Τοπικές Ειδήσεις

«Σκόνταψαν» οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών, στη Χημεία! Tι λένε μαθητές και εκπαιδευτικοί

Συνεχίστηκαν χθες Παρασκευή 14 Ιουνίου οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους υποψηφίους των ΓΕΛ, με την εξέταση μαθημάτων προσανατολισμού. Ειδικότερα, οι υποψήφιοι εξετάστηκαν στα Λατινικά (Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών), τη Χημεία (Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών) και τις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).
Πολύ απαιτητικά και σαφώς δυσκολότερα από τα περσινά χαρακτήρισαν οι μαθητές τα θέματα της Χημείας, ενώ απαιτητικά χαρακτηρίζουν και τα θέματα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας. Αντίθετα, ως απλά χαρακτηρίζουν τα θέματα των λατινικών οι μαθητές.
Ιδιαιτέρως απαιτητικά και πολλά σε όγκο κρίνονται τα θέματα στη Χημεία σύμφωνα με τον κ. Φιλήμονα Ασπρή, χημικό στο φροντιστήριο Ορόσημο. Για να ανταποκριθούν οι μαθητές έπρεπε να έχουν κατανοήσει σε βάθος την ύλη σε όλη τη λυκειακή τους επαφή με το μάθημα, ακόμα και τις λεπτομέρειες της θεωρίας. Ιδιαίτερα πολύπλοκα ζητήματα αρχής γενομένης από το Β θέμα, τόσο ως προς το επιστημονικό τους τμήμα, όσο και σε ό,τι αφορά στη διαχείριση του χρόνου.
Όσον αφορά στα Λατινικά, η κ. Μαργαρίτα Τάκκου, φιλόλογος στο φροντιστήριο Ορόσημο, αναφέρει ότι ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια και δεν παρουσίασαν ιδιαίτερη δυσκολία. Γενικά καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος της ύλης και δεν αιφνιδίαζαν έναν καλά προετοιμασμένο μαθητή.
Σχετικά με τα θέματα στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, σύμφωνα με τον κ. Φίλιππο Γκόνο, οικονομολόγο στο φροντιστήριο Ορόσημο, τα ζητούμενα ήταν μέσα στο πλαίσιο της λογικής του σχολικού βιβλίου, καλοδιατυπωμένα, χωρίς ασάφειες. Ιδιαίτερη έμφαση είχαν στην θεωρία δοκιμάζοντας την κριτική σκέψη των μαθητών σε ένα- δύο ερωτήματα. Στις ασκήσεις του Γ και Δ θέματος, δεν υπήρχε μεγάλη δυσκολία στην επεξεργασία των ερωτημάτων, αλλά οι υποψήφιοι έπρεπε να έχουν άρτια γνώση της θεωρίας και άνεση στην κατασκευή των διαγραμμάτων. Γενικά χαρακτηρίζονται μέτρια σε δυσκολία.

Η Νίκη Κανάκη και η Ειρήνη Τσοπανάκη

Νίκη Κανάκη
Τα θέματα των Λατινικών θα έλεγα ότι ήταν πολύ εύκολα για τους καλά διαβασμένους μαθητές. Τα ερωτήματα ήταν απλά διατυπωμένα και όποιος διάβασε θα μπορούσε να γράψει χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα.
Ειρήνη Τσοπανάκη
Δεν μπορώ να πω ότι τα θέματα ήταν δύσκολα ή απαιτητικά. Σίγουρα, όποιος διάβασε, δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα στη διαχείριση των θεμάτων. Πιστεύω ότι ήταν βατά.

O Αντώνης Σιδηρόπουλος και ο Νίκος Παπαλάνης

Αντώνης Σιδηρόπουλος
Τα θέματα στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας κάλυπταν σχεδόν όλο το φάσμα της ύλης και δεν έκρυβαν παγίδες. Υπήρχαν κάποια ερωτήματα που απαιτούσαν απάντηση μέσω της θεωρίας αλλά με μία καλή προετοιμασία, ήταν εύκολο να απαντήσει κανείς.
Νίκος Παπαλάνης
Δεν θα έλεγα ότι ήταν ιδιαίτερα δύσκολα τα θέματα, τουλάχιστον όχι για τους καλά προετοιμασμένους μαθητές. Υπήρχαν 1-2 παγίδες που θα έπρεπε να προσέξει κανείς, αλλά σε γενικές γραμμές ήταν βατά.

 

O Αντώνης Χατζηγεωργίου

Νίκος Κάτσε
Τα θέματα της χημείας ήταν δύσκολα, πιο δύσκολα από αυτά της φυσικής και των μαθηματικών! Ήταν για τους πολύ καλούς μαθητές. Για ένα μέτριο μαθητή, δεν ήταν απλά!
Γιάννης Ιωαννίδης
Μπορώ να πω ότι η χημεία ήταν το δυσκολότερο μάθημα μέχρι στιγμής. Ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας και απευθυνόταν στους πολύ καλούς μαθητές. Το τρίωρο που είχαμε στη διάθεσή μας, ήταν οριακό.

 

O Γιώργος Σιάτρας

Αντώνης Χατζηγεωργίου
Τα θέματα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας ήταν πιο δύσκολα από άλλες χρονιές. Ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής θεωρώ ότι μπορούσε παρ’ όλα αυτά να αντεπεξέλθει, δεν ήταν κάτι τρομερό.
Γιώργος Σιάτρας
Τα θέματα της χημείας ήταν δύσκολα! Η θεωρία έμοιαζε με βιολογία και εύκολα θα μπορούσε να μπερδευτεί κανείς! Οι τρεις ώρες ήταν λίγες για το επίπεδο των θεμάτων που έπεσαν.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου