Η αναβλητικότητα και η αναποτελεσματικότητα κλείνουν τους δρόμους. Οι περιπτώσεις της Κρεμαστής και της γέφυρας του ποταμού Μάκαρη στο Χαράκι, είναι χαρακτηριστικές. Το πρόβλημα είναι γνωστό εδώ και χρόνια. Στην Κρεμαστή το γνωρίζει όλη η Ελλάδα. Στο Χαράκι, το επισημαίνουν οι Τεχνικές Υπηρεσίες στα έγγραφά τους προς την Στρατιωτική Διοίκηση της Ρόδου (95η ΑΔΤΕ), με αριθμό πρωτοκόλλου Δ.Τ.Ε./οικ/3716/04-10-2018 και Δ.Τ.Ε./οικ/930/20-02-2019.
Στα έγγραφα αυτά επισημαίνεται η επικινδυνότητα της διέλευσης βαρέων οχημάτων από τη γέφυρα και προτείνεται η παράκαμψή της. Μόνο για τα οχήματα του Στρατού… Τα υπόλοιπα βαρέα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ε.Ο. Ρόδου – Λίνδου κατά έναν περίεργο τρόπο δε διατρέχουν κίνδυνο κατά την άποψη των τεχνικών υπηρεσιών και με επίγνωση του Περιφερειάρχη. Εδώ είναι και η απόδειξη της ειρωνείας που ξεχειλίζει από τη δήλωση ότι η νεροποντή της 5ης Νοεμβρίου 2019 κατέστρεψε τη γέφυρα, αφού φανερώνεται ότι η έλλειψη μέριμνας και υπευθυνότητας ευθύνονται γι’ αυτό.
Θλιβερό το αποτέλεσμα που επεκτείνεται και στα υπόλοιπα χρόνια προβλήματα που βασανίζουν τα Νησιά μας. Απαράδεκτη η σπουδή για την ανακάλυψη νέων προβλημάτων και αόρατων εχθρών στους οποίους θα φορτωθούν οι αποτυχίες μιας συγχυσμένης πενταετούς διακυβέρνησης. Βασανιστικό το ερώτημα που μέσα από τα παραδείγματα προκύπτει: Αδιαφορία ή Ανικανότητα;
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΥΝΟ