Τον προγραμματισμό για τα επόμενα βήματα της ΔΕΥΑΡ αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο στην προχθεσινή συνεδρίασή του, η οποία πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη.
Αυτό δήλωσε στην «δημοκρατική» ο γενικός διευθυντής της δημοτικής επιχείρησης κ. Γιώργος Υψηλάντης, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για αλλαγές με απώτερο στόχο την καλύτερη λειτουργία της ΔΕΥΑΡ αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
«Συνεδρίασε για πρώτη φορά με τηλεδιάσκεψη, το δ.σ. της ΔΕΥΑΡ –αφού οι περισσότεροι εργάζονται πλέον από το σπίτι. Είχε προηγηθεί η αναγκαία προεργασία με στόχο την επίλυση θεμάτων της επιχείρησης στο πλαίσιο της στρατηγικής και πολιτικής του νέου δ.σ. όπως είχε διατυπωθεί εξ αρχής. Ο εκσυγχρονισμός και η αναδιοργάνωση ήταν τα ζητούμενα από την πρώτη μέρα που αναλάβαμε. Λόγω της κρίσης του κορωνοϊού, μας δόθηκε η ευκαιρία να τρέξουμε με πιο γρήγορους ρυθμούς. Ακολούθησε και τηλεδιάσκεψη με τους διευθυντές της ΔΕΥΑΡ –λαμβάνοντας μέτρα ακόμη και στις εσωτερικές υπηρεσίες.
Ο βασικός μας στόχος είναι ο προγραμματισμός για τους επόμενους τρεις μήνες –μέχρι και τον Ιούνιο».
Στην συνεδρίαση αποφασίστηκαν θέματα διαδικαστικού χαρακτήρα, όπως παρατάσεις έργων, εγκρίσεις μελετών και τρόποι δημοπράτησής τους, εγκρίσεις πρακτικών για έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη κ.λπ.
Εκείνο που κυριάρχησε στην συνεδρίαση ήταν η εξαιρετικά δύσκολη οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η ΔΕΥΑΡ καθώς τα έσοδά της έχουν μειωθεί πάνω από το 60% -με τα δεδομένα προ έναρξης της κρίσης του κορωνοϊού που οι επιχειρήσεις ήταν ακόμη σε λειτουργία.
«Μας προβληματίζει η σημερινή οικονομική κατάσταση της επιχείρησης η οποία είναι εξαιρετικά δύσκολη. Δεν μπορώ να γνωρίζω σε πόσο βάθος χρόνου θα συνεχιστεί. Ανέπτυξα στο δ.σ. όλες τις ενέργειες που γίνονται –αν όχι αναστροφής της κατάστασης, τουλάχιστον συγκράτησής της σε ένα ανεκτό επίπεδο που να διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία της επιχείρησης. Μία ακόμη πρότασή μου ήταν η καθιέρωση συνέπειας σε ποσοστό 10% για όσους πελάτες θα έρθουν να πληρώσουν εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς τους. Η απόφαση αναρτήθηκε στην ‘Διαύγεια’ και θα περάσει από το Δημοτικό Συμβούλιο. Αμέσως μετά θα το θέσουμε σε άμεση εφαρμογή και στα συστήματα μηχανογράφησής μας. Είναι ένα κίνητρο στον κόσμο για να πληρώσει», είπε ο κ. Υψηλάντης.
Να σημειωθεί πως τα ταμεία της ΔΕΥΑΡ λειτουργούν πλέον κανονικά στα γραφεία της επιχείρησης, ενώ από σήμερα ανοίγει και το κεντρικό ταμείο στο κέντρο της πόλης καθώς και τα περιφερειακά στις άλλες δημοτικές ενότητες.
Επιπλέον, θα δημιουργηθεί μία ειδική ‘Εφαρμογή’ που οι πελάτες της ΔΕΥΑΡ θα μπορούν να κατεβάσουν στα κινητά τους τηλέφωνα ώστε να πληρώνουν διαδικτυακά (χωρίς έξτρα επιβαρύνσεις) ενώ επέρχονται και άλλες ανάλογες εφαρμογές.
Η ΔΕΥΑΡ αποφάσισε ακόμη να τοποθετήσει ειδικές κάμερες για να παρακολουθούνται όλες οι εγκαταστάσεις της (κυρίως οι πιο απομακρυσμένες, όπου σημειώνονταν κλοπές) ενώ θα προχωρήσουν κάποιες επεμβάσεις για την ομαλή υδροδότηση του νησιού.
Όσον αφορά στον τρίμηνο προγραμματισμό, ο κ. Υψηλάντης υπογράμμισε τα εξής: «Έχουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που αφορά πρωτίστως τα οικονομικά, την αναμόρφωση της τιμολογιακής πολιτικής και την επάρκεια του νερού. Ειδικά σε ό,τι αφορά την νέα τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΥΑΡ, θα επαναδιατυπωθεί πιο εκσυγχρονισμένη και πιο δίκαιη σε σχέση με ό,τι συνέβαινε μέχρι πρότινος. Εμείς θέλουμε να διευκολύνουμε τους πελάτες μας στην εξυπηρέτησή τους χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες, να βοηθήσουμε εκείνους τους ιδιοκτήτες που έχουν χρέη από κάποιους νοικάρηδες κ.λπ. Είναι αγκυλώσεις και δυσλειτουργίες που ταλαιπωρούν τους πολίτες και την υπηρεσία και απαιτείται εκσυγχρονισμός. Θα αλλάξουμε ακόμη και τον τρόπο καταμετρήσεων στα ρολόγια. Όλο το θεσμικό πλαίσιο της ΔΕΥΑΡ θα αλλάξει αυτό το τρίμηνο μέχρι το τέλος Ιουνίου.», τόνισε ο κ. Γ. Υψηλάντης.
Δεν κανουν μετρηση μια φορα και στελνουν μετα λοφαριασμους κατα προσεγγιση,που σημαινει λογσριασμοι των 60 και 70€ γινονται 400€ και 500€ . Τρεχεις και δεν φθανεις μετα! πονηριες της ΔΕΥΑΡ
Πολλά πολλά χρόνια η δευαρ ήταν το πάτημα για ψήφους χαρίζοντας λογαριασμούς κάνοντας τα στραβά μάτια και φούσκωναν λογαριασμούς όπου γουσταραν ,Καποιος κύριος με μούσια πήρε στον λαιμό του αρκετά χωριά λέγοντας εγώ θα καθαρίσω αν με ψηφίσετε,πρώτα φούσκωνε τους λογαριασμούς και μετά έκανε τον σωσία, μέχρι που έσβηνε μετά επιλεκτικά λογαριασμούς σε όσους τελικά του τον έριχναν. Εξάλλου ο ίδιος είχε οργανώσει και εταιρία πολιτικής προστασίας και καλά άλλοι 80 ++++ πελάτες. Άντε να δούμε θα στρώσει τώρα η θα συνεχιστεί το παραμύθι;
Μειώστε τα τέλη και τα λοιπά χαράτσια στο νερό για να έχετε και τον κόσμο μαζί σας γιατί η ανταποδοτικοτητα στο νερό έχει να κάνει κυρίως με τους μισθούς σας κε Υψηλάντη.