Πολύ μικρή είναι η επίπτωση της τιμής του αργού και των διεθνών τιμών υγρών καυσίμων, στη διαμόρφωση των τιμών λιανικής στην αντλία, οι οποίες επηρεάζονται πρωτίστως από τους κάθε είδους φόρους.
Αυτό επισημαίνουν πηγές της αγοράς, απαντώντας στις κατηγορίες ότι οι μειώσεις στην τιμή της βενζίνης είναι δυσανάλογα μικρές σε σχέση με την τιμή του πετρελαίου στις διεθνείς αγορές.
Συγκεκριμένα τονίζεται αρμοδίως, ότι οι τιμές προϊόντων (βενζίνες, ντίζελ κ.λπ.) διαμορφώνονται χρηματιστηριακά, με βάση την προσφορά και τη ζήτηση. Κυρίως όμως, ακόμη και αν η σημερινή τιμή διυλιστηρίου στη βενζίνη, μειωθεί στο μισό, λόγω της υψηλής φορολόγησης των καυσίμων η τιμή της αντλίας θα υποχωρήσει μόλις κατά 14%. Συγκεκριμένα, από τα στοιχεία που παρατίθενται, φαίνεται ότι οι φόροι και οι δασμοί αποτελούν σήμερα το 68% της τιμής της αμόλυβδης.
euro2day.gr