Περιορίζεται στο απολύτως αναγκαίο η προσέλευση του κοινού στις Υπηρεσίες του ΓΕΜΗ.
Οι εξελίξεις από τον κορωνοϊό στη χώρα μας, επιβάλλουν σε όλους μας να δράσουμε προληπτικά, ομαδικά, οργανωμένα και άμεσα, ώστε να συμβάλλουμε αποφασιστικά στην προστασία τόσο των εργαζομένων όσο και των μελών του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου.
Για το λόγο αυτό περιορίζεται στο απολύτως αναγκαίο η προσέλευση του κοινού στις Υπηρεσίες του ΓΕΜΗ του Επιμελητηρίου.
1. Οι Υπηρεσίες θα λαμβάνουν τα αιτήματα των συναλλασσομένων (μελών, λογιστών, δικηγόρων κλπ) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά. Υποχρεωτικά στο email του ο συναλλασσόμενος θα αναφέρει τα πλήρη στοιχεία του καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του.
2. Τα αιτούμενα πιστοποιητικά, βεβαιώσεις, κ.α. θα αποστέλλονται στον αιτούντα αποκλειστικά μέσω email από την Υπηρεσία.
3. Εάν η ικανοποίηση του αιτήματος του ενδιαφερόμενου δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί με την ανωτέρω διαδικασία και κρίνεται απολύτως αναγκαία η φυσική του παρουσία, τότε η προσέλευση αυτού ή του νόμιμου εκπροσώπου του στις ανωτέρω υπηρεσίες, πραγματοποιείται αποκλειστικά κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης. Η επικοινωνία για καθορισμό συνάντησης του συναλλασσόμενου ή του νομίμου εκπροσώπου με την Υπηρεσία, θα πραγματοποιείται μέσω αποστολής έγγραφου αιτήματος (fax), αιτήματος μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικής επικοινωνίας. Για τον καθορισμό των συναντήσεων κατά τα ανωτέρω, προηγείται συνεννόηση του αρμόδιου υπαλλήλου με τον Προϊστάμενο της υπηρεσίας και αυτή οριστικοποιείται, με τη σύμφωνη γνώμη και του ενδιαφερόμενου ή του νόμιμου εκπροσώπου του.
4. Σε όλα τα καταστήματα των Υπηρεσιών θα ορίζεται, όπου είναι εφικτό σε ημερήσια βάση και εκ περιτροπής, υπάλληλος ο οποίος θα βρίσκεται στην είσοδο της μονάδας για την υποδοχή των συναλλασσόμενων, την επιβεβαίωση των προγραμματισμένων συναντήσεων και την ελεγχόμενη αναμονή και είσοδο των επισκεπτών στο χώρο της Υπηρεσίας.
Ο εν λόγω υπάλληλος θα είναι εφοδιασμένος με όλα τα απαραίτητα μέσα προστασίας του (π.χ. μάσκα, γάντια, αντισηπτικά).
5. Οι αρμόδιοι Προϊστάμενοι θα μεριμνήσουν για κάθε αναγκαία διαρρύθμιση για την υποδοχή, αναμονή και εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων.
Οι συγκεκριμένες ηλεκτρονικές διευθύνσεις και τα τηλέφωνα επικοινωνίας των υπαλλήλων του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου είναι τα κάτωθι:
ΓΕΜΗ
ΣΚΑΡΤΑΔΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ skartados@ebed.gr, τηλ.2241044214
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΙΑΣ ΣΤΑΣΗΣ
Ρόδος – ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ papadimitris@ebed.gr, τηλ.2241044208
Κως – ΣΟΜΟΣ ΘΩΜΑΣ somos@ebed.gr, τηλ.2242026179
Κάλυμνος – ΞΥΛΟΥΡΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ xilouras@ebed.gr, τηλ. 2243051517
ΜΗΤΡΩΟ
Κάλυμνος – Μπιλλήρη Κατερίνα billiri@ebed.gr, τηλ. 2243028317
Κως – ΣΟΜΟΣ ΘΩΜΑΣ somos@ebed.gr, τηλ.2242026179
Ρόδος ΤΣΑΤΑΛΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ gemi@ebed.gr, τηλ.2241044224
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΓΚΙΑΛΗ ΜΑΡΙΑ giali@ebed.gr, τηλ. 2241044214
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ-ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ
ΜΑΥΡΙΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ mavriu@ebed.gr, τηλ 2241044202
ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ
ΤΟΥΡΛΟΥΓΚΟΣ ΑΚΗΣ tourlougos@ebed.gr, τηλ.2241044203
ΣΕΒΑ ΣΠΑΝΟΥ spanou@ebed.gr, τηλ.2241044227
TAMEIO
ΓΙΑΚΡΑ ΜΑΡΙΑ giaκra@ebed.gr, τηλ.2241044222
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ konstantinou@ebed.gr, τηλ.2241044217
ΤΡΟΥΛΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ troullakos@detap.gr, τηλ.2241044285
ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
ΚΟΛΙΑΔΗ ΜΕΛΙΝΑ koliadi@detap.gr, τηλ.2241044205
ΥΠΟΔΟΧΗ
ΠΕΤΡΟΣΙΑΝ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ο Διευθυντής
Γιάννης Παπαδημήτρης