικής Πόλης και Μνηµείων.
∆) Την εποπτεία της παράλληλης µε την Ελληνική Αστυνοµία αρµοδιότητα της πρώην ∆ηµοτικής Αστυνοµίας, αναφορικά µε την εφαρµογή κανονιστικών 4 διατάξεων Μεσαιωνικής Πόλης και Μνηµείων, περιλαµβανοµένης στα Μνηµεία και της Νέας Αγοράς, καθώς και την εφαρµογή των κανονιστικών διατάξεων κοινοχρήστων χώρων όλης της διοικητικής περιφέρειας του ∆ήµου Ρόδου και την εξέταση σχετικών αντιρρήσεων/ενστάσεων/αιτήσεων θεραπείας ύστερα από επανέλεγχο του εκδόντος τη βεβαίωση παράβασης οργάνου και µε την προϋπόθεση ότι δεν έχει διαβιβαστεί στην αρµόδια υπηρεσία για την οικονοµική βεβαίωση της.
Ε) Πρόεδρος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής 5) Άννα Ζωάννου του Γεωργίου (Αντιδήµαρχος Προστασίας και Προαγωγής Υγείας, Κοινωνικής Πολιτικής, Ισότητας δύο φύλων και τρίτης ηλικίας και Εθελοντισµού) σε θέµατα: Της ∆ιεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας, πλην των θεµάτων του τµήµατος Κοινωνικής Πρόνοιας που ασκείται ήδη µε προγενέστερη απόφαση µας από άλλη Αντιδήµαρχο.
6) Χατζηιωάννου Ελευθέριος του Σταύρου (Αντιδήµαρχος Πολιτισµού, Επικοινωνίας και ΜΜΕ) σε θέµατα:
Α) Τµήµατος Πολιτισµού.
Β) Επικοινωνίας.
Γ) Μέσων Μαζικής Ενηµέρωσης.
∆) ∆ιαφάνειας και ∆ιαύγειας
7) Πάλλας Αγαπητός του ∆ηµητρίου (Αντιδήµαρχος Πολιτικής Προστασίας, Συντονισµού Αποκεντρωµένων Υπηρεσιών Συντηρήσεων & Καθηµερινότητας και Αγροτικής Οδοποιίας) σε θέµατα:
Α) Αυτοτελούς Γραφείου Πολιτικής Προστασίας.
Β) Συντονισµού των Γραφείων Συντήρησης Υποδοµών, Πρασίνου και Καθηµερινότητας των Τµηµάτων Συντηρήσεων και Καθηµερινότητας όλων των Αποκεντρωµένων Υπηρεσιών του ∆ήµου ανά ∆ηµοτική Ενότητα.
Γ) Συντονισµού Έργων Αγροτικής οδοποιίας σε συνεργασία µε τους προέδρους και εκπροσώπους των κοινοτήτων. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι προηγούµενες αποφάσεις ορισµού και ανάθεσης αρµοδιοτήτων αντιδηµάρχων κατά τα κεφάλαια που δεν αντίκεινται στην παρούσα απόφαση.
Οι Αντιδήµαρχοι οι οποίοι δικαιούνται αντιµισθίας σύµφωνα µε την παρ. 1 του άρθρου 92 όπως αντικαταστάθηκε µε την παρ. 3 ε’ του άρθρου 3 του Ν.4051/2012 (ΦΕΚ Α’/40/29-2-2012) και σύµφωνα άρθρο 3 της Πράξης Νοµοθετικού Περιεχοµένου (ΦΕΚ Α’/256/31-12-2012) είναι οι κάτωθι:
1. Γεώργιος Πόκκιας του Φιλήµονα
2. Μιχαήλ Παλαιολόγος του Χρήστου
3. Φλώρα Κρεµαστινού Ροδίτη του Ιωάννη
4. Άννα Ζωάννου του Γεωργίου
5. Κωνσταντίνου Αθηνόδωρος του Χρήστου
6. Γεώργιος Κακούλης του Μιχαήλ
7. Ελευθέριος Χατζηιωάννου του Σταύρου
Ο ∆ΗΜΑΡΧΟΣ ΦΩΤΗΣ ΧΑΤΖΗ∆ΙΑΚΟΣ