Τοπικές Ειδήσεις

Πρόσκληση σε 4 εταιρείες για την ανάληψη του έργου της καθαριότητας στο νησί

Πρόσκληση για την υποβολή οικονομικής προσφοράς για την διεξαγωγή της υπηρεσίας υποστήριξης των υπηρεσιών της καθαριότητας του Δήμου Ρόδου απηύθυνε χθες σε 4 εταιρείες ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης.
Πρόκειται για μια ενδιάμεση διαδικασία μέχρι την ολοκλήρωση των διαδικασιών ανάθεσης των δύο εκτελεστικών συμβάσεων για την υλοποίηση της συμφωνίας πλαίσιο για την καθαριότητα στο νησί της Ρόδου, που δεν εξελίσσεται κατ’ ευχήν (σχετικά έγραψε η «δημοκρατική» την Κυριακή).
Εν πάση περιπτώσει η πρόσκλησή για την ως άνω υπηρεσία γίνεται με τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση της προκήρυξης προϋπολογισμού 1.967.912,89 € (συμπ. του ΦΠΑ 24%) και απευθύνεται στις ακόλουθες εταιρείες:
– ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΚΑΙΡΙΔΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ Α.Ε..
-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Α.Ε.Β.Ε.
– ΠΕΡΜΕ HELLAS A.E.
-Λαουδίκος Χ.-Ασπράκη Ι. Ο.Ε. με δ.τ. «ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ»
Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται μέχρι 2 μήνες μετά την υπογραφή της. Το αντικείμενο των υπηρεσιών περιλαμβάνει εργασίες καθαρισμού, ευπρεπισμού και αποψιλώσεις κοινοχρήστων χώρων, (όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά λαϊκών αγορών, κοιμητηρίων, πεζοδρομίων και πλατειών, καθαρισμό τουαλετών παραλίων, σε ακτές και κοινόχρηστων τουαλετών, σε δημόσιους κοινόχρηστους χώρους, δρόμους εντός πόλεως κ.α.) της Δημοτικής Ενότητας Ρόδου. Η συγκεκριμένη εργασία θα γίνεται με απασχόληση εργατών καθαριότητας, με χρήση χειρωνακτικών εργαλείων, όπως σκούπες, χειραμαξίδια, φαράσια, τσάπες, τσουγκράνες, φτυάρια κ.λπ.
Ο ανάδοχος θα αντικαθιστά τους πλαστικούς σάκους απορριμμάτων, από τους επιστύλιους απορριμματοδέκτες, που είναι τοποθετημένοι με σάκους, οι οποίοι θα παρέχονται από τον ίδιο και είναι υποχρεωμένος να καθαρίζει όλα τα απορρίμματα σε ακτίνα δέκα (10) μέτρων, γύρω από αυτά. Ο ανάδοχος είναι υπεύθυνος και για τον καθαρισμό των χώρων γύρω από τα σημεία προσωρινής αποθήκευσης των απορριμμάτων, με χειρωνακτική σάρωσή τους, σε καθημερινή βάση, και πλύσιμο των χώρων, με ειδικά καθαριστικά μηδενικού υπολειμματικού φορτίου στο περιβάλλον. Στο πλαίσιο των υπηρεσιών καθαρισμού – αποψιλώσεων – ευταξίας κοινόχρηστων χώρων θα γίνεται και η χειρωνακτική σάρωση των χώρων όπου υπάρχουν κάδοι. Σε περίπτωση αυξημένης ρύπανσης στις υποχρεώσεις του αναδόχου είναι και η πλύση των χώρων αυτών με πλυστικό μηχάνημα.
Η εργασία θα παρέχεται σε όλο το συμβατικό χώρο εργασίας, έξι (06) ημέρες την εβδομάδα (εκτός Κυριακών) και για διάρκεια έξι (06) ωρών, ημερησίως. Το προσωπικό σάρωσης του αναδόχου θα δύναται, για οποιαδήποτε χρονική περίοδο (μετά από απόφαση της Διεύθυνσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης) να αναλάβει φορητά χλοοκοπτικά μηχανήματα, προς αποψίλωση κοινοχρήστων χώρων, που θα τους υποδείξει η Διεύθυνση Καθαριότητας & Ανακύκλωσης του Δήμου Ρόδου (π.χ. κοινόχρηστοι χώροι, πάρκα, κοιμητήρια πλην κεντρικού κοιμητηρίου Ταξιάρχη κ.λπ.).
Όλα τα κόστη, που αφορούν στην παροχή υπηρεσίας για τη λειτουργία των χλοοκοπτικών μηχανημάτων (κόστος αγοράς, λειτουργίας, επισκευής, συντήρησης, προμήθειας μέσων ατομικής προστασίας για τη χρήση τους κ.τ.λ.), καθώς και όλα τα κόστη εργαλείων και αναλωσίμων υλικών, για τη σάρωση και τον καθαρισμό (σκούπες, φαράσια, καρότσια, πλαστικές σακούλες, γάντια και λοιπά μέσα ατομικής προστασίας κ.τ.λ.), βαρύνουν πλήρως και αποκλειστικά τον ανάδοχο.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου