Σε όχημα για την είσοδο των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στην αγορά της Κίνας μπορεί να εξελιχθεί η διαδικτυακή πλατφόρμα “Alitrip”, όπως τονίστηκε στη σημερινή παρουσίαση της διαδικτυακής πλατφόρμας Alibaba στους έλληνες επιχειρηματίες, με αφορμή την εκδήλωση του εμπορικού επιμελητηρίου της Αθήνας για την πλατφόρμα διεπιχειρησιακού εμπορίου Alibaba.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο γεγονός ότι μέσα στα δυο χρόνια παρουσίας της “Alitrip” στο διαδίκτυο ο τζίρος έφτασε τα 100 δισ. γουάν, ενώ σε μια μέρα πριν από ένα χρόνο καταγράφηκαν έσοδα ύψους 1,5 δισ. γουάν
Κατά συνέπεια όπως ανάφερε εκπρόσωπος της “Alitrip: οι προοπτικές για τις τουριστικές επιχειρήσεις, που θα θελήσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας διαγράφονται σημαντικές. Οι κινέζοι τουρίστες πλέον, όπως τονίστηκε, κάνουν χρήση των “έξυπνων κινητών συσκευών” και αγοράζουν τουριστικές υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου. Αναζητάνε αξιόπιστες πληροφορίες και το κλειδί για την επιτυχία αυτών που θα διαθέσουν υπηρεσίες στο Alitrip είναι η εμπιστοσύνη.
Η νέα γενιά ταξιδιωτών αναζητά πολυτέλεια στις διακοπές και φυσικά αρέσκεται να μοιράζεται τις εμπειρίες της. Χρήσιμο εργαλείο για τις ελληνικές επιχειρήσεις που θα θελήσουν να προσφέρουν υπηρεσίες στο “Alitrip”, είναι το γεγονός ότι μέσω της πλατφόρμας θα μπορούν να αναγνωρίσουν τα ενδιαφέροντα κοινά τους και να στοχεύσουν ανάλογα με τα δικά τους εργαλεία μάρκετινγκ.
Ημερησία