Μέσα στη δίνη της ακρίβειας στα καύσιμα, η οποία έχει ξεπεράσει τον τελευταίο καιρό κάθε φαντασία, οι εκατομμύρια Έλληνες και Ελληνίδες οδηγοί επιχειρούν να “αμυνθούν” με κάθε τρόπο. Καμιά φορά οι μειωμένες, σε σχέση με το γενικό μέσο όρο τιμές που βλέπουμε σε πρατήρια γύρω μας, αποτελούν πειρασμό. «Να βάλω από εδώ, να κερδίσω κάτι» σκέφτεται κανείς. Βάζει λοιπόν και μετά από κάποια χιλιόμετρα συνειδητοποιεί έντρομος ότι έχει ανάψει το λαμπάκι που παραπέμπει σε πρόβλημα. «Χρήση νοθευμένου καυσίμου στο κινητήρα», λένε στο συνεργείο. Πρόβλημα το οποίο, όπως τονίζουν, οι ειδικοί σε συνεργεία δεν εντοπίζεται μόνο στο τελευταίο τρίμηνο ή τετράμηνο αλλά τον τελευταίο χρόνο τουλάχιστον. Από τότε που άρχισε την ανοδική της πορεία η βενζίνη. Μία κατάσταση σαφώς δυσάρεστη που δημιουργεί προβλήματα στους κινητήτες, ακόμα και των πολύ ακριβών αυτοκινήτων, όπως δηλώνουν εκπρόσωποι αυτοκινητοβιομηχανιών και φέρνει τους οδηγούς σε κατάσταση νευρικής κρίσης αφού εκτός από την ακρίβεια των καυσίμων πρέπει πλέον να καλύπτουν και τα έξοδα αποκατάστασης των βλαβών που προκύπτουν από τη χρήση νοθευμένου καυσίμου, στην πλειονότητα των περιπτώσεων βενζίνης.
https://www.dimokratiki.gr/15-06-2022/to-lampaki-efialtis/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.