Διανύουμε ήδη το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου και έχει γίνει πλέον ξεκάθαρο, πως δεν υπάρχουν ιδιαίτεροι λόγοι για πανηγυρισμούς. Και φέτος, ευημερούν μόνον οι αριθμοί και γι΄αυτους μόνον επαίρεται η υπουργός Τουρισμού.
Στο υπουργείο Οικονομικών, από την άλλη πλευρά, λύνουν σταυρόλεξα για το πώς ενώ οι αριθμοί στις αφίξεις ευημερούν τα έσοδα έχουν πάρει την κατιούσα. Η πολυεμπνευσμένη απόφαση της κυβέρνησης για την εκτόξευση του ΦΠΑ και της κατάργησης των ειδικών μειωμένων φόρων όχι μόνο δεν αύξησε τα έσοδα αλλά αντίθετα όπως φαίνεται, και φέτος θα υπάρχει μαύρη τρύπα στα έσοδα με τον περιβόητο κόφτη να κρέμεται ως «Δαμόκλειος σπάθη» πάνω από τα κεφάλια τους… Η μάλλον, πάνω από τα δικά μας κεφάλια.
Η ουσία είναι πως η αύξηση στις αφίξεις, δεν συνοδεύεται από αύξηση στα έσοδα και εκεί είναι το κομβικό σημείο. Δεν έχει κανένα νόημα να «παραγεμίζουμε» αεροπλάνα και δωμάτια, όταν δεν περισσεύει «φράγκο» στο τέλος του μήνα. Δεν έχει κανένα νόημα να πανηγυρίζουμε για αφίξεις τουριστών οι οποίοι δεν ξοδεύουν χρήματα και επέλεξαν το νησί μας την τελευταία στιγμή επειδή το πακέτο ήταν δελεαστικό, λόγω της χαμηλής τιμής του. Δεν έχουμε κανένα λόγο να πανηγυρίζουμε για τουρίστες που μοιράζονται ένα αναψυκτικό στα δύο και μια σαλάτα ως κύριο γεύμα τέσσερα άτομα. Δεν έχουμε κανένα λόγο να πανηγυρίζουμε για τουρίστες που έρχονται στο νησί μας και τα μόνο αξιοθέατα που θα δουν, είναι οι εγκαταστάσεις των all inclusive ξενοδοχείων.
Απαιτείται αλλαγή σχεδίου, για να προσελκύσουμε και πάλι τουρίστες που έρχονται γιατί επέλεξαν τη Ρόδο, για την ιστορία της, για τις ομορφιές της, για τον πολιτισμό της, για τη νυχτερινή της ζωή, για το καλό της φαγητό, για τις μοναδικές παραλίες της. Αυτοί οι τουρίστες είναι που θα ξοδέψουν χρήματα, που θα βγουν για φαγητό, που θα διασκεδάσουν, που δεν θα παραμείνουν εγκλωβισμένοι μέσα στο ξενοδοχείο μόνο για να τρώνε και να πίνουν όλη μέρα ό,τι τους προσφέρει το all inclusive.
Οσο επενδύουμε στους τουρίστες με το βραχιολάκι στο χέρι, εκείνους που κατά κύριο λόγο μπαίνουν στο πρώτο αεροπλάνο ζυγίζοντας μόνο την τιμή και επιλέγοντας αποκλειστικά τις προσφορές, δεν πρόκειται να ανακάμψει η τοπική οικονομία. Ο εύπορος τουρίστας, δεν θα επιλέξει έναν προορισμό μαζικού τουρισμού, για να περάσει ποιοτικό χρόνο στις διακοπές του.
Υποδομές στη Ρόδο έχουμε για να προσελκύσουμε εύπορους επισκέπτες, από ξενοδοχεία μέχρι εστιατόρια, από beach bar μέχρι νυκτερινά κέντρα, που μπορούν να συναγωνιστούν αυτά της Μυκόνου ή της Σαντορίνης, νησιά που αποτελούν πόλο έλξης για εκατομμύρια επιφανείς τουρίστες ανά τον κόσμο.
Απομένει να τις αξιοποιήσουμε σωστά για να ξαναγίνει η Ρόδος σημείο αναφοράς, προορισμός με ονοματεπώνυμο. Και όχι ένας φθηνός προορισμός από τους πολλούς που βρίσκει κανείς στα φυλλάδια των τουριστικών πρακτορείων… Την αδικούμε.
https://www.dimokratiki.gr/16-07-2017/typos-ke-ypogrammos-simio-anaforas/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.