Ειδήσεις

Πολύ καλά κύλησε η σεζόν για τη δημοτική επιχείρηση «ΡΟΔΑ» – Διακίνησε πανω απο 2,5 εκ. επιβάτες

2.500.000 επιβάτες διακινήθηκαν με τα λεωφορεία της ΔΕΣ ΡΟΔΑ την τουριστική σεζόν που ολοκληρώνεται σταδιακά στην Ρόδο, αφήνοντας αρκετά χρήματα στα ταμεία της δημοτικής επιχείρησης.
Αυτό υπογράμμισε με δηλώσεις του προς την «δ» ο νέος Πρόεδρος της επιχείρησης κ. Δημήτρης Παρασκευάς, ο οποίος εμφανίσθηκε συγκρατημένα αισιόδοξος για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, αφού παρά τα θετικά μηνύματα και τον απολογισμό, τα προβλήματα της ΡΟΔΑ δεν έχουν τέλος.
«Η έλλειψη προσωπικού όλων των ειδικοτήτων (οδηγοί, μηχανικοί, διοικητικό προσωπικό) είναι το κυριότερο πρόβλημα της ΡΟΔΑ. Δυστυχώς, η γραφειοκρατία και το νομικό πλαίσιο δεν μας επιτρέπουν να προχωρήσουμε σε προσλήψεις με συμβάσεις αορίστου χρόνου για να καλύψουμε τα κενά και τις ανάγκες που δημιουργούνται κατά την διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, όπου οι μετακινήσεις του επιβατικού κοινού αυξάνονται κατακόρυφα. Έτσι, λειτουργούμε μόνο με 8μηνες συμβάσεις.
Μόνον την φετινή τουριστική σεζόν, διακινήθηκαν πάνω από δύο εκατομμύρια επιβάτες –ως επί το πλείστον τουρίστες οι οποίοι προτιμούν τα λεωφορεία της γραμμής για τις μετακινήσεις τους και όχι άλλα μέσα μεταφοράς» είπε ο κ. Παρασκευάς. Σημείωσε ακόμη, ότι οι ντόπιοι δεν προτιμούν τη συγκοινωνία ως βασικό μέσο μεταφοράς για να εξυπηρετηθούν, ενώ οι μαθητές που διακινούνται από τα χωριά και οι φοιτητές που βρίσκονται στην πόλη, ξεπερνούν καθημερινά τους 1.300 σε αριθμό.
Μόνιμο «αγκάθι» συνεχίζει να είναι για την ΡΟΔΑ ο γερασμένος στόλος, οι βλάβες στα λεωφορεία και η δυσκολία προμήθειας ανταλλακτικών –αφού απαιτείται διαδικασία διαγωνισμού και χρειάζεται χρόνος για οικονομική έγκριση.
«Ο στόλος της επιχείρησης παραμένει ένα μεγάλο πρόβλημα. Η ΡΟΔΑ διαθέτει 35 λεωφορεία, εκ των οποίων τα 22 είναι σε καλύτερη κατάσταση και εκτελούν δρομολόγια. Ωστόσο, επειδή τα οχήματα χρονολογούνται πάνω από 20ετία, απαιτείται η προμήθεια νέων. Πρόσφατα η ΡΟΔΑ προμηθεύτηκε δύο λεωφορεία – φυσούνες τα οποία εξυπηρετούν καίρια δρομολόγια προς Αεροδρόμιο και προς Φαληράκι. Σίγουρα, χρειαζόμαστε κι άλλα τέτοια οχήματα για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις μεγάλες ανάγκες της καλοκαιρινής περιόδου καθώς και μικρότερα οχήματα, για να εξυπηρετήσουμε την πόλη», λέει ο κ. Παρασκευάς.
Τα έσοδα της επιχείρησης παρουσίασαν και φέτος αύξηση της τάξεως του 10%, ενώ φαίνεται ότι η ΔΕΣ ΡΟΔΑ είναι πλέον μια βιώσιμη επιχείρηση, που όμως χρειάζεται ορθή διαχείριση για να τακτοποιήσει τα προβλήματα και τις εκκρεμότητές της.
Τέλος, όπως δήλωσε ο κ. Παρασκευάς από την προσεχή Δευτέρα, 20 οκτωβρίου 2014, τίθεται σε ισχύ ένα νέο δρομολόγιο από το λιμάνι της Ρόδου προς το Μανδράκι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών που ταξιδεύουν με πλοία της γραμμής. Το νέο δρομολόγιο και οι ώρες, θα ανακοινωθούν σύντομα.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου