Τοπικές Ειδήσεις

Καρίκης για ΔΕΡΜ ΑΕ, σκουπίδια και Κτηματολόγιο

Εν αναμονή των αποφάσεων του δημάρχου Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη για τις εξελίξεις στη ΔΕΡΜ Α.Ε. μετά την παραίτηση του κ. Γιάννη Ιατρίδη (αφού είχε προηγηθεί η διαγραφή του από την παράταξη της πλειοψηφίας) τελεί η δημοτική αρχή.
Αυτό τόνισε χτες, σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, ο αντιδήμαρχος κ. Στράτος Καρίκης –ο οποίος ορίστηκε με απόφαση που ελήφθη στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου, εκπρόσωπος (για όλα τα είδη των συνελεύσεων) μαζί με τον δήμαρχο Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη.
«Τις αμέσως επόμενες ημέρες, ο δήμαρχος θα ορίσει τα μέλη του δ.σ. τα οποία προέρχονται από την πλειοψηφία. Συνεπώς, βρισκόμαστε σε μια προσωρινή μεταβατική περίοδο ενώ η διοίκηση θα οριστεί μέσα από την προβλεπόμενη διαδικασία. Ο διορισμός του νέου δ.σ. είναι στην αποκλειστική αρμοδιότητα του δημάρχου κι επομένως, περιμένουμε την δική του πρόταση», δήλωσε ο κ. Καρίκης.
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ
Μιλώντας για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με την καθαριότητα, την αποκομιδή των απορριμμάτων και την ανακύκλωση, επανέλαβε την θέση του, λέγοντας χαρακτηριστικά τα εξής: «Ας αφήσουμε τον δήμαρχο να πετύχει ‘φτηνή και καλή καθαριότητα’. Κι αυτό γιατί από την πρώτη στιγμή, τόσο ο ίδιος ο δήμαρχος κ. Αντώνης Καμπουράκης, όσο κι εμείς ως παράταξη θέσαμε ως καταστατική αρχή την προσπάθεια για μείωση των δημοτικών τελών. Αυτό ειδικά στην περίοδο που διανύουμε με την πανδημική κρίση, κατέστη πλέον επιτακτική ανάγκη. Έτσι, λοιπόν, είμαστε ο πρώτος Δήμος σε όλη την Ελλάδα, ο οποίος προχώρησε σε μειώσεις τελών που φτάνουν έως και το 22% στα νοικοκυριά και στο 15% περίπου στις επιχειρήσεις, με σκοπό στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, να πετύχουμε ακόμη μεγαλύτερες μειώσεις. Αυτό, πρακτικά σημαίνει ότι σε μια δύσκολη περίοδο ο Δήμος Ρόδου στέκεται δίπλα στα νοικοκυριά και στις επιχειρήσεις με σημαντικές μειώσεις, γνωρίζοντας πολύ καλά ποια είναι τα οικονομικά και η δυσκολία στη συγκεκριμένη συγκυρία για τους πολίτες. Αυτό που είπα και το επαναλαμβάνω, είναι ότι ο δήμαρχος έχει ως στόχο μια καλή καθαριότητα και ταυτόχρονα, πολύ πιο φτηνή σε σχέση με το προηγούμενο χρονικό διάστημα. Δυστυχώς, αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς ρήξεις, και σίγουρα, δεν μπορεί να αποφευχθεί η ταλαιπωρία κάποιων ημερών, για την οποία όλοι μας, ζητάμε συγγνώμη από τους πολίτες. Όμως, αν κοιτάξουμε λίγο πιο μακριά, στις επόμενες εβδομάδες θα πετύχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε και με πολύ μικρότερο κόστος το οποίο θα φανεί άμεσα και στο πορτοφόλι των συμπολιτών μας. Συνεπώς, τίποτε δεν κερδίζεται χωρίς ρήξεις και χωρίς σχέδιο. Το σχέδιο υπάρχει, το αποτέλεσμα θα έρθει πολύ γρήγορα. Διαδοχικά από το 2010 μέχρι σήμερα, πηγαίναμε ολοένα και σε πιο ακριβή καθαριότητα. Αυτές τις τιμές, δεν μπορούν πλέον να τις αντέξουν οι συμπολίτες μας και φυσικά, έχουν γίνει όλες οι ανάλογες ενέργειες για την ανακύκλωση. Λίγη υπομονή ακόμη…»
Είπε ακόμη πως όταν λήξουν όλες οι απ’ ευθείας αναθέσεις, θα υπάρχει έτοιμο σχέδιο για να προχωρήσει η λύση του προβλήματος.
Η ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΣΗ ΤΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
Σχολιάζοντας την καθυστέρηση με την μετεγκατάσταση του Κτηματολογίου Ρόδου, ο αντιδήμαρχος εξέφρασε την ανησυχία του και τόνισε πως ο Δήμος Ρόδου, έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του και στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για να δώσει λύση.
«Ο Δήμος Ρόδου, έδωσε λύση στο κτηριακό για την μετεγκατάσταση του Κτηματολογίου, με προοπτική να γίνει κάτι πολύ καλύτερο στο χώρο του παλιού νοσοκομείου. Μην ξεχνάτε πως ο Δήμος, παραχώρησε ένα κτήριο το οποίο προοριζόταν για να στεγάσει τις υπηρεσίες του. Μακάρι, όλοι οι φορείς και τα εμπλεκόμενα υπουργεία να ενστερνιστούν αυτά τα σχέδια ώστε να δημιουργηθεί εκεί ένας χώρος με κατεύθυνση την στέγαση των δικαστικών υποδομών, όπως το Πρωτοδικείο και το Ειρηνοδικείο και να μείνει στο κέντρο της πόλης και στο Δικαστικό Μέγαρο, μόνον το Εφετείο. Εμείς δεσμευτήκαμε να διαμορφώσουμε τον χώρο ώστε να είναι έτοιμος να δεχτεί το Κτηματολόγιο και το αρχείο του –μέσα στα χρονοδιαγράμματα που είχαμε πει.
Δυστυχώς, διαπιστώνω ότι αρχίσαμε πάλι τα… ίδια. Πώς θα γίνει η απογραφή και πώς θα μεταφερθούμε. Η απογραφή, δεν μπορεί να αποτελέσει δικαιολογία για περαιτέρω καθυστέρηση της μεταφοράς. Πρέπει να παρέμβει άμεσα το υπουργείο, προκειμένου μέσα στον Αύγουστο να έχει τελειώσει η υπόθεση –έστω και με πολύ καθυστέρηση.
Πρώτη του Σεπτέμβρη, το Κτηματολόγιο πρέπει να λειτουργεί!!!
Εάν εκδοθεί κάποια απόφαση για παράταση, θα είναι απαράδεκτο!
Ο Δήμος Ρόδου έχει εξαντλήσει όλα τα περιθώρια και έχει ολοκληρώσει όλες τις δεσμεύσεις που έλαβε. Κανένας δεν έχει δικαιολογία να κατηγορήσει τον Δήμο. Οι συνέπειες της καθυστέρησης είναι τεράστιες στην οικονομία του τόπου όσο δεν λειτουργεί το Κτηματολόγιο…»

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου