Μετά τον Thomas Cook, που τοποθετεί την Ελλάδα στο τοπ των πωλήσεων τoυ με φόντο τη φετινή σεζόν, τη σκυτάλη παίρνει η TUI, ο μεγαλύτερος tour operator στην ευρωπαϊκή αγορά.
Στα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου (το οποίο έληξε το Δεκέμβριο του 2017), ο γερμανικός όμιλος σημειώνει πως οι κρατήσεις μέχρι στιγμής εξελίσσονται πολύ καλά και ανταποκρίνονται πλήρως στις αρχικές προβλέψεις, ενώ καταγράφεται ιδιαίτερα ισχυρή ζήτηση για την Ελλάδα. Ο tour operator διαπιστώνει επίσης αύξηση για τους προορισμούς της Κύπρου και της Τουρκίας.
Σύμφωνα με στελέχη του ταξιδιωτικού κολοσσού, τα έσοδα από τις αγορές που δραστηριοποιείται εμφανίζουν αύξηση 8%, ενώ την ίδια στιγμή οι κρατήσεις παρουσιάζουν θετικό πρόσημο 6% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση. Το 35% των προγραμμάτων έχει ήδη πωληθεί, με τον όμιλο να στοχεύει και φέτος σε διψήφια αύξηση, ρίχνοντας το βάρος των νέων επενδύσεων στη διεύρυνση του ξενοδοχειακού του χαρτοφυλακίου και στην περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητας της κρουαζιέρας.
Η διοίκηση της TUI έχει εξάλλου δηλώσει πως η Ελλάδα παίζει δυνατά στα επενδυτικά της σχέδια, μέσω της ένταξης επιπλέον ελληνικών μονάδων στα brand της, μεταξύ των οποίων τα TUI Blue . Μάλιστα ο CEO του ομίλου Fritz Joussen, κατά την πρόσφατή του επίσκεψη στην Ελλάδα τον Οκτώβριο είχε εκφράσει την πρόθεση του tour operator να ανεβάσει το ρυθμό των επενδύσεων στη χώρα μας, την οποία χαρακτηρίζει ως έναν από τους βασικούς προορισμούς που ενισχύει τα οικονομικά μεγέθη της TUI. Όπως είχε ανακοινώσει, η TUI σκοπεύει το επόμενο διάστημα να επενδύσει σε δέκα νέα ξενοδοχεία σε νησιωτικούς προορισμούς και ταυτόχρονα προγραμματίζει επενδύσεις σε λιμάνια για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας.
Ο όμιλος διακίνησε πέρσι περισσότερους από 2,5 εκατ. ξένους τουρίστες στην Ελλάδα, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί φέτος. Έχει 32 ιδιόκτητα ξενοδοχεία και προσεγγίζει με τα κρουαζιερόπλοια της 26 λιμάνια.
Βασιλική Κουρλιμπίνη-capital.gr